• Medientyp: Buch
  • Titel: Getting China and India right : strategies for leveraging the world's fastest-growing economies for global advantage
  • Enthält: China and India : four stories rolled into one -- Think China and India, not China or India -- Megamarkets and microcustomers : fighting for local market dominance -- Leveraging China and India for global advantage -- Competing with dragons and tigers on the global stage -- The war for talent : dealing with scarcity in the midst of plenty -- Global enterprise 2020.
  • Beteiligte: Gupta, Anil K. [Verfasser:in]; Wang, Haiyan [Verfasser:in]
  • Erschienen: San Francisco, Calif.: Jossey-Bass, 2009
  • Ausgabe: 1. ed.
  • Umfang: XVI, 254 S.; graph. Darst; 24 cm
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 0470284242; 9780470284247
  • RVK-Notation: QG 860 : China, Taiwan (Formosa), Hongkong
    QG 800 : Asien insgesamt, Allgemeines
  • Schlagwörter: China > Indien > Weltmarkt > Markteintrittsstrategie
  • Entstehung:
  • Anmerkungen: Literaturverz. S. 229 - 238

Exemplare

(0)
  • Status: Ausleihbar