• Medientyp: Buch
  • Titel: Carjacked : the culture of the automobile and its effect on our lives
  • Enthält: The United States of automobiles -- Dream car : myth-making, American values, and the automobile -- The pitch : how they sell -- The pitch : how we buy -- The catch : what we really pay -- The catch : the rich get richer -- What drives us -- Getting carsick -- Full metal jacket : the body count -- Conclusion: A call to action.
  • Beteiligte: Lutz, Catherine [VerfasserIn]; Fernandez, Anne Lutz [VerfasserIn]
  • Erschienen: New York, NY [u. a.]: Palgrave Macmillan, 2010
  • Ausgabe: 1st ed.
  • Umfang: XIV, 254 S.; graph. Darst; 25 cm
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 0230618138; 9780230618138
  • RVK-Notation: ZG 8645 : Technikfolgenabschätzung
  • Schlagwörter: USA > Kraftwagen > Sozialgeschichte
  • Entstehung:
  • Anmerkungen: Includes bibliographical references and index
    Englisch

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