• Medientyp: Buch
  • Titel: Landing page optimization : the definitive guide to testing and tuning for conversions
  • Beteiligte: Ash, Tim [VerfasserIn]
  • Erschienen: Indianapolis, Ind.: Wiley, 2008
  • Erschienen in: Sybex Serious skills
  • Umfang: XXI, 360 S.; Ill., graph. Darst
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 0470174625; 9780470174623
  • RVK-Notation: QP 650 : Datenverarbeitung im Marketing
    ST 252 : Web-Programmierung, allgemein
  • Schlagwörter: Webdesign > Benutzerfreundlichkeit
  • Entstehung:
  • Anmerkungen:
  • Beschreibung: Setting the stage -- Understanding your landing pages -- Understanding your audience -- Understanding the decision process -- Why your site is not perfect -- Selecting elements to tune -- The math of tuning -- Tuning methods -- Assembling the team and getting buy-in -- Developing your action plan -- Avoiding the pitfalls -- A closer look at the Google Website Optimizer

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  • Status: Ausleihbar