• Medientyp: E-Book
  • Titel: Aligning for advantage : competitive strategies for the political and social arenas
  • Beteiligte: Lawton, Thomas C. [Verfasser:in]; Doh, Jonathan P. [Verfasser:in]; Rajwani, Tazeeb [Verfasser:in]
  • Erschienen: Oxford [u.a.]: Oxford Univ. Press, 2014
    Online-Ausg.
  • Umfang: XVII, 237 S.
  • Sprache: Englisch
  • DOI: 10.1093/acprof:oso/9780199604746.001.0001
  • ISBN: 0199604746; 9780199604746; 0199604754; 9780199604753
  • Identifikator:
  • Schlagwörter: Wettbewerbsstrategie > Strategisches Management
  • Reproduktionsreihe: Oxford scholarship online. Business and Management
  • Art der Reproduktion: Online-Ausg.
  • Reproduktionsnotiz: Online-Ausg. Online-Ressource
  • Entstehung:
  • Anmerkungen:
  • Beschreibung: This title argues that to build and sustain business success, companies must synchronise competitive strategies with extant strategies for social engagement and political and regulatory activism