> Verlagsreihe
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2023, 01:
Analysis of success factors in sports sponsoring and identification of suitable sponsors for a sports club a case study on the Munich golf club Cornelia Ohm, M.A
München: Munich Business School, [2023]
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2022, 06:
Mitigating, managing and moving past burnout an organizational perspective on mental and physical well-being Gavin Trudeau
München: Munich Business School, [2022]
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2022, 04:
Analysis of the impact of customer experience management among B2B companies in the construction industry MBA Master's Thesis Sarim Mehtab Hasan
München: Munich Business School, [2022]
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2022, 05:
Promises have a price An analysis of higher purpose, purpose washing, and financial performance using the example of Germany’s DAX 30 Jerome Léon Antonio, Christian Schmidkonz, Patricia Kraft
München: Munich Business School, [2022]
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2022, 03:
Bootstrapping new networks incentivization strategies to leverage network effects within digital platforms by using blockchain technology Wohlfart, Philipp, M.A
Munich: Munich Business School, [2022]
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2022, 02:
Ökonomische Bewertung digitalisierter Gesundheitsdaten für das deutsche Gesundheitssystem am Beispiel der elektronischen Gesundheitsakte MBA Master‘s Thesis Dr. rer. nat. Sven Grösgen, MBA
Munich: Munich Business School, [2022]
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2021, 01:
What factors are relevant for success in UK equity crowdfunding? Lisha Du (M.A.), Florian Bartholomae (Prof. Dr.), Eva Stumpfegger Prof. Dr
Munich: Munich Business School, [2021]
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2021, 04:
The emergence of green bonds as innovative financial instruments a bibliometrics snalysis from 2008 to 2020 Nicolas Penuela, MBA
Munich: Munich Business School, [2021]
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2021, 05:
Esports sponsorship effectiveness on brand association and purchase intent Yi-Chun Chen
München: Munich Business School, [2021]
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2021, 03:
Konzeption eines Fallstudienansatzes für Microsoft zur Unterstützung der digitalen Transformation im deutschen Mittelstand Mauritius Freuding, M.A
München: Munich Business School, [2021]
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2021, 07:
Die Umsetzung sozial-nachhaltiger Lieferketten in der deutschen Natursteinbranche am Beispiel des Handels mit Indien eine qualitative Untersuchung zur sozial-nachhaltigen Lieferketten-gestaltung und -verbesserung entlang von Experteninterviews : Bachelor‘s Thesis Eva Maria Fröhlich, B.A
Munich: Munich Business School, [2021]
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2020, 01:
Lohnt sich die Digitalisierung für jedes Unternehmen - im Hinblick auf hohe Investitionskosten und die Gefahr durch Cyberkriminalität? eine analytische Betrachtung Florian Bartholomae, Prof. Dr
Munich: Munich Business School, [2020]