• Medientyp: Buch
  • Titel: Why we love Disney : the power of the Disney brand
  • Enthält: Introduction -- Disney history: the Walt Disney years -- Disney history : the post-Walt Disney years -- Disney characters -- Disney films -- Disney television -- Disney theme parks -- Disney music -- Disney theater and live entertainment -- Disney travel and tourism -- Disney sports -- Disney home entertainment and interactive media -- Disney marketing and promotion -- Disney merchandising -- Disney and the global marketplace.
  • Beteiligte: Stein, Andi [VerfasserIn]
  • Erschienen: New York,NY; Bern; Frankfurt am Main; Berlin; Wien [u.a.]: Lang, c2011
  • Umfang: VI, 282 S.; Ill; 23 cm
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 9781433108976; 9781433108983
  • RVK-Notation: QP 624 : Produkt- und Sortimentsgestaltung
    QR 750 : Kulturwirtschaft (Film, Theater, etc.)
  • Schlagwörter: Walt Disney Company > Geschichte
    Walt Disney Company > Markenpolitik > Marketingstrategie > Erfolgsfaktor > Geschichte
  • Entstehung:
  • Anmerkungen: Literaturverz. S. [261] - 265 und Index

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  • Status: Ausleihbar