• Medientyp: Buch
  • Titel: From products to services : insight and experience from companies which have embraced the service economy
  • Enthält: Why products companies consider service business -- Clarifying the strategic intent of the service business -- The degree of change needed to set up a service business -- First base : gaining a clear perspective of service markets -- Creating the services to be sold in the new market -- Altering the operations of a product company to provide services -- Selling services -- Marketing services instead of products -- Positioning a product brand in a service market -- In conclusion
  • Beteiligte: Young, Laurie [Verfasser:in]
  • Erschienen: Chichester [u.a.]: John Wiley & Sons, 2008
  • Umfang: X, 353 S.; graph. Darst
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 0470026685; 9780470026687
  • RVK-Notation: QP 320 : Strategische Gesamtunternehmensführung
    QP 624 : Produkt- und Sortimentsgestaltung
    QP 620 : Allgemeines
  • Schlagwörter: Produzierendes Gewerbe > Produktpolitik > Dienstleistung > Unternehmensentwicklung
    Produzierendes Gewerbe > Produktpolitik > Dienstleistung > Unternehmensentwicklung
  • Entstehung:
  • Anmerkungen: Includes bibliographical references and index
  • Beschreibung: Service Design, Servicedesign

Exemplare

(0)
  • Status: Ausleihbar