Skip to contents Kuß, Alfred [Author] Marketing-Theorie : eine Einführung - [2., überarb. u. erw. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, c 2011 Published in: Lehrbuch Kuß, Alfred [Author] Marketing-Theorie : eine Einführung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Deseniss, Alexander [Author] Marketing für Wirtschaftswissenschaftler für Dummies : [im Studium mit Marketingwissen punkten. Auf einem Blick: den Kunden kennen: Marktforschung und Konsumentenverhalten; planvoll agieren: strategisches Marketing und Marketing-Implementierung; den richtigen Marketingmix finden: Produkt, Preis, Vertrieb und Kommunikation] - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Weinheim: Wiley-VCH Verlag GmbH & Co. KGaA, 2016 Published in: ... für Dummies Spotts, Harlan E. [Editor] ; Academy of Marketing Science Annual Conference 2006 San Antonio, Tex Revolution in marketing : market driving changes ; proceedings of the 2006 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference ; San Antonio, Texas, USA, May 24-27, 2006 - [Reprint from original edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Cham; Heidelberg [u.a.]: Springer, c 2015 Published in: Developments in marketing science: proceedings of the Academy of Marketing Science Walsh, Gianfranco [Author]; Deseniss, Alexander [Author]; Kilian, Thomas [Author] Marketing : eine Einführung auf der Grundlage von Case Studies - [2., überarb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; Heidelberg: Springer Gabler, 2013 Published in: Springer-Lehrbuch Bayón, Tomás [Editor]; Bauer, Hans H. [Honoree]; Ahlbach, Horst [Other] Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft : ein Spannungsverhältnis ; Hans H. Bauer zum 60. Geburtstag - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2007 Hunt, Shelby D. [Author] Modern marketing theory : critical issues in the philosophy of marketing science Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Cincinnati, OH: South-Western Publ. Co., c1991 Dinauer, Josef [Author] Grundzüge des Finanzdienstleistungsmarkts : Allfinanz, private Altersvorsorge, Financial Planning - [2.,vollst. überarb. und aktualisierte Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Oldenbourg, 2008 Published in: Managementwissen für Studium und Praxis Spotts, Harlan E. [Editor] ; Academy of Marketing Science Annual Conference 2004 Vancouver, British Columbia Assessing the different roles of marketing theory and practice in the jaws of economic uncertainty : proceedings of the 2004 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference ; Vancouver, BC, Canada, May 26-29, 2004 - [Reprint from original edition "developments in marketing science", Volume XXVII, edited by Harlan E. Spotts] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Cham; Heidelberg [u.a.]: Springer, 2015 Published in: Developments in marketing science: proceedings of the Academy of Marketing Science Kluxen, Bodo [Author] Werbung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Herne: Kiehl, 2014 Published in: Modernes Marketing für Studium und Praxis Steffenhagen, Hartwig [Author] Marketing : eine Einführung - [6., vollständig überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Kohlhammer, 2008 Published in: Kohlhammer Edition Marketing Malhotra, Naresh K. [Author]; Birks, David F. [Author] Marketing research : an applied approach - [3. European Ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Harlow, England; London; New York; Boston; San Francisco; Toronto; Sydney; Singapore; Hong Kong; Tokyo; Seoul; Taipei, New Delhi; Cape Town; Madrid; Mexico City; Amsterdam; Munich; Paris; Milan: Financial Times Prentice Hall, 2007 Marketing letters : a journal of research in marketing Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Dordrecht [u.a.]: Springer, 1989- ; Dordrecht: Kluwer, 1989-2004 / 1.1989/90 - Bauer, Hans H. [Author] ; Bauer, Hans H. [Editor]; Diller, Hermann [Editor]; Dichtl, Erwin [Editor]; Böcker, Franz [Editor] Marktabgrenzung : Konzeption und Problematik von Ansätzen und Methoden zur Abgrenzung und Strukturierung von Märkten unter besonderer Berücksichtigung von marketingtheoretischen Verfahren Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Duncker & Humblot, 1989 Published in: