Zum Inhalt springen

  1. MacCoy, Selina [VerfasserIn]; Byrne, Delma [VerfasserIn]

    Shadow education uptake among final year students in secondary schools in Ireland : wellbeing in a high stakes context

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Dublin: ESRI, April 13, 2022

    Erschienen in: Economic and Social Research Institute: Working paper ; 724

  2. MacCoy, Selina [VerfasserIn]; Byrne, Delma [VerfasserIn]

    Shadow education uptake among final year students in secondary schools in Ireland: Wellbeing in a high stakes context

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Dublin: The Economic and Social Research Institute (ESRI), 2022

  3. Mihut, Georgiana [VerfasserIn]; MacCoy, Selina [VerfasserIn]

    Examining the experiences of students, teachers and leaders at Educate Together second-level schools

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Dublin: ESRI, Economic & Social Research Institute, October 21, 2020

    Erschienen in: Economic and Social Research Institute: Research series ; 113

  4. Coyne, Bryan [VerfasserIn]; MacCoy, Selina [VerfasserIn]

    The student perspective on in-school personal electronic devices and online safety : a qualitative study

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Dublin: ESRI, [November 4, 2016]

    Erschienen in: Economic and Social Research Institute: Working paper ; 547

  5. Carroll, Eamonn [VerfasserIn]; MacCoy, Selina [VerfasserIn]; Ye, Keyu [VerfasserIn]

    "Embracing diversity in all its forms" : the voluntary secondary sector in Irish education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Dublin: The Economic and Social Research Institute, April 2024

    Erschienen in: Economic and Social Research Institute: Research series ; 182

  6. Mihut, Georgiana [VerfasserIn]; MacCoy, Selina [VerfasserIn]; Maître, Bertrand [VerfasserIn]

    Academic and socio-emotional outcomes of young people with special educational needs and the role of parental educational expectations

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Dublin: ESRI, December 22, 2020

    Erschienen in: Economic and Social Research Institute: Working paper ; 692

  7. Mihut, Georgiana [VerfasserIn]; MacCoy, Selina [VerfasserIn]; Maître, Bertrand [VerfasserIn]

    Academic and socio-emotional outcomes of young people with special educational needs and the role of parental educational expectations

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Dublin: The Economic and Social Research Institute (ESRI), 2020

  8. Smyth, Emer [VerfasserIn]; MacCoy, Selina [VerfasserIn]; Banks, Joanne [VerfasserIn]

    Student, teacher and parent perspectives on senior cycle education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Dublin: ESRI, Economic & Social Research Institute, November 7, 2019

    Erschienen in: Economic and Social Research Institute: Research series ; 94

  9. Banks, Joanne [VerfasserIn]; MacCoy, Selina [VerfasserIn]; Smyth, Emer [VerfasserIn]

    Senior cycle review : analysis of discussions in schools on the purpose of senior cycle education in Ireland

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Dublin: ESRI, December 10, 2018

    Erschienen in: Economic and Social Research Institute: Working paper ; 607

  10. Carroll, Eamonn [VerfasserIn]; Mac Domhnaill, Ciarán [VerfasserIn]; MacCoy, Selina [VerfasserIn]

    Personal assistance services for disabled people in Ireland : "they meet the criteria for supports but we don't have the resources to provide the services"

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Dublin: ESRI, Economic & Social Research Institute, March 10, 2023

    Erschienen in: Economic and Social Research Institute: Working paper ; 747

  11. Carroll, Eamonn [VerfasserIn]; Mac Domhnaill, Ciarán [VerfasserIn]; MacCoy, Selina [VerfasserIn]

    Personal assistance services for disabled people in Ireland: "they meet the criteria for supports but we don't have the resources to provide the services"

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Dublin: The Economic and Social Research Institute (ESRI), 2023

  12. MacCoy, Selina [VerfasserIn]; Byrne, Delma [VerfasserIn]; O'Connor, Pat [VerfasserIn]

    Gender stereotyping in parents' and teachers' perceptions of boys' and girls' mathematics performance in Ireland

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Dublin]: Geary Institute, University College Dublin, [2020]

    Erschienen in: Geary Institute for Public Policy: UCD Geary Institute for Public Policy discussion paper series ; 2020,10

  13. MacCoy, Selina [VerfasserIn]; Byrne, Delma [VerfasserIn]; O'Sullivan, Jessica [VerfasserIn]; Smyth, Emer [VerfasserIn]

    The early impact of the revised Leaving Certificate grading scheme on student perceptions and behaviour

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Dublin: The Economic and Social Research Institute (ESRI), 2019

  14. Smyth, Emer [VerfasserIn]; Banks, Joanne [VerfasserIn]; O'Sullivan, Jessica [VerfasserIn]; MacCoy, Selina [VerfasserIn]; Redmond, Paul [VerfasserIn]; McGuinness, Séamus [VerfasserIn]

    Evaluation of the National Youthreach Programme

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Dublin: ESRI, Economic & Social Research Institute, June 2019

    Erschienen in: Economic and Social Research Institute: Research series ; 82

  15. Smyth, Emer [VerfasserIn]; Banks, Joanne [VerfasserIn]; O'Sullivan, Jessica [VerfasserIn]; MacCoy, Selina [VerfasserIn]; Redmond, Paul [VerfasserIn]; McGuinness, Seamus [VerfasserIn]

    Evaluation of the National Youthreach Programme

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Dublin: The Economic and Social Research Institute (ESRI), 2019

  16. McGuinness, Séamus [VerfasserIn]; Bergin, Adele [VerfasserIn]; Kelly, Elish [VerfasserIn]; MacCoy, Selina [VerfasserIn]; Smyth, Emer [VerfasserIn]; Watson, Dorothy [VerfasserIn]; Whelan, Adele [VerfasserIn]

    Evaluation of PLC programme provision

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Dublin: The Economic and Social Research Institute, [2018]

    Erschienen in: Economic and Social Research Institute: Research series ; 61