Skip to contents Hollensen, Svend [Author] Marketing management : a relationship approach - [Fourth edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Amsterdam: Pearson Benelux BV, [2019] Sander, Matthias [Author] Marketing-Management : Märkte, Marktforschung und Marktbearbeitung - [3., überarbeitete und erweiterte Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: UVK Verlag, [2019] ; Tübingen: Narr Francke Attempto Verlag GmbH & Co. KG, [2019] Published in: UTB ; 8251 ; Betriebswirtschaftslehre Akrout, Houcine [Editor]; Raies, Karine [Editor]; Woodside, Arch G. [Editor] New insights on trust in business-to-business relationships : a multi-perspective approach - [First edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bingley: Emerald Publishing, 2019 Published in: Advances in business marketing and purchasing ; 26 Jäger, Anna-Katharina [Author]; Weber, Anja [Author]; Kirchgeorg, Manfred [Author] Werbung für ökologisch nachhaltige Produkte : ein Forschungsüberblick mit Gestaltungsempfehlung für die Praxis Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Leipzig: Wissenschaftliche Gesellschaft für marktorientierte Unternehmensführung, [2019] Published in: Arbeitspapier ; 229 Naujoks, Tobias [Author]; Saber, Marcus [Author] ; Kirchgeorg, Manfred [Editor]; Backhaus, Klaus [Editor]; Meffert, Heribert [Editor] Angebots- und nachfragebezogene Betrachtung des Lebensmittel-Online-Handels in Deutschland Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Leipzig: Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung e.V., [2018] Published in: Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung: Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung ; 228 Meffert, Heribert [Author]; Bruhn, Manfred [Author]; Hadwich, Karsten [Author] ; Springer Fachmedien Wiesbaden Dienstleistungsmarketing : Grundlagen - Konzepte - Methoden - [9., vollständig überarbeitete und erweiterte Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden; [Heidelberg]: Springer Gabler, [2018] Published in: Meffert Marketing Edition- Lehrbuch Tourismusverband Vogtland Hof und Handwerk : Natur - Familie - Kultur : typisch Vogtland Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Auerbach: Tourismusverband Vogtland e.V., Juli 2018 Published in: Vogtland, Sinfonie der Natur- Sachsen, Land von welt- Thüringen entdecken.de Saxon Bibliography (Sächsische Bibliografie) Woodside, Arch G. [Editor] Improving the marriage of modeling and theory for accurate forecasts of outcomes - [First edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bingley: Emerald Publishing, 2018 Published in: Advances in business marketing and purchasing ; 25 Weis, Hans Christian [Author] ; Olfert, Klaus [Editor] NWB Verlag Marketing - [18., aktualisierte Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Herne: Kiehl, 2018 Published in: Kompendium der praktischen Betriebswirtschaft Hoffmann, Stefan [Author]; Franck, Anja [Author]; Schwarz, Uta [Author]; Soyez, Katja [Author]; Wünschmann, Stefan [Author] Marketing-Forschung : Grundlagen der Datenerhebung und Datenauswertung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Verlag Franz Vahlen, [2018] Published in: Vahlen-Kompakt Bačíková, Zuzana [Editor] Marketing in the digital era Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Peter Lang Gmbh, Internationaler Verlag Der Wissenschaften, 2018 Published in: New horizons in management sciences ; 9 Kotler, Philip [Author]; Armstrong, Gary [Author] ; Opresnik, Marc Oliver [Contributor] Principles of marketing - [17e, global edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Harlow, England; London; New York; Boston; San Francisco; Toronto; Sydney; Dubai; Singapore; Hong Kong; Tokyo; Seoul; Taipei; New Delhi; Cape Town; Sao Paulo; Mexico City; Madrid; Amsterdam; Munich; Paris; Milan: Pearson, [2018] Benthaus, Stefan [Author] ; Verlag Dr. Kovač Die (Re-)Positionierung des Marketing - Führungsleitbild oder Abteilung? : qualitativ- und quantitativ-empirische Analysen zu den Rollen von Marktorientierung und Marketingabteilung in erfolgreichen Unternehmenskonfigurationen - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Verlag Dr. Kovač, 2018 Published in: Schriftenreihe Strategisches Management ; 206 Krause, Günter [Author]; Krause, Bärbel [Author] Absatzwirtschaft - Marketing und Vertrieb : 140 klausurtypische Aufgaben und Lösungen - [2., aktualisierte Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Herne: