Zum Inhalt springen

  1. Pryor, Lindsay D. [VerfasserIn]; Johnson, L. A. S. [VerfasserIn]

    A classification of the Eucalypts - [Repr.]

    Bücher
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Canberra: Australian National Univ., 1975

  2. Johnson, Nathan [KomponistIn] ; Toro, Guillermo del [FilmregisseurIn]; Toro, Guillermo del [DrehbuchautorIn]; Morgan, Kim [DrehbuchautorIn]; Cooper, Bradley [SchauspielerIn]; Blanchett, Cate [SchauspielerIn]; Collette, Toni [SchauspielerIn]; Laustsen, Dan [Kameramann/Kamerafrau]

    Nightmare Alley (1 DVD-Video)

    Videos
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Los Angeles]: 20th Century Studios, [2022]

  3. Bornstein, Marc H. [HerausgeberIn]; Lamb, Michael E. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Developmental science : an advanced textbook - [6. ed.]

    Bücher
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    New York, NY [u.a.]: Psychology Press, 2011

  4. Spanbauer, Michael [VerfasserIn]; Johnson, Lindsay [VerfasserIn]; Button, Patrick [VerfasserIn]

    How valuable are national parks? : evidence from a proposed national park expansion in Alaska

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    New Orleans, LA: Tulane University, Department of Economics, Jul 2017

    Erschienen in: Tulane University: Tulane University Economics working paper ; 2017007

  5. Daugherty, Lindsay [VerfasserIn]; Wright, Cameron [VerfasserIn]; Johnson, Erin-Elizabeth [VerfasserIn]; Dossani, Rafiq [VerfasserIn]

    Families, powered on : improving family engagement in early childhood education through technology

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Santa Monica, CA]: RAND Corporation, 2014

    Erschienen in: Policy brief

  6. Daugherty, Lindsay [VerfasserIn]; Dossani, Rafiq [VerfasserIn]; Johnson, Erin-Elizabeth [VerfasserIn]; Wright, Cameron [VerfasserIn]

    Families, Powered On : Improving Family Engagement in Early Childhood Education Through Technology

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Erscheinungsort nicht ermittelbar]: RAND Corporation, 2014

  7. Daugherty, Lindsay [VerfasserIn]; Wright, Cameron [VerfasserIn]; Johnson, Erin-Elizabeth [VerfasserIn]; Dossani, Rafiq [VerfasserIn]

    Getting early childhood educators up and running : creating strong technology curators, facilitators, guides, and users

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Santa Monica, CA]: RAND Corporation, 2014

    Erschienen in: Policy brief

  8. Daugherty, Lindsay [VerfasserIn]; Dossani, Rafiq [VerfasserIn]; Johnson, Erin-Elizabeth [VerfasserIn]; Wright, Cameron [VerfasserIn]

    Getting Early Childhood Educators Up and Running : Creating Strong Technology Curators, Facilitators, Guides, and Users

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Erscheinungsort nicht ermittelbar]: RAND Corporation, 2014

  9. Daugherty, Lindsay [VerfasserIn]; Wright, Cameron [VerfasserIn]; Johnson, Erin-Elizabeth [VerfasserIn]; Dossani, Rafiq [VerfasserIn]

    Getting on the same page : identifying goals for technology use in early childhood education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Santa Monica, CA]: RAND Corporation, 2014

    Erschienen in: Policy brief

  10. Daugherty, Lindsay [VerfasserIn]; Dossani, Rafiq [VerfasserIn]; Johnson, Erin-Elizabeth [VerfasserIn]; Wright, Cameron [VerfasserIn]

    Getting on the Same Page : Identifying Goals for Technology Use in Early Childhood Education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Erscheinungsort nicht ermittelbar]: RAND Corporation, 2014

  11. Daugherty, Lindsay [VerfasserIn]; Wright, Cameron [VerfasserIn]; Johnson, Erin-Elizabeth [VerfasserIn]; Dossani, Rafiq [VerfasserIn]

    How much and what kind? : identifying an adequate technology infrastructure for early childhood education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Santa Monica, CA]: RAND Corporation, 2014

