Zum Inhalt springen

  1. Alipranti, Maria [VerfasserIn]; Mitrokostas, Evangelos [VerfasserIn]; Petrakis, Emmanuel [VerfasserIn]

    Non-comparative and comparative advertising in oligopolistic markets

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Düsseldorf: Heinrich Heine University Düsseldorf, Düsseldorf Institute for Competition Economics (DICE), 2016

  2. Gibson, Rachel K. [VerfasserIn]

    When the Nerds Go Marching In : How Digital Technology Moved from the Margins to the Mainstream of Political Campaigns

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    New York: Oxford University Press, 2020

    Erschienen in: Oxford Studies in Digital Politics

  3. Anderson, Simon P. [VerfasserIn]; Ciliberto, Federico [VerfasserIn]; Liaukonyte, Jura [VerfasserIn]; Renault, Régis [VerfasserIn]

    Push-Me Pull-You: Comparative Advertising in the OTC Analgesics Industry

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Munich: Center for Economic Studies and ifo Institute (CESifo), 2015

  4. Cai, Wen-xi [VerfasserIn]; Xiang, Bo [VerfasserIn]

    Visualization analysis of the research status, hotspots, and trends of legitimacy recognition of comparative advertising (1993-2023)

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2024

    Erschienen in: Cogent business & management ; 11(2024), 1, Artikel-ID 2332501, Seite 1-25

  5. Ram Mohan, M. P. [VerfasserIn]; Gupta, Aditya [VerfasserIn]

    Mutation of the Trademark Doctrine : Analysing Actionable Use to Reconcile Brand Identities with Constitutional Safeguards

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2022]

    Erschienen in: IIM Ahmedabad Working Paper Series WP 2022-04-01

  6. Jindal, Pranav [VerfasserIn]

    Perceived versus negotiated discounts : the role of advertised reference prices in price negotiations

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Journal of marketing research ; 59(2022), 3 vom: Juni, Seite 578-599