• Medientyp: E-Book
  • Titel: Применение стилей постмодерна в создании рекламного продукта
  • Weitere Titel: Apply styles of postmodern in the creation of a promotional product
  • Beteiligte: Bresler, Mikhail Grigorievich [VerfasserIn]; Gabitova, Julija Maratovna [VerfasserIn]
  • Erschienen: Ufa, 2015
  • Erschienen in: Science of communication ; Bd. 17
  • Identifikator:
  • Schlagwörter: post-structuralism ; postmodernism ; simulacrum ; the effectiveness of advertising communication
  • Entstehung:
  • Anmerkungen: Veröffentlichungsversion
    begutachtet
    In: Nauka - rastudent.ru. ; 17 (2015) 5 ; 7
    In: Science of communication. 2015. S. 7
  • Beschreibung: The most fundamental theories of post-structuralism are discussed in this article, defines the role of communication codes in advertising communication. With simulacrum becomes possible to improve communication efficiency and adapted for sensing the audience information (or other) product.
  • Zugangsstatus: Freier Zugang
  • Rechte-/Nutzungshinweise: Freie Digital Peer Publishing Lizenz