Skip to contents

  1. Bühler, André W. [Author]; Nufer, Gerd [Author]

    Relationship marketing in sports

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    London [u.a]: Routledge, 2013

  2. Bühler, André W. [Author] ; Deutsches Institut für Sportmarketing

    Das Phänomen der Rattenrennen im deutschen und europäischen Profifußball

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Tübingen: Universitätsbibliothek Tübingen, 2020

    Published in: Nachspielzeit ; 2020,4

  3. Bühler, André W. [Author] ; Deutsches Institut für Sportmarketing

    Das systematische Marktversagen im Profifußball - und warum ein Salary Cap keine Lösung ist

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Tübingen: Universitätsbibliothek Tübingen, 2020

    Published in: Nachspielzeit ; 2020,5

  4. Nufer, Gerd [Author]; Bühler, André W. [Author] ; Deutsches Institut für Sportmarketing

    Warum Sponsoren in Bildung und nicht nur in Banden investieren sollten

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Tübingen: Universitätsbibliothek Tübingen, 2019

    Published in: Nachspielzeit ; 2019,1

  5. Nufer, Gerd [Author]; Bühler, André W. [Author] ; Fachhochschule Reutlingen European School of Business

    Lessons from sports : what corporate management can learn from sports management

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Tübingen: Universitätsbibliothek Tübingen, 2011

    Published in: Reutlinger Diskussionsbeiträge zu Marketing und Management ; 200607

  6. Nufer, Gerd [Author]; Bühler, André W. [Author] ; Fachhochschule Reutlingen European School of Business

    The importance of mutual beneficial relationships in the sponsorhip dyad

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Tübingen: Universitätsbibliothek Tübingen, 2010

    Published in: Reutlinger Diskussionsbeiträge zu Marketing und Management ; 200906

  7. Bühler, André W. [Author]; Scheuermann, Thorsten [Author]; Nufer, Gerd [Author] ; Deutsches Institut für Sportmarketing

    Markentypen im deutschen Profisport : Ergebnisse eines empirischen Forschungsprojekts zur Markenwahrnehmung in den deutschen Teamsportligen

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Tübingen: Universitätsbibliothek Tübingen, 2013

    Published in: Nachspielzeit ; 2013,3

  8. Nufer, Gerd [Author]; Mangold, Katrin [Author]; Bühler, André W. [Author] ; Deutsches Institut für Sportmarketing

    Die Olympischen Trittbrettfahrer - Ergebnisse einer empirischen Untersuchung zum Ambush Marketing bei den Olympischen Sommerspielen 2012

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Tübingen: Universitätsbibliothek Tübingen, 2013

    Published in: Nachspielzeit ; 2013,1