Zum Inhalt springen Bulatovic, Boris Vasko Popa’s Poetry as an Object of Negative Critical Assessment Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Faculty of Philology, University of Banja Luka, 2018 Erschienen in: Филолог – часопис за језик књижевност и културу, 17 (2018) 17, Seite 531-548 Sundusiah, Suci; Rofi'uddin, Ahmad; Suwignyo, Heri; Basuki, Imam Agus HIGH SCHOOL STUDENT’S RESPONSE TOWARDS AUTHENTICCOLLABORATIVE ASSESSMENT MODEL BOOK OF POETRY WRITING Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. State University of Malang (UM), 2017 Erschienen in: ISLLAC : Journal of Intensive Studies on Language, Literature, Art, and Culture, 1 (2017) 1 Esmaeili, Zahra; Ebrahimi, Shima © Australian International Academic Centre, Australia The Assessment of Defamiliarization in Forough Farrokhzad’s Poetry Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Australian International Academic Centre, 2013 Erschienen in: International Journal of Applied Linguistics & English Literature, 2 (2013) 2, Seite 165-171 Dastjerdi, Hossein Vahid; Hakimshafaaii, Haadi; Jannesaari, Zahra Translation of Poetry: Towards a Practical Model for Translation Analysis and Assessment of Poetic Discourse Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Sejong University Language Research Institute, 2008 Erschienen in: Journal of Universal Language, 9 (2008) 1, Seite 7-40 Russo, Joseph The Meaning of Oral Poetry. The Collected Papers of Milman Parry: A Critical Re-Assessment Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. JSTOR, 1971 Erschienen in: Quaderni Urbinati di Cultura Classica (1971) 12, Seite 27 Abdullah, Abdul-Samad Arabic Poetry in West Africa: An Assessment of the Panegyric and Elegy Genres In Arabic Poetry of the 19th and 20th Centuries In Senegal and Nigeria Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Brill, 2004 Erschienen in: Journal of Arabic Literature, 35 (2004) 3, Seite 368-390 Xue, Shuwei; Son, Ye Jun; Yang, Lianrui; Chen, Shifa Effects of Prior Knowledge and Peer Assessment on the Quality of English as a Foreign Language Poetry Writing Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. SAGE Publications, 2023 Erschienen in: Empirical Studies of the Arts (2023) Moodley, Visvaganthie; Coetser, Adriaan A comparative study of National Senior Certificate summative assessments of poetry for four South African official languages at Home Language proficiency Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. National Inquiry Services Center (NISC), 2023 Erschienen in: Southern African Linguistics and Applied Language Studies, 41 (2023) 1, Seite 44-62 Ambarwati, Alin; Damayanti, Vismaia Authentic Assessment Analysis of Literary Writing Skills ‘Poetry’ Based on the Concept of Creative Thinking in Students at Ihsaniyah High School Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Elsevier BV, 2021 Erschienen in: SSRN Electronic Journal (2021) Cooper, Adam “That’s Schoolified!” How Curriculum, Pedagogy and Assessment Shape the Educational Potential of Poetry in Subject English for Black High School Learners Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. UNISA Press, 2020 Erschienen in: Education as Change, 24 (2020) Nkealah, N.E. Applying formative assessment strategies in the teaching of poetry: An experiment with third-year English studies students at the University of Limpopo Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Stellenbosch University, 2019 Erschienen in: South African Journal of Higher Education, 33 (2019) 1 Chamberlain, David The experience of older adults who participate in a bibliotherapy/poetry group in an older adult inpatient mental health assessment and treatment ward Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Informa UK Limited, 2019 Erschienen in: Journal of Poetry Therapy, 32 (2019) 4, Seite 223-239 Daboui, Pouran; Akbari, Mohammad Esmaeil; Khayamzadeh, Maryam; Moradi, Siavash; Nouri, Maryam; Rezaei, Maedeh Quality of Life and Hope Assessment in Women with Breast Cancer After Poetry Therapy as a Psychotherapy Method: A 6-Month Follow-Up Study Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Briefland, 2019 Erschienen in: International Journal of Cancer Management, 13 (2019) 1 Marsh, Chloe Poetry and assessment: an investigation into teachers' perceptions