Skip to contents

  1. Kolleck, Nina [Author]; Schuster, Johannes [Author]; Hartmann, Ulrike [Author]; Gräsel, Cornelia [Author]

    Teachers’ professional collaboration and trust relationships : An inferential social network analysis of teacher teams

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Thousand Oaks: SAGE Publications, [2023]

    Published in: Research in Education ; 111,1 (2021), Seite 89-107

  2. Rochnia, Michael [Author]; Kleen, Hannah [Author]; Gräsel, Cornelia [Author]; Ulm, Sonja [Author]; Soermann, Fabian [Author]

    Die Argumentation der AfD in sozialen Medien zum Thema Flucht und Migration = Les arguments de l'AfD sur les réseaux sociaux au sujet de la fuite et de la migration = The argumentation of AfD in social media about flight and migration

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    2021

    Published in: Bildungsforschung ; (2021), 2, Seite 1-19

  3. Ercan, Habibe [Author]; Hartmann, Ulrike [Author]; Richter, Dirk [Author]; Kuschel, Jenny [Author]; Gräsel, Cornelia [Author]

    Effekte von integrativer Führung auf die Datennutzung von Lehrkräften = Data-based school improvement : direct and indirect effects of integrative leadership on teachers’ data use

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    2021

    Published in: Die deutsche Schule ; 113(2021), 1, Seite 85-100

  4. Grosche, Michael; Fussangel, Kathrin; Gräsel, Cornelia

    Kokonstruktive Kooperation zwischen Lehrkräften : Aktualisierung und Erweiterung der Kokonstruktionstheorie sowie deren Anwendung am Beispiel schulischer Inklusion : Aktualisierung und Erweiterung der Kokonstruktionstheorie sowie deren Anwendung am Beispiel schulischer Inklusion

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Juventa Verlag ein Imprint der Julius Beltz GmbH & Co. KG, 2020

    Published in: Zeitschrift für Pädagogik