Rössler, Julian;
Kaserer, Alexander;
Albiez, Benjamin;
Braun, Julia;
Breckwoldt, Jan;
Spahn, Donat Rudolf;
Nöthiger, Christoph;
Tscholl, David Werner
Correction: Comparing Classroom Instruction to Individual Instruction as an Approach to Teach Avatar-Based Patient Monitoring With Visual Patient: Simulation Study
Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
Medientyp:
E-Artikel
Titel:
Correction: Comparing Classroom Instruction to Individual Instruction as an Approach to Teach Avatar-Based Patient Monitoring With Visual Patient: Simulation Study
Beteiligte:
Rössler, Julian;
Kaserer, Alexander;
Albiez, Benjamin;
Braun, Julia;
Breckwoldt, Jan;
Spahn, Donat Rudolf;
Nöthiger, Christoph;
Tscholl, David Werner
Erschienen:
JMIR Publications Inc., 2020
Erschienen in:
JMIR Medical Education, 6 (2020) 2, Seite e24459