• Medientyp: Buch
  • Titel: The design of business : why design thinking is the next competitive advantage
  • Enthält: Theknowledge funnel : how discovery takes shape -- Thereliability bias : why advancing knowledge is so hard -- Design thinking : how thinking like a designer can create sustainable advantage -- Transforming the corporation : the design of Procter & Gamble -- Thebalancing act : how design-thinking organizations embrace reliability and validity -- World-class explorers : leading the design-thinking organization -- Getting personal : developing yourself as a design thinker.
  • Beteiligte: Martin, Roger L. [VerfasserIn]
  • Erschienen: Boston, Mass.: Harvard Business Press, c2009
  • Umfang: XIII, 191 S.; graph. Darst; 22 cm
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 9781422177808
  • RVK-Notation: QC 344 : Technischer Fortschritt und Anpassung
    QP 210 : Allgemeines
    QP 624 : Produkt- und Sortimentsgestaltung
  • Schlagwörter: Unternehmen > Kreativität > Wettbewerbsvorteil
    Wissensmanagement
    Design > Management
  • Entstehung:
  • Anmerkungen: Hier auch später erschienene, unveränderte Nachdrucke
  • Beschreibung: Design Thinking - Innovation - Management - Unternehmen

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