• Medientyp: Buch
  • Titel: Webs of influence : the psychology of online persuasion : the secret strategies that make us click
  • Beteiligte: Nahai, Nathalie [VerfasserIn]
  • Erschienen: Harlow, England: Pearson Education, [2017]
  • Ausgabe: Second edition
  • Umfang: xiii, 238 Seiten; Illustrationen
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 9781292134604; 1292134607
  • RVK-Notation: CW 7500 : Mikroökonomische Seite (Werbung, Konsumverhalten u.ä.)
    QP 650 : Datenverarbeitung im Marketing
  • Schlagwörter: Online-Marketing > Wirtschaftspsychologie
    Online-Marketing > Wirtschaftspsychologie > Website > Gestaltung
  • Entstehung:
  • Anmerkungen: Revised edition of the author's Webs of influence, c2012
    Includes bibliographical references and index
  • Beschreibung: Publisher's acknowledgements -- About the author -- Know who you're targeting -- Introduction -- The psychology of decision-making -- Who are you targeting? -- Cultural quirks -- Individual differences -- Communicate persuasively -- Basic principles -- Optimising your website -- Selecting the right images -- The psychology of colour -- Social media and customer service -- Designing persuasive videos -- Sell with integrity -- Influence: an introduction -- Principles of online persuasion -- Increase your sales -- Pricing and value -- The 'behaviour chain' -- A closing note -- Notes -- Index

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  • Signatur: 2019 8 016048
  • Barcode: 12010097N