Kiehl, [2017] Published in: Klausurentraining Weiterbildung für Betriebswirte, Fachwirte, Fachkaufleute und Meister Zabkar, Vesna [Editor]; Eisend, Martin [Editor] Advances in advertising research VIII : Challenges in an age of dis-engagement Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2017 Published in: European Advertising Academy Platschke, Kai [Author] ; Haufe-Lexware GmbH & Co. KG Beyond Digital : Markenstrategie für mehr Relevanz - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München; Stuttgart: Haufe Gruppe, 2017 Kurze, Katharina [Author]; Kirchgeorg, Manfred [Author] ; Kirchgeorg, Manfred [Editor]; Backhaus, Klaus [Editor]; Meffert, Heribert [Editor] Enhancing multi-channel retail quality through cross-channel services Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Leipzig: Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung e.V., [2017] Published in: Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung: Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung ; 227 Schwarz, Torsten [Author] ; Haufe-Lexware GmbH & Co. KG Erfolgreiches Online-Marketing : das Standardwerk - [4. aktualisierte Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München; Stuttgart: Haufe Gruppe, 2017 Engler, Uwe [Author]; Hautmann, Ellen [Author] ; Forum Berufsbildung Grundwissen Marketing : Marktforschung und -analyse / Marketingplanung / Marketinginstrumente - [4., überarbeitete Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Cornelsen, 2017 Bruhn, Manfred [Editor]; Homburg, Christian [Editor] Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM - [9., überarbeitete Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, [2017]
Hollensen, Svend [Author] Marketing management : a relationship approach - [Fourth edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Amsterdam: Pearson Benelux BV, [2019]
Sander, Matthias [Author] Marketing-Management : Märkte, Marktforschung und Marktbearbeitung - [3., überarbeitete und erweiterte Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: UVK Verlag, [2019] ; Tübingen: Narr Francke Attempto Verlag GmbH & Co. KG, [2019] Published in: UTB ; 8251 ; Betriebswirtschaftslehre
Akrout, Houcine [Editor]; Raies, Karine [Editor]; Woodside, Arch G. [Editor] New insights on trust in business-to-business relationships : a multi-perspective approach - [First edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bingley: Emerald Publishing, 2019 Published in: Advances in business marketing and purchasing ; 26
Jäger, Anna-Katharina [Author]; Weber, Anja [Author]; Kirchgeorg, Manfred [Author] Werbung für ökologisch nachhaltige Produkte : ein Forschungsüberblick mit Gestaltungsempfehlung für die Praxis Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Leipzig: Wissenschaftliche Gesellschaft für marktorientierte Unternehmensführung, [2019] Published in: Arbeitspapier ; 229
Naujoks, Tobias [Author]; Saber, Marcus [Author] ; Kirchgeorg, Manfred [Editor]; Backhaus, Klaus [Editor]; Meffert, Heribert [Editor] Angebots- und nachfragebezogene Betrachtung des Lebensmittel-Online-Handels in Deutschland Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Leipzig: Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung e.V., [2018] Published in: Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung: Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung ; 228
Meffert, Heribert [Author]; Bruhn, Manfred [Author]; Hadwich, Karsten [Author] ; Springer Fachmedien Wiesbaden Dienstleistungsmarketing : Grundlagen - Konzepte - Methoden - [9., vollständig überarbeitete und erweiterte Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden; [Heidelberg]: Springer Gabler, [2018] Published in: Meffert Marketing Edition- Lehrbuch
Tourismusverband Vogtland Hof und Handwerk : Natur - Familie - Kultur : typisch Vogtland Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Auerbach: Tourismusverband Vogtland e.V., Juli 2018 Published in: Vogtland, Sinfonie der Natur- Sachsen, Land von welt- Thüringen entdecken.de Saxon Bibliography (Sächsische Bibliografie)
Woodside, Arch G. [Editor] Improving the marriage of modeling and theory for accurate forecasts of outcomes - [First edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bingley: Emerald Publishing, 2018 Published in: Advances in business marketing and purchasing ; 25
Weis, Hans Christian [Author] ; Olfert, Klaus [Editor] NWB Verlag Marketing - [18., aktualisierte Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Herne: Kiehl, 2018 Published in: Kompendium der praktischen Betriebswirtschaft