Schriften zum Marketing ; 2300 Stenglin, Ariane von [Author] ; Benkenstein, Martin [Author of introduction, etc.] Commitment in der Dienstleistungsbeziehung : Entwicklung eines integrierten Erklärungs- und Wirkungsmodells - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2008 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Marketing und Innovationsmanagement- Marketing und Innovationsmanagement Kotler, Philip [Author]; Keller, Kevin Lane [Author]; Opresnik, Marc Oliver [Author] Marketing-Management : Konzepte - Instrumente - Unternehmensfallstudien - [15., aktualisierte Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hallbergmoos, Germany: Pearson, [2017] Published in: wi wirtschaft Kotler, Philip [Author]; Keller, Kevin Lane [Author]; Opresnik, Marc Oliver [Author] ; Pearson Deutschland GmbH Marketing-Management : Konzepte - Instrumente - Unternehmensfallstudien - [14., aktualisierte Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hallbergmoos/Germany: Pearson, [2015] Published in: Always learning- wi - Wirtschaft Pepels, Werner [Editor]; Breyer-Mayländer, Thomas [Other] Marketing im Nebenfach Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: BWV - Berliner Wissenschafts-Verlag, © 2013 Pepels, Werner [Author] Handbuch des Marketing - [6., überarb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Oldenbourg, 2012 Homburg, Christian [Editor] Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen - [8., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler [u.a.], 2012
Kuß, Alfred [Author] Marketing-Theorie : eine Einführung - [2., überarb. u. erw. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, c 2011 Published in: Lehrbuch
Kuß, Alfred [Author] Marketing-Theorie : eine Einführung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009
Deseniss, Alexander [Author] Marketing für Wirtschaftswissenschaftler für Dummies : [im Studium mit Marketingwissen punkten. Auf einem Blick: den Kunden kennen: Marktforschung und Konsumentenverhalten; planvoll agieren: strategisches Marketing und Marketing-Implementierung; den richtigen Marketingmix finden: Produkt, Preis, Vertrieb und Kommunikation] - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Weinheim: Wiley-VCH Verlag GmbH & Co. KGaA, 2016 Published in: ... für Dummies
Spotts, Harlan E. [Editor] ; Academy of Marketing Science Annual Conference 2006 San Antonio, Tex Revolution in marketing : market driving changes ; proceedings of the 2006 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference ; San Antonio, Texas, USA, May 24-27, 2006 - [Reprint from original edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Cham; Heidelberg [u.a.]: Springer, c 2015 Published in: Developments in marketing science: proceedings of the Academy of Marketing Science
Walsh, Gianfranco [Author]; Deseniss, Alexander [Author]; Kilian, Thomas [Author] Marketing : eine Einführung auf der Grundlage von Case Studies - [2., überarb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; Heidelberg: Springer Gabler, 2013 Published in: Springer-Lehrbuch
Bayón, Tomás [Editor]; Bauer, Hans H. [Honoree]; Ahlbach, Horst [Other] Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft : ein Spannungsverhältnis ; Hans H. Bauer zum 60. Geburtstag - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2007
Hunt, Shelby D. [Author] Modern marketing theory : critical issues in the philosophy of marketing science Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Cincinnati, OH: South-Western Publ. Co., c1991
Dinauer, Josef [Author] Grundzüge des Finanzdienstleistungsmarkts : Allfinanz, private Altersvorsorge, Financial Planning - [2.,vollst. überarb. und aktualisierte Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Oldenbourg, 2008 Published in: Managementwissen für Studium und Praxis
Spotts, Harlan E. [Editor] ; Academy of Marketing Science Annual Conference 2004 Vancouver, British Columbia Assessing the different roles of marketing theory and practice in the jaws of economic uncertainty : proceedings of the 2004 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference ; Vancouver, BC, Canada, May 26-29, 2004 - [Reprint from original edition "developments in marketing science", Volume XXVII, edited by Harlan E. Spotts] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Cham; Heidelberg [u.a.]: Springer, 2015 Published in: Developments in marketing science: proceedings of the Academy of Marketing Science