    Erschienen in: Policy brief

  12. Daugherty, Lindsay [VerfasserIn]; Dossani, Rafiq [VerfasserIn]; Johnson, Erin-Elizabeth [VerfasserIn]; Wright, Cameron [VerfasserIn]

    How Much and What Kind? : Identifying an Adequate Technology Infrastructure for Early Childhood Education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Erscheinungsort nicht ermittelbar]: RAND Corporation, 2014

  13. Daugherty, Lindsay [VerfasserIn]; Wright, Cameron [VerfasserIn]; Johnson, Erin-Elizabeth [VerfasserIn]; Dossani, Rafiq [VerfasserIn]

    Moving beyond screen time : redefining developmentally appropriate technology use in early childhood education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Santa Monica, CA]: RAND Corporation, 2014

    Erschienen in: Policy brief

  14. Daugherty, Lindsay [VerfasserIn]; Dossani, Rafiq [VerfasserIn]; Johnson, Erin-Elizabeth [VerfasserIn]; Wright, Cameron [VerfasserIn]

    Moving Beyond Screen Time : Redefining Developmentally Appropriate Technology Use in Early Childhood Education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Erscheinungsort nicht ermittelbar]: RAND Corporation, 2014

  15. Box, John Calvin [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Johnson, Albert [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Moore, John William [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Warren, Lindsay Carter [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Wilson, Riley Joseph [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] ; United States Congress House Committee on Immigration and Naturalization

    Assistants to the Secretary of Labor. March 29, 1926. -- Committed to the Committee of the Whole House on the State of the Union and ordered to be printed

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC, 1926 ; Online-Ausg.: Chester, Vt: NewsBank, inc, 2007

    Erschienen in: United States congressional serial set ; serial set no. 8532- House report / 69th Congress, 1st session. House ; no. 697

  16. Badcoe, Tamsin [MitwirkendeR]; Botelho, Keith M [MitwirkendeR]; Dolan, Frances E [MitwirkendeR]; Eklund, Hillary [MitwirkendeR]; Eklund, Hillary [HerausgeberIn]; Goldstein, David B [MitwirkendeR]; Johnson, Bonnie Lander [MitwirkendeR]; Martin, Randall [MitwirkendeR]; O’Dair, Sharon [MitwirkendeR]; Reid, Lindsay Ann [MitwirkendeR]; Wakeman, Rob [MitwirkendeR]

    Ground-Work : English Renaissance Literature and Soil Science

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    University Park, PA: Penn State University Press, [2022] ; [Online-Ausgabe]

    Erschienen in: Medieval & Renaissance Literary Studies

  17. Jones, Kimberley A. [VerfasserIn]; Freijah, Isabella [VerfasserIn]; Carey, Lindsay [VerfasserIn]; Carleton, R. Nicholas [VerfasserIn]; Devenish-Meares, Peter [VerfasserIn]; Dell, Lisa [VerfasserIn]; Rodrigues, Sara [VerfasserIn]; Madden, Kelsey [VerfasserIn]; Johnson, Lucinda [VerfasserIn]; Hosseiny, Fardous [VerfasserIn]; Phelps, Andrea J. [VerfasserIn]

    Correction to: Moral Injury, Chaplaincy and Mental Health Provider Approaches to Treatment: A Scoping Review

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Journal of religion and health ; 61(2022), 3, Seite 2632-2633

  18. Phelps, Andrea J. [VerfasserIn]; Madden, Kelsey [VerfasserIn]; Carleton, R. Nicholas [VerfasserIn]; Johnson, Lucinda [VerfasserIn]; Carey, Lindsay B. [VerfasserIn]; Mercier, Jean-Michel [VerfasserIn]; Mellor, Andrew [VerfasserIn]; Baills, Jeffrey [VerfasserIn]; Forbes, David [VerfasserIn]; Devenish-Meares, Peter [VerfasserIn]; Hosseiny, Fardous [VerfasserIn]; Dell, Lisa [VerfasserIn]

    Towards a Holistic Model of Care for Moral Injury : An Australian and New Zealand Investigation into the Role of Police Chaplains in Supporting Police Members following exposure to Moral Transgression

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Journal of religion and health ; 62(2023), 6, Seite 3995-4015