Hoffmann, Stefan [Author]; Franck, Anja [Author]; Schwarz, Uta [Author]; Soyez, Katja [Author]; Wünschmann, Stefan [Author] Marketing-Forschung : Grundlagen der Datenerhebung und Datenauswertung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Verlag Franz Vahlen, [2018] Published in: Vahlen-Kompakt
Bačíková, Zuzana [Editor] Marketing in the digital era Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Peter Lang Gmbh, Internationaler Verlag Der Wissenschaften, 2018 Published in: New horizons in management sciences ; 9
Kotler, Philip [Author]; Armstrong, Gary [Author] ; Opresnik, Marc Oliver [Contributor] Principles of marketing - [17e, global edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Harlow, England; London; New York; Boston; San Francisco; Toronto; Sydney; Dubai; Singapore; Hong Kong; Tokyo; Seoul; Taipei; New Delhi; Cape Town; Sao Paulo; Mexico City; Madrid; Amsterdam; Munich; Paris; Milan: Pearson, [2018]
Benthaus, Stefan [Author] ; Verlag Dr. Kovač Die (Re-)Positionierung des Marketing - Führungsleitbild oder Abteilung? : qualitativ- und quantitativ-empirische Analysen zu den Rollen von Marktorientierung und Marketingabteilung in erfolgreichen Unternehmenskonfigurationen - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Verlag Dr. Kovač, 2018 Published in: Schriftenreihe Strategisches Management ; 206
Krause, Günter [Author]; Krause, Bärbel [Author] Absatzwirtschaft - Marketing und Vertrieb : 140 klausurtypische Aufgaben und Lösungen - [2., aktualisierte Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Herne: Kiehl, [2017] Published in: Klausurentraining Weiterbildung für Betriebswirte, Fachwirte, Fachkaufleute und Meister
Zabkar, Vesna [Editor]; Eisend, Martin [Editor] Advances in advertising research VIII : Challenges in an age of dis-engagement Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2017 Published in: European Advertising Academy
Platschke, Kai [Author] ; Haufe-Lexware GmbH & Co. KG Beyond Digital : Markenstrategie für mehr Relevanz - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München; Stuttgart: Haufe Gruppe, 2017
Kurze, Katharina [Author]; Kirchgeorg, Manfred [Author] ; Kirchgeorg, Manfred [Editor]; Backhaus, Klaus [Editor]; Meffert, Heribert [Editor] Enhancing multi-channel retail quality through cross-channel services Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Leipzig: Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung e.V., [2017] Published in: Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung: Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung ; 227
Schwarz, Torsten [Author] ; Haufe-Lexware GmbH & Co. KG Erfolgreiches Online-Marketing : das Standardwerk - [4. aktualisierte Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München; Stuttgart: Haufe Gruppe, 2017
Engler, Uwe [Author]; Hautmann, Ellen [Author] ; Forum Berufsbildung Grundwissen Marketing : Marktforschung und -analyse / Marketingplanung / Marketinginstrumente - [4., überarbeitete Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Cornelsen, 2017
Bruhn, Manfred [Editor]; Homburg, Christian [Editor] Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM - [9., überarbeitete Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, [2017]
> Media type Skip to next facet Books (2.369) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (16) Wert ausschließen Articles (1) Wert ausschließen Sound Recordings (1) Wert ausschließen Electronic Resources (1) Wert ausschließen Kits (1) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (1.448) Wert ausschließen Stack Collection (863) Wert ausschließen Ask for availability (59) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (1.806) Wert ausschließen Central Library (611) Wert ausschließen TU Dresden holdings (19) Wert ausschließen Branch Library of Educationen (18) Wert ausschließen Branch Library of Forestry (16) Wert ausschließen Branch Library of Law (6) Wert ausschließen Branch Library of Medicine (2) Wert ausschließen Multimedia Language Center (2) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet In Copyright (5) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - No Derivs (CC BY-NC-ND) (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (23) Wert ausschließen Restricted Access (36) Wert ausschließen Without Specification (270) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (2.011) Wert