Kluxen, Bodo [Author] Werbung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Herne: Kiehl, 2014 Published in: Modernes Marketing für Studium und Praxis
Steffenhagen, Hartwig [Author] Marketing : eine Einführung - [6., vollständig überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Kohlhammer, 2008 Published in: Kohlhammer Edition Marketing
Malhotra, Naresh K. [Author]; Birks, David F. [Author] Marketing research : an applied approach - [3. European Ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Harlow, England; London; New York; Boston; San Francisco; Toronto; Sydney; Singapore; Hong Kong; Tokyo; Seoul; Taipei, New Delhi; Cape Town; Madrid; Mexico City; Amsterdam; Munich; Paris; Milan: Financial Times Prentice Hall, 2007
Marketing letters : a journal of research in marketing Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Dordrecht [u.a.]: Springer, 1989- ; Dordrecht: Kluwer, 1989-2004 / 1.1989/90 -
Bauer, Hans H. [Author] ; Bauer, Hans H. [Editor]; Diller, Hermann [Editor]; Dichtl, Erwin [Editor]; Böcker, Franz [Editor] Marktabgrenzung : Konzeption und Problematik von Ansätzen und Methoden zur Abgrenzung und Strukturierung von Märkten unter besonderer Berücksichtigung von marketingtheoretischen Verfahren Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Duncker & Humblot, 1989 Published in: Schriften zum Marketing ; 2300
Stenglin, Ariane von [Author] ; Benkenstein, Martin [Author of introduction, etc.] Commitment in der Dienstleistungsbeziehung : Entwicklung eines integrierten Erklärungs- und Wirkungsmodells - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2008 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Marketing und Innovationsmanagement- Marketing und Innovationsmanagement
Kotler, Philip [Author]; Keller, Kevin Lane [Author]; Opresnik, Marc Oliver [Author] Marketing-Management : Konzepte - Instrumente - Unternehmensfallstudien - [15., aktualisierte Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hallbergmoos, Germany: Pearson, [2017] Published in: wi wirtschaft
Kotler, Philip [Author]; Keller, Kevin Lane [Author]; Opresnik, Marc Oliver [Author] ; Pearson Deutschland GmbH Marketing-Management : Konzepte - Instrumente - Unternehmensfallstudien - [14., aktualisierte Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hallbergmoos/Germany: Pearson, [2015] Published in: Always learning- wi - Wirtschaft
Pepels, Werner [Editor]; Breyer-Mayländer, Thomas [Other] Marketing im Nebenfach Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: BWV - Berliner Wissenschafts-Verlag, © 2013
Pepels, Werner [Author] Handbuch des Marketing - [6., überarb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Oldenbourg, 2012
Homburg, Christian [Editor] Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen - [8., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler [u.a.], 2012
> Media type Skip to next facet Articles (325) Wert ausschließen Books (190) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (18) Wert ausschließen Thesis (1) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (96) Wert ausschließen Stack Collection (21) Wert ausschließen Ask for availability (5) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (99) Wert ausschließen Central Library (35) Wert ausschließen Branch Library of Forestry (2) Wert ausschließen TU Dresden holdings (2) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet Attribution (CC BY) (25) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial (CC BY-NC) (4) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (169) Wert ausschließen Restricted Access (9) Wert ausschließen Without Specification (247) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet English (352) Wert ausschließen German (135) Wert ausschließen Not determined (48) Wert ausschließen French (3) Wert ausschließen Spanish (3) Wert ausschließen Indonesian (2) Wert ausschließen Croatian (1) Wert ausschließen Italian (1) Wert ausschließen Japanese (1) Wert ausschließen Ndonga (1) Wert ausschließen Persian (1) Wert ausschließen Polish (1) Wert ausschließen Russian (1) Wert ausschließen Slovak (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (267) Wert ausschließen Technology (38) Wert ausschließen General (27) Wert ausschließen Computer science (16) Wert ausschließen Sociology (12) Wert ausschließen Chemistry and pharmacology (10) Wert ausschließen Geography (9) Wert ausschließen Pedagogy (6) Wert ausschließen Jurisprudence (5) Wert ausschließen Medicine (4) Wert ausschließen Psychology (4) Wert ausschließen Mathmatics (3) Wert ausschließen Philosophy (3) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (2) Wert ausschließen Biology (2) Wert ausschließen History (2) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (2) Wert ausschließen Military science (2) Wert ausschließen General sciences (1) Wert ausschließen Art and art history (1) Wert ausschließen Physics (1) Wert ausschließen Theology and religious studies (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Vargo, Stephen L. (20) Wert ausschließen Lusch, Robert F. (12) Wert ausschließen Homburg, Christian (9) Wert ausschließen Kotler, Philip (8) Wert ausschließen Kuß, Alfred (7) Wert ausschließen Löbler, Helge (7) Wert ausschließen Polese, Francesco (7) Wert ausschließen Gummesson, Evert (6) Wert ausschließen Mele, Cristina (6) Wert ausschließen Ballantyne, David (5) Wert ausschließen Barile, Sergio (5) Wert ausschließen Brodie, Roderick J. (5) Wert ausschließen Freiling, Jörg (5) Wert ausschließen Kleinaltenkamp, Michael (5) Wert ausschließen Krohmer, Harley (5) Wert ausschließen Aitken, Robert (4) Wert ausschließen Edvardsson, Bo (4) Wert ausschließen Gewald, Heiko (4) Wert ausschließen Keller, Kevin Lane (4) Wert ausschließen Krcmar, Helmut (4) Wert ausschließen Opresnik, Marc Oliver (4) Wert ausschließen Pepels, Werner (4) Wert ausschließen Williams, John (4) Wert ausschließen Bauer, Hans H. (3) Wert ausschließen Bettiol, Marco (3) Wert ausschließen Bradshaw, Alan (3) Wert ausschließen Bruhn, Manfred (3) Wert ausschließen Colurcio, Maria (3) Wert ausschließen Deseniss, Alexander (3) Wert ausschließen Di Maria, Eleonora (3) Wert ausschließen Dichtl, Erwin (3) Wert ausschließen Dressel, Kathrin (3) Wert ausschließen Díaz-Méndez, Montserrat (3) Wert ausschließen Edward Elgar Publishing (3) Wert ausschließen Ferdinand, Augusty Tae (3) Wert ausschließen Gelbrich, Katja (3) Wert ausschließen Grandinetti, Roberto (3) Wert ausschließen Hogg, Johannes (3) Wert ausschließen Hughes, Tim (3) Wert ausschließen Hunt, Shelby D. (3) Wert ausschließen Hörschgen, Hans (3) Wert ausschließen Klafke, Renata (3) Wert ausschließen Kosaka, Michitaka (3) Wert ausschließen Koskela-Huotari, Kaisa (3) Wert ausschließen Laudien, Sven M. (3) Wert ausschließen Meffert, Heribert (3) Wert ausschließen Müller, Stefan (3) Wert ausschließen Patterson, Anthony (3) Wert ausschließen Robra-Bissantz, Susanne (3) Wert ausschließen Saren, Michael (3) Wert ausschließen Steffenhagen, Hartwig (3) Wert ausschließen Tronvoll, Bård (3) Wert ausschließen Varey, Richard J. (3) Wert ausschließen Wibowo, Alexander Joseph Ibnu (3) Wert ausschließen Wünschmann, Stefan (3) Wert ausschließen Abbate, Tindara (2) Wert ausschließen Adam, Echan (2) Wert ausschließen Afifah, Nur (2) Wert ausschließen Aier, Stephan (2) Wert ausschließen Akaka, Melissa Archpru (2) Wert ausschließen Alexander Joseph Ibnu Wibowo (2) Wert ausschließen Andreu, Luisa (2) Wert ausschließen Arnould, Eric J. (2) Wert ausschließen Backhaus, Klaus (2) Wert ausschließen Bayón, Tomás (2) Wert ausschließen Berghäll, Sami (2) Wert ausschließen Blaschke, Michael (2) Wert ausschließen Bliemel, Friedhelm (2) Wert ausschließen Breidbach, Christoph F. (2) Wert ausschließen Brown, Stephen (2) Wert ausschließen Brown, Stephen W. (2) Wert ausschließen Buchwald, Arne (2) Wert ausschließen Budiyanto (2) Wert ausschließen Burmann, Christoph (2) Wert ausschließen Böhm, Markus (2) Wert ausschließen Carrubbo, Luca (2) Wert ausschließen Davey, Howard (2) Wert ausschließen Davey, Janet (2) Wert ausschließen Della Corte, Valentina (2) Wert ausschließen Didonet, Simone R. (2) Wert ausschließen Dinauer, Josef (2) Wert ausschließen Dobrzykowski, David D. (2) Wert ausschließen Drengner, Jan (2) Wert ausschließen Dänzler, Stefanie (2) Wert ausschließen Eichelbaum, Nils (2) Wert ausschließen FitzPatrick, Mary (2) Wert