Zum Inhalt springen

  1. Ali, Maged [Verfasser:in]; Tarhini, Ali [Verfasser:in]; Brooks, Laurence [Verfasser:in]; Kamal, Muhammad Mustafa [Verfasser:in]

    Investigating the situated culture of multi-channel customer management : a case study in Egypt

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Journal of global information management ; 29(2021), 3 vom: Mai/Juni, Artikel-ID 3, Seite 46-74

  2. Masa'deh, Ra'ed [Verfasser:in]; Gharaibeh, Eng. Ala'a Hamdi [Verfasser:in]; Tarhini, Ali [Verfasser:in]; Obeidat, Dr. Bader Yousef [Verfasser:in]

    Knowledge Sharing Capability : A Literature Review

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2015

  3. El-Masri, Mazen; Tarhini, Ali

    Erratum to: Factors affecting the adoption of e-learning systems in Qatar and USA: Extending the Unified Theory of Acceptance and Use of Technology 2 (UTAUT2)

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2017

    Erschienen in: Educational Technology Research and Development, 65 (2017) 3, Seite 765-767

  4. Tarhini, Ali; Hone, Kate; Liu, Xiaohui; Tarhini, Takwa

    Examining the moderating effect of individual-level cultural values on users’ acceptance of E-learning in developing countries: a structural equation modeling of an extended technology acceptance model

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2017

    Erschienen in: Interactive Learning Environments, 25 (2017) 3, Seite 306-328