• Medientyp: E-Book; Bericht
  • Titel: The early impact of the revised Leaving Certificate grading scheme on student perceptions and behaviour
  • Beteiligte: MacCoy, Selina [VerfasserIn]; Byrne, Delma [VerfasserIn]; O'Sullivan, Jessica [VerfasserIn]; Smyth, Emer [VerfasserIn]
  • Erschienen: Dublin: The Economic and Social Research Institute (ESRI), 2019
  • Sprache: Englisch
  • DOI: https://doi.org/10.26504/rs85
  • ISBN: 978-0-7070-0478-5
  • Entstehung:
  • Anmerkungen: Diese Datenquelle enthält auch Bestandsnachweise, die nicht zu einem Volltext führen.
  • Beschreibung: This study shows an increase in the number of students taking higher level subjects for the Leaving Certificate. However, the increase was less pronounced in DEIS schools and smaller schools.
  • Zugangsstatus: Freier Zugang
  • Rechte-/Nutzungshinweise: Namensnennung (CC BY) Namensnennung (CC BY)