ausschließen English (438) Wert ausschließen French (13) Wert ausschließen Not determined (8) Wert ausschließen Czech (2) Wert ausschließen Russian (2) Wert ausschließen Finnish (1) Wert ausschließen Polish (1) Wert ausschließen Spanish (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (2.173) Wert ausschließen General (108) Wert ausschließen Sociology (50) Wert ausschließen Technology (34) Wert ausschließen Computer science (29) Wert ausschließen Psychology (21) Wert ausschließen Jurisprudence (18) Wert ausschließen Geography (17) Wert ausschließen History (15) Wert ausschließen Pedagogy (15) Wert ausschließen Sports science (15) Wert ausschließen Art and art history (12) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (11) Wert ausschließen Political science (11) Wert ausschließen Musicology (10) Wert ausschließen American studies (9) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (8) Wert ausschließen Medicine (7) Wert ausschließen Philosophy (6) Wert ausschließen Theology and religious studies (6) Wert ausschließen Ethnology and ethnography (5) Wert ausschließen Germanic and Scandinavian studies (5) Wert ausschließen Military science (5) Wert ausschließen Chemistry and pharmacology (2) Wert ausschließen Geology and paleontology (2) Wert ausschließen Mathmatics (2) Wert ausschließen Biology (1) Wert ausschließen Romance studies (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Bruhn, Manfred (96) Wert ausschließen Meffert, Heribert (92) Wert ausschließen Backhaus, Klaus (48) Wert ausschließen Kotler, Philip (45) Wert ausschließen Pepels, Werner (39) Wert ausschließen Homburg, Christian (34) Wert ausschließen Kirchgeorg, Manfred (34) Wert ausschließen Woodside, Arch G. (25) Wert ausschließen Koschnick, Wolfgang J. (23) Wert ausschließen Belz, Christian (21) Wert ausschließen Dichtl, Erwin (21) Wert ausschließen Kleinaltenkamp, Michael (18) Wert ausschließen Diller, Hermann (17) Wert ausschließen Tietz, Bruno (17) Wert ausschließen Armstrong, Gary (16) Wert ausschließen Hörschgen, Hans (15) Wert ausschließen Kuß, Alfred (15) Wert ausschließen Tomczak, Torsten (15) Wert ausschließen Weis, Hans Christian (15) Wert ausschließen Berndt, Ralph (13) Wert ausschließen Becker, Jochen (12) Wert ausschließen Burmann, Christoph (12) Wert ausschließen Nieschlag, Robert (12) Wert ausschließen Bauer, Hans H. (11) Wert ausschließen Köhler, Richard (11) Wert ausschließen Schneider, Willy (11) Wert ausschließen Winkelmann, Peter (11) Wert ausschließen Zentes, Joachim (11) Wert ausschließen Kreutzer, Ralf T. (10) Wert ausschließen Opresnik, Marc Oliver (10) Wert ausschließen Bliemel, Friedhelm (9) Wert ausschließen Esch, Franz-Rudolf (9) Wert ausschließen Fritz, Wolfgang (9) Wert ausschließen Hennig, Alexander (9) Wert ausschließen Meyer, Paul W. (9) Wert ausschließen Porter, Michael E. (9) Wert ausschließen Springer Fachmedien Wiesbaden (9) Wert ausschließen Voeth, Markus (9) Wert ausschließen Böcker, Franz (8) Wert ausschließen Hermanns, Arnold (8) Wert ausschließen Herrmann, Andreas (8) Wert ausschließen Krohmer, Harley (8) Wert ausschließen Quaddus, M. A. (8) Wert ausschließen Raffée, Hans (8) Wert ausschließen Sattler, Henrik (8) Wert ausschließen Scheuch, Fritz (8) Wert ausschließen Steffenhagen, Hartwig (8) Wert ausschließen Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung (8) Wert ausschließen Ahlert, Dieter (7) Wert ausschließen Bieger, Thomas (7) Wert ausschließen Edward Elgar Publishing (7) Wert ausschließen Geml, Richard (7) Wert ausschließen Gesellschaft Entwicklung, Konstruktion, Vertrieb (7) Wert ausschließen Linnert, Peter (7) Wert ausschließen Müller-Hagedorn, Lothar (7) Wert ausschließen Poth, Ludwig G. (7) Wert ausschließen Renker, Clemens (7) Wert ausschließen Runia, Peter (7) Wert ausschließen Schneider, Janna (7) Wert ausschließen Schäfer, Heiko (7) Wert ausschließen Unger, Fritz (7) Wert ausschließen Baaken, Thomas (6) Wert ausschließen Corsten, Hans (6) Wert ausschließen Engelhardt, Werner Hans (6) Wert ausschließen Hansen, Ursula (6) Wert ausschließen Helm, Roland (6) Wert ausschließen Hill, Wilhelm (6) Wert ausschließen Jacob, Frank (6) Wert ausschließen Lauer, Hermann (6) Wert ausschließen Leitherer, Eugen (6) Wert ausschließen Lettau, Hans-Georg (6) Wert ausschließen Preißner, Andreas (6) Wert ausschließen Reinecke, Sven (6) Wert ausschließen Scharf, Andreas (6) Wert ausschließen Schubert, Bernd (6) Wert ausschließen Thommen, Jean-