of the impact of closed book examinations on teaching and learning at GCSE Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Informa UK Limited, 2017 Erschienen in: English in Education, 51 (2017) 3, Seite 275-293 Marsh, Chloe Poetry and assessment: An investigation into Teachers’ Perceptions of the Impact of Closed Book Examinations on Teaching and Learning at GCSE Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Informa UK Limited, 2017 Erschienen in: English in Education, 51 (2017) 3, Seite 275-293 Chandler-Olcott, Kelly; Fleming, Sarah M.; Nieroda, Janine L. “Perhaps These Are Not Poetic Times at All”: Using Poetry to Cope with and Critique a High-Stakes Teacher Performance Assessment Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. National Council of Teachers of English, 2016 Erschienen in: English Education, 48 (2016) 3, Seite 237-266 Patel, Pooja; Laud, Leslie E. Poetry Feedback That Feeds Forward : A System of Formative Assessment Can Help Students Track Progress, Define and Set Goals on Their Own, Peer Evaluate More Effectively, and Ultimately Contribute to Gains in Both Academic Skills, Deep Learning, and Positive Attitudes Toward Poetry in General : A System of Formative Assessment Can Help Students Track Progress, Define and Set Goals on Their Own, Peer Evaluate More Effectively, and Ultimately Contribute to Gains in Both Academic Skills, Deep Learning, and Positive Attitudes Toward Poetry in General Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Informa UK Limited, 2015 Erschienen in: Middle School Journal, 46 (2015) 4, Seite 24-31 Wolf-Schein, Enid G. Stephanie L. Brooke: Creative Arts Therapies Manual: A Guide to the History, Theoretical Approaches, Assessment, and Work with Special Populations of Art, Play, Dance, Music, Drama, and Poetry Therapies : Charles C Thomas Publisher Ltd 2006 296 pp Hardcover $66.95 ISBN 978 0-398-07620-7 Paperback $46.95 ISBN 978 0-398-07621-4 Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Springer Science and Business Media LLC, 2012 Erschienen in: American Journal of Dance Therapy, 34 (2012) 1, Seite 77-79 María Jesús Ruiz Fernández El corpus poético-musical de tradición oral de la provincia de Cádiz (romancero, lírica y repertorio infantil): un balance y algunas reflexiones / The Poetic and Musical Corpus of Oral Tradition of the Province of Cádiz (Romancero, Lyrical Poetry and Children's Repertoire): an Assessment and some Reflections Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. 2017 Erschienen in: Boletín de Literatura Oral (2017) (2017) Ruiz Fernández, María Jesús El corpus poético-musical de tradición oral de la provincia de Cádiz (romancero, lírica y repertorio infantil): un balance y algunas reflexiones / The Poetic and Musical Corpus of Oral Tradition of the Province of Cádiz (Romancero, Lyrical Poetry and Children's Repertoire): an Assessment and some Reflections Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Universidad de Jaen, 2017 Erschienen in: Boletín de Literatura Oral (2017), Seite 701-708
Bulatovic, Boris Vasko Popa’s Poetry as an Object of Negative Critical Assessment Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Faculty of Philology, University of Banja Luka, 2018 Erschienen in: Филолог – часопис за језик књижевност и културу, 17 (2018) 17, Seite 531-548
> Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
Sundusiah, Suci; Rofi'uddin, Ahmad; Suwignyo, Heri; Basuki, Imam Agus HIGH SCHOOL STUDENT’S RESPONSE TOWARDS AUTHENTICCOLLABORATIVE ASSESSMENT MODEL BOOK OF POETRY WRITING Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. State University of Malang (UM), 2017 Erschienen in: ISLLAC : Journal of Intensive Studies on Language, Literature, Art, and Culture, 1 (2017) 1
> Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
Esmaeili, Zahra; Ebrahimi, Shima © Australian International Academic Centre, Australia The Assessment of Defamiliarization in Forough Farrokhzad’s Poetry Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Australian International Academic Centre, 2013 Erschienen in: International Journal of Applied Linguistics & English Literature, 2 (2013) 2, Seite 165-171
> Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
