• Medientyp: Buch
  • Titel: The architecture of innovation : the economics of creative organizations
  • Enthält: Acknowledgments -- The search for innovation and growth -- The traditional model -- Where R&D came from -- The changing face of corporate R&D -- The venture alternative -- Getting venturesome -- The shortcomings of venture capital -- The best of both worlds? -- R&D meets VC : the promise of corporate venturing -- Leveling the innovation landscape -- Improving the design -- Notes -- Index.
  • Beteiligte: Lerner, Joshua [VerfasserIn]
  • Erschienen: Boston, Mass.: Harvard Business Review Press, 2012
  • Umfang: X, 206 S.; graph. Darst
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 9781422143636
  • RVK-Notation: QP 210 : Allgemeines
  • Schlagwörter: Innovationsmanagement > Technische Innovation > Kreativität > Organisationswandel
  • Entstehung:
  • Anmerkungen: Includes bibliographical references and index

Exemplare

(0)
  • Signatur: R2023 8 886
  • Barcode: 33728389
  • Status: Ausleihbar, bitte bestellen
Bereitstellung voraussichtlich: 1 - 2 Tage nach Bestellung