ausschließen Gaiardelli, Paolo (2) Wert ausschließen Gallarza, Martina G. (2) Wert ausschließen Gries, Rainer (2) Wert ausschließen Gruen, Thomas W. (2) Wert ausschließen Guevara-Rivera, Edna (2) Wert ausschließen Gummerus, Johanna (2) Wert ausschließen He, Yi (2) Wert ausschließen Heng, Lie (2) Wert ausschließen Henseler, Jörg (2) Wert ausschließen Herrmann, Andreas (2) Wert ausschließen Heun, Thomas (2) Wert ausschließen Karpen, Ingo O. (2) Wert ausschließen Kilian, Thomas (2) Wert ausschließen Kollmann, Tobias (2) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (231) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (69) Wert ausschließen Emerald (CrossRef) (58) Wert ausschließen Informa UK Limited (CrossRef) (40) Wert ausschließen SAGE Publications (CrossRef) (34) Wert ausschließen Springer Science and Business Media LLC (CrossRef) (30) Wert ausschließen BASE - Bielefeld Academic Search Engine (25) Wert ausschließen EconStor (German National Library of Economics, ZBW) (24) Wert ausschließen Elsevier BV (CrossRef) (20) Wert ausschließen DOAJ Directory of Open Access Journals (13) Wert ausschließen Diss online (8) Wert ausschließen MDPI AG (CrossRef) (6) Wert ausschließen Qucosa (5) Wert ausschließen Emerald Group Publishing Limited (CrossRef) (4) Wert ausschließen Wiley (CrossRef) (4) Wert ausschließen EDP Sciences (CrossRef) (3) Wert ausschließen Scientific Research Publishing, Inc. (CrossRef) (3) Wert ausschließen Springer International Publishing (CrossRef) (3) Wert ausschließen Westburn Publishers (CrossRef) (3) Wert ausschließen Canadian Center of Science and Education (CrossRef) (2) Wert ausschließen Carleton University (CrossRef) (2) Wert ausschließen SSOAR Social Science Open Access Repository (2) Wert ausschließen University Nove de Julho (CrossRef) (2) Wert ausschließen University of Szczecin (CrossRef) (2) Wert ausschließen Vilnius Gediminas Technical University (CrossRef) (2) Wert ausschließen Walter de Gruyter GmbH (CrossRef) (2) Wert ausschließen AOSIS (CrossRef) (1) Wert ausschließen Academic Research Publishing Group (Publications) (CrossRef) (1) Wert ausschließen Academy of Management (CrossRef) (1) Wert ausschließen Brawijaya University (CrossRef) (1) Wert ausschließen CAIRN (CrossRef) (1) Wert ausschließen Center for Strategic Studies in Business and Finance SSBFNET (CrossRef) (1) Wert ausschließen Clute Institute (CrossRef) (1) Wert ausschließen Det Kgl. Bibliotek/Royal Danish Library (CrossRef) (1) Wert ausschließen Editorial Pontificia Universidad Javeriana (CrossRef) (1) Wert ausschließen Enpresa Institutua - Instituto de Economia Aplicada a la Empresa (CrossRef) (1) Wert ausschließen Fachkatalog Technikgeschichte (1) Wert ausschließen Frontiers Media SA (CrossRef) (1) Wert ausschließen Fucape Business School (CrossRef) (1) Wert ausschließen Hindawi Limited (CrossRef) (1) Wert ausschließen IGI Global (CrossRef) (1) Wert ausschließen Independent Journal of Management and Production (CrossRef) (1) Wert ausschließen Indiana University Press (CrossRef) (1) Wert ausschließen Insight Society (CrossRef) (1) Wert ausschließen Institutional Repository of Leibniz Universität Hannover (1) Wert ausschließen International University of Applied Sciences in Lomza (CrossRef) (1) Wert ausschließen Knowledge E DMCC (CrossRef) (1) Wert ausschließen MIS Quarterly (CrossRef) (1) Wert ausschließen Prosperitas (CrossRef) (1) Wert ausschließen STIE Perbanas Surabaya (CrossRef) (1) Wert ausschließen Scholink Co, Ltd. (CrossRef) (1) Wert ausschließen School of Management, Hospitality and Tourism, University of the Algarve (CrossRef) (1) Wert ausschließen Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH (CrossRef) (1) Wert ausschließen Superior University, Lahore (CrossRef) (1) Wert ausschließen TR1010 Dergiler Birligi (CrossRef) (1) Wert ausschließen Trans Tech Publications, Ltd. (CrossRef) (1) Wert ausschließen Universidad Cooperativa de Colombia- UCC (CrossRef) (1) Wert ausschließen Universidade Catolica Dom Bosco (CrossRef) (1) Wert ausschließen Universitas Mercu Buana (CrossRef) (1) Wert ausschließen Universitas Trisakti (CrossRef) (1) Wert ausschließen Verlag C.H.Beck oHG (CrossRef) (1) Wert ausschließen eRelation AG (CrossRef) (1) Wert ausschließen Show more show less