Dastjerdi, Hossein Vahid; Hakimshafaaii, Haadi; Jannesaari, Zahra Translation of Poetry: Towards a Practical Model for Translation Analysis and Assessment of Poetic Discourse Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Sejong University Language Research Institute, 2008 Erschienen in: Journal of Universal Language, 9 (2008) 1, Seite 7-40
> Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
Russo, Joseph The Meaning of Oral Poetry. The Collected Papers of Milman Parry: A Critical Re-Assessment Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. JSTOR, 1971 Erschienen in: Quaderni Urbinati di Cultura Classica (1971) 12, Seite 27
> Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
Abdullah, Abdul-Samad Arabic Poetry in West Africa: An Assessment of the Panegyric and Elegy Genres In Arabic Poetry of the 19th and 20th Centuries In Senegal and Nigeria Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Brill, 2004 Erschienen in: Journal of Arabic Literature, 35 (2004) 3, Seite 368-390
> Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
Xue, Shuwei; Son, Ye Jun; Yang, Lianrui; Chen, Shifa Effects of Prior Knowledge and Peer Assessment on the Quality of English as a Foreign Language Poetry Writing Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. SAGE Publications, 2023 Erschienen in: Empirical Studies of the Arts (2023)
> Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
Moodley, Visvaganthie; Coetser, Adriaan A comparative study of National Senior Certificate summative assessments of poetry for four South African official languages at Home Language proficiency Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. National Inquiry Services Center (NISC), 2023 Erschienen in: Southern African Linguistics and Applied Language Studies, 41 (2023) 1, Seite 44-62
> Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
Ambarwati, Alin; Damayanti, Vismaia Authentic Assessment Analysis of Literary Writing Skills ‘Poetry’ Based on the Concept of Creative Thinking in Students at Ihsaniyah High School Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Elsevier BV, 2021 Erschienen in: SSRN Electronic Journal (2021)
> Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
Cooper, Adam “That’s Schoolified!” How Curriculum, Pedagogy and Assessment Shape the Educational Potential of Poetry in Subject English for Black High School Learners Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. UNISA Press, 2020 Erschienen in: Education as Change, 24 (2020)
> Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
Nkealah, N.E. Applying formative assessment strategies in the teaching of poetry: An experiment with third-year English studies students at the University of Limpopo Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Stellenbosch University, 2019 Erschienen in: South African Journal of Higher Education, 33 (2019) 1
> Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
Chamberlain, David The experience of older adults who participate in a bibliotherapy/poetry group in an older adult inpatient mental health assessment and treatment ward Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Informa UK Limited, 2019 Erschienen in: Journal of Poetry Therapy, 32 (2019) 4, Seite 223-239
> Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
Daboui, Pouran; Akbari, Mohammad Esmaeil; Khayamzadeh, Maryam; Moradi, Siavash; Nouri, Maryam; Rezaei, Maedeh Quality of Life and Hope Assessment in Women with Breast Cancer After Poetry Therapy as a Psychotherapy Method: A 6-Month Follow-Up Study Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Briefland, 2019 Erschienen in: International Journal of Cancer Management, 13 (2019) 1
> Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
Marsh, Chloe Poetry and assessment: an investigation into teachers' perceptions of the impact of closed book examinations on teaching and learning at GCSE Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Informa UK Limited, 2017 Erschienen in: English in Education, 51 (2017) 3, Seite 275-293
> Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
Marsh, Chloe Poetry and assessment: An investigation into Teachers’ Perceptions of the Impact of Closed Book Examinations on Teaching and Learning at GCSE Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Informa UK Limited, 2017 Erschienen in: English in Education, 51 (2017) 3, Seite 275-293
> Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
Chandler-Olcott, Kelly; Fleming, Sarah M.; Nieroda, Janine L. “Perhaps These Are Not Poetic Times at All”: Using Poetry to Cope with and Critique a High-Stakes Teacher Performance Assessment Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. National Council of Teachers of English, 2016 Erschienen in: English Education, 48 (2016) 3, Seite 237-266
> Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
Patel, Pooja; Laud, Leslie E. Poetry Feedback That Feeds Forward : A System of Formative Assessment Can Help Students Track Progress, Define and Set Goals on Their Own, Peer Evaluate More Effectively, and Ultimately Contribute to Gains in Both Academic Skills, Deep Learning, and Positive Attitudes Toward Poetry in General : A System of Formative Assessment Can Help Students Track Progress, Define and Set Goals on Their Own, Peer Evaluate More Effectively, and Ultimately Contribute to Gains in Both Academic Skills, Deep Learning, and Positive Attitudes Toward Poetry in General Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Informa UK Limited, 2015 Erschienen in: Middle School Journal, 46 (2015) 4, Seite 24-31
> Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
Wolf-Schein, Enid G. Stephanie L. Brooke: Creative Arts Therapies Manual: A Guide to the History, Theoretical Approaches, Assessment, and Work with Special Populations of Art, Play, Dance, Music, Drama, and Poetry Therapies : Charles C Thomas Publisher Ltd 2006 296 pp Hardcover $66.95 ISBN 978 0-398-07620-7 Paperback $46.95 ISBN 978 0-398-07621-4 Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Springer Science and Business Media LLC, 2012 Erschienen in: American Journal of Dance Therapy, 34 (2012) 1, Seite 77-79
> Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
María Jesús Ruiz Fernández El corpus poético-musical de tradición oral de la provincia de Cádiz (romancero, lírica y repertorio infantil): un balance y algunas reflexiones / The Poetic and Musical Corpus of Oral Tradition of the Province of Cádiz (Romancero, Lyrical Poetry and Children's Repertoire): an Assessment and some Reflections Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. 2017 Erschienen in: Boletín de Literatura Oral (2017) (2017)
> Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
Ruiz Fernández, María Jesús El corpus poético-musical de tradición oral de la provincia de Cádiz (romancero, lírica y repertorio infantil): un balance y algunas reflexiones / The Poetic and Musical Corpus of Oral Tradition of the Province of Cádiz (Romancero, Lyrical Poetry and Children's Repertoire): an Assessment and some Reflections Aufsätze Online ansehen Schließen > Zugang Schließen > Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein. Universidad de Jaen, 2017 Erschienen in: Boletín de Literatura Oral (2017), Seite 701-708
> Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
> Medientyp Skip to next facet Aufsätze (38) Wert ausschließen Bücher (2) Wert ausschließen zeige weitere weniger zeigen
> Verfügbarkeit Skip to next facet Magazinbestellung (1) Wert ausschließen zeige weitere weniger zeigen
> Zugangsstatus Skip to next facet Freier Zugang (12) Wert ausschließen Eingeschränkter Zugang (1) Wert ausschließen Ohne Angabe (26) Wert ausschließen zeige weitere weniger zeigen
> Sprache Skip to next facet Englisch (28) Wert ausschließen Nicht zu entscheiden (12) Wert ausschließen Französisch (1) Wert ausschließen Portugiesisch (1) Wert ausschließen Spanisch (1) Wert ausschließen zeige weitere weniger zeigen
> Fachgebiet Skip to next facet Allgemeine und vergleichende Sprach- und Literaturwissenschaft, Indogermanistik, Außereuropäische Sprachen und Literaturen (10) Wert ausschließen Medizin (6) Wert ausschließen Pädagogik (5) Wert ausschließen Psychologie (4) Wert ausschließen Biologie (3) Wert ausschließen Geschichte (2) Wert ausschließen Wirtschaftswissenschaften (2) Wert ausschließen Allgemeines (1) Wert ausschließen Anglistik, Amerikanistik (1) Wert ausschließen Chemie und Pharmazie (1) Wert ausschließen Ethnologie (Volks- und Völkerkunde) (1) Wert ausschließen Klassische Philologie (1) Wert ausschließen Kunst und Kunstgeschichte (1) Wert ausschließen Mathematik (1) Wert ausschließen Musikwissenschaft (1) Wert ausschließen Philosophie (1) Wert ausschließen Physik (1) Wert ausschließen Technik (1) Wert ausschließen zeige weitere weniger zeigen
