> Verlagsreihe
-
No. 25:
Conceptualising media events within the context of cultural diplomacy Beata Ociepka
Bremen: Universität Bremen, ZeMKI, Zentrum für Medien-, Kommunikations- und Informationsforschung, March 2019
-
No. 10:
Conceptualizing metropolitan journalism new approaches, new communicative practices, new perspectives Leif Kramp
Bremen: Forschungsverbund "Kommunikative Figurationen", Universität Bremen, 2016 ; Bremen: ZeMKI, Zentrum für Medien-, Kommunikations- und Informationsforschung, 2016
-
No. 12:
How to conduct interviews on media repertoires as routine practices – problems and empirical experiences Juliane Klein, Uwe Schimank, Michael Walter
Bremen: Forschungsverbund "Kommunikative Figurationen", Universität Bremen, 2016 ; Bremen: ZeMKI, Zentrum für Medien-, Kommunikations- und Informationsforschung, 2016
-
No. 13:
The communicative construction of space-related identities Hamburg and Leipzig between the local and the global$bInge Marszolek and Yvonne Robel
Bremen: Forschungsverbund "Kommunikative Figurationen", Universität Bremen, 2016 ; Bremen: ZeMKI, Zentrum für Medien-, Kommunikations- und Informationsforschung, 2016
-
No. 14:
Between proximity and distance: including the audience in journalism (research) Wiebke Loosen and Jan-Hinrik Schmidt
Bremen: Forschungsverbund "Kommunikative Figurationen", Universität Bremen, 2016 ; Bremen: ZeMKI, Zentrum für Medien-, Kommunikations- und Informationsforschung, 2016
-
No. 7:
Communicative Figurations of Financial Blogging: Deliberative and Moralizing Modes of Crisis Communication during the Eurocrisis Stefanie Averbeck-Lietz, Andreas Hepp & Rebecca Venema
Bremen: Forschungsverbund "Kommunikative Figurationen", Universität Bremen, January 2015 ; Bremen: ZeMKI, Zentrum für Medien-, Kommunikations- und Informationsforschung, January 2015
-
No. 8:
Kommunikationsrepertoires und digitale Öffentlichkeiten Uwe Hasebrink
Bremen: Forschungsverbund "Kommunikative Figurationen", Universität Bremen, February 2015 ; Bremen: ZeMKI, Zentrum für Medien-, Kommunikations- und Informationsforschung, February 2015
-
No. 9:
Der digitale Kleinanleger Praktiken der Unsicherheitsbearbeitung in Internetforen Michael Walter
Bremen: Forschungsverbund "Kommunikative Figurationen", Universität Bremen, December 2015 ; Bremen: ZeMKI, Zentrum für Medien-, Kommunikations- und Informationsforschung, December 2015
-
No. 4:
Mediengeschichte als Geschichte kommunikativer Figurationen Überlegungen zur Untersuchung von Identitätskonstruktionen im urbanen Raum Inge Marszolek & Yvonne Robel
Bremen: Forschungsverbund "Kommunikative Figurationen", Universität Bremen, September 2014 ; Bremen: ZeMKI, Zentrum für Medien-, Kommunikations- und Informationsforschung, September 2014
-
No. 5:
Communicative figurations of the good life Ambivalences surrounding the mediatization of homelessness and the transnational family Andreas Hepp, Peter Lunt & Maren Hartmann
Bremen: Forschungsverbund "Kommunikative Figurationen", Universität Bremen, September 2014 ; Bremen: ZeMKI, Zentrum für Medien-, Kommunikations- und Informationsforschung, September 2014
-
No. 6:
Zur Publikumskonstruktion durch Adressierungsformen des Fernsehens und Internetfernsehens Joan Kristin Bleicher & Sebastian Armbrust
Bremen: Forschungsverbund "Kommunikative Figurationen", Universität Bremen, October 2014 ; Bremen: ZeMKI, Zentrum für Medien-, Kommunikations- und Informationsforschung, October 2014
-
No. 2:
Human interaction and communicative figurations the transformation of mediatized cultures and societies Andreas Hepp & Uwe Hasebrink
Bremen: Forschungsverbund "Kommunikative Figurationen", Universität Bremen, April 2013 ; Bremen: ZeMKI, Zentrum für Medien-, Kommunikations- und Informationsforschung, April 2013
-
No. 3:
Mediatization and the future of field theory Nick Couldry
Bremen: Forschungsverbund "Kommunikative Figurationen", Universität Bremen, 2013 ; Bremen: ZeMKI, Zentrum für Medien-, Kommunikations- und Informationsforschung, 2013
-
No. 1:
The communicative figurations of mediatized worlds Mediatization research in times of the "mediation of everything" Andreas Hepp
Bremen: Forschungsverbund "Kommunikative Figurationen", Universität Bremen, March 2013 ; Bremen: ZeMKI, Zentrum für Medien-, Kommunikations- und Informationsforschung, March 2013