Zum Inhalt springen

  1. Hamid, Wahyuniati [Verfasser:in]; Aisjah, Siti [Verfasser:in]

    The role of consistence and perceived relevance for sustainability of Sharia banking

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: International journal of finance & banking studies ; 10(2021), 2 vom: Apr., Seite 89-95

  2. Köchling, Alina [Verfasser:in]; Wehner, Marius Claus [Verfasser:in]

    Discriminated by an algorithm : a systematic review of discrimination and fairness by algorithmic decision-making in the context of HR recruitment and HR development

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Business research ; 13(2020), 3 vom: Nov., Seite 795-848

  3. Amari, Amina [Verfasser:in]

    Expatriate academics' positive affectivity and its influence on creativity in the workforce indigenization context : revealing the role of perceived fairness

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2024

    Erschienen in: Administrative Sciences ; 14(2024), 5 vom: Mai, Artikel-ID 92, Seite 1-16

  4. Davis, Svetlana [Verfasser:in]; Murphy, Sara A. [Verfasser:in]; Watkins, Joanna [Verfasser:in]

    Work changes and employee perceptions of co-worker flexible work policy use : a moderated mediation study

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Employee relations ; 45(2023), 2, Seite 516-534

  5. Nuhu, Nuraddeen Abubakar [Verfasser:in]; Baird, Kevin [Verfasser:in]; Su, Sophia [Verfasser:in]

    The association between the interactive and diagnostic use of financial and non-financial performance measures with individual creativity : the mediating role of perceived fairness

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Journal of management control ; 33(2022), 3 vom: Sept., Seite 371-402

  6. Scholl-Grissemann, Ursula [Verfasser:in]; Stokburger-Sauer, Nicola [Verfasser:in]; Teichmann, Karin [Verfasser:in]

    The importance of perceived fairness in product customization settings

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: The service industries journal ; 42(2022), 11/12, Seite 823-842

  7. Hasan, Abdulla Al-Towfiq [Verfasser:in]

    Perceived value and behavioral intentions toward dining at Chinese restaurants in Bangladesh : the role of self-direction value and price fairness

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: South Asian journal of marketing ; 3(2022), 2, Seite 116-134

  8. Tsachouridi, Irene [Verfasser:in]

    Integrating fairness evaluations into social comparison processes : the construct of Fairness of Relative Perceived Organizational Support (FRPOS)

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: The international journal of business science & applied management ; 16(2021), 3, Seite 88-100

  9. Zietsman, Mariëtte Louise [Verfasser:in]; Mostert, Pierre [Verfasser:in]; Svensson, Göran [Verfasser:in]

    Precursors and outcomes of perceived value in B2B banking services : a nomological framework

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Journal of relationship marketing ; 22(2023), 4, Seite 330-353

  10. Jha, Jatinder Kumar [Verfasser:in]; Ray, Prantika [Verfasser:in]

    "They care, we share" : perceived fairness in performance appraisal systems on knowledge sharing

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: International journal of knowledge management ; 18(2022), 1, Seite 1-28

  11. Schildberg-Hörisch, Hannah [Verfasser:in]; Schwarz, Marco A. [Verfasser:in]; Trieu, Chi [Verfasser:in]; Willrodt, Jana [Verfasser:in]

    Perceived Fairness and Consequences of Affirmative Action Policies

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2023

    Erschienen in: CESifo Working Paper ; No. 10198

  12. Schildberg-Hörisch, Hannah [Verfasser:in]; Schwarz, Marco [Verfasser:in]; Trieu, Chi [Verfasser:in]; Willrodt, Jana [Verfasser:in]

    Perceived fairness and consequences of affirmative action policies

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Munich, Germany: CESifo, December 2022

    Erschienen in: CESifo GmbH: CESifo working papers ; 10198

  13. Yi, Shangwen [Verfasser:in]; Hardisty, David J. [Verfasser:in]; Griffin, Dale W. [Verfasser:in]; Allard, Thomas [Verfasser:in]

    The Price That Binds : Perceived Fairness and the Effectiveness of Restricted Price Promotions

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2023

  14. Sipilä, Jenni [Verfasser:in]; Alavi, Sascha [Verfasser:in]; Edinger-Schons, Laura Marie [Verfasser:in]; Müller, Urs [Verfasser:in]; Habel, Johannes [Verfasser:in]

    Corporate social responsibility and perceived fairness of price increases

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Psychology & marketing ; 39(2022), 7 vom: Juli, Seite 1370-1384