> Person/Institution Skip to next facet Basuki, Imam Agus (2) Wert ausschließen Dastjerdi, Hossein Vahid (2) Wert ausschließen Griswold, Andrea (2) Wert ausschließen Marsh, Chloe (2) Wert ausschließen Sundusiah, Suci (2) Wert ausschließen Suwignyo, Heri (2) Wert ausschließen Xerri, Daniel (2) Wert ausschließen Abdullah, Abdul-Samad (1) Wert ausschließen Abdullah, Ain Nadzimah (1) Wert ausschließen Akbari, Mohammad Esmaeil (1) Wert ausschließen Alfalasi, Thanya (1) Wert ausschließen Alhassani, Noura (1) Wert ausschließen Alzaabi, Asma (1) Wert ausschließen Ambarwati, Alin (1) Wert ausschließen Birx, Ellen C. (1) Wert ausschließen Bright, Mary Anne (1) Wert ausschließen Broad, Bob (1) Wert ausschließen Bulatovic, Boris (1) Wert ausschließen Chamberlain, David (1) Wert ausschließen Chandler-Olcott, Kelly (1) Wert ausschließen Chen, Shifa (1) Wert ausschließen Chen, Shubin (1) Wert ausschließen Coetser, Adriaan (1) Wert ausschließen Cooper, Adam (1) Wert ausschließen Daboui, Pouran (1) Wert ausschließen Damayanti, Vismaia (1) Wert ausschließen Dymoke, Sue (1) Wert ausschließen Ebrahimi, Shima (1) Wert ausschließen Esmaeili, Zahra (1) Wert ausschließen Fleming, Sarah M. (1) Wert ausschließen HAMESSLEY, MARY LOU (1) Wert ausschließen Hakimshafaaii, Haadi (1) Wert ausschließen Hynes, Arleen McCarty (1) Wert ausschließen Jacobstein, Roy (1) Wert ausschließen Jannesaari, Zahra (1) Wert ausschließen Khayamzadeh, Maryam (1) Wert ausschließen Khosravani, Yasamin (1) Wert ausschließen Lahiani, Raja (1) Wert ausschließen Laud, Leslie E. (1) Wert ausschließen Luber, Raymond F. (1) Wert ausschließen Ma, Yuanyi (1) Wert ausschließen María Jesús Ruiz Fernández (1) Wert ausschließen McVeigh-Schultz, Jane (1) Wert ausschließen Mohiman, Nasim (1) Wert ausschließen Moodley, Visvaganthie (1) Wert ausschließen Moradi, Siavash (1) Wert ausschließen Nieroda, Janine L. (1) Wert ausschließen Nimehchisalem, Vahid (1) Wert ausschließen Nkealah, N.E. (1) Wert ausschließen Nouri, Maryam (1) Wert ausschließen Patel, Pooja (1) Wert ausschließen Rezaei, Maedeh (1) Wert ausschließen Rofi'uddin, Ahmad (1) Wert ausschließen Rofiuddin, Ah (1) Wert ausschließen Ruiz Fernández, María Jesús (1) Wert ausschließen Russo, Joseph (1) Wert ausschließen Shokrollahi, Masoud (1) Wert ausschließen Sisson, Charles H. (1) Wert ausschließen Son, Ye Jun (1) Wert ausschließen Theune, Michael (1) Wert ausschließen Wang, Bo (1) Wert ausschließen Whitaker, Harry A. (1) Wert ausschließen Wolf-Schein, Enid G. (1) Wert ausschließen Xue, Shuwei (1) Wert ausschließen Yang, Lianrui (1) Wert ausschließen zeige weitere weniger zeigen
> Kollektion Skip to next facet Informa UK Limited (CrossRef) (7) Wert ausschließen Elsevier BV (CrossRef) (4) Wert ausschließen National Council of Teachers of English (CrossRef) (4) Wert ausschließen Ovid Technologies (Wolters Kluwer Health) (CrossRef) (3) Wert ausschließen Brill (CrossRef) (2) Wert ausschließen Verbunddaten SWB (2) Wert ausschließen American Psychological Association (APA) (CrossRef) (1) Wert ausschließen Australian International Academic Centre (CrossRef) (1) Wert ausschließen Briefland (CrossRef) (1) Wert ausschließen DOAJ Directory of Open Access Journals (1) Wert ausschließen Faculty of Philology, University of Banja Luka (CrossRef) (1) Wert ausschließen JSTOR (CrossRef) (1) Wert ausschließen JSTOR Health & General Sciences (1) Wert ausschließen JSTOR Life Sciences Archive (1) Wert ausschließen National Inquiry Services Center (NISC) (CrossRef) (1) Wert ausschließen SAGE Publications (CrossRef) (1) Wert ausschließen Scientific Research Publishing, Inc. (CrossRef) (1) Wert ausschließen Sejong University Language Research Institute (CrossRef) (1) Wert ausschließen Servicio de Publicaciones de la Universidad de Murcia (CrossRef) (1) Wert ausschließen Springer Science and Business Media LLC (CrossRef) (1) Wert ausschließen State University of Malang (UM) (CrossRef) (1) Wert ausschließen Stellenbosch University (CrossRef) (1) Wert ausschließen UNISA Press (CrossRef) (1) Wert ausschließen Universidad de Jaen (CrossRef) (1) Wert ausschließen Walter de Gruyter GmbH (CrossRef) (1) Wert ausschließen zeige weitere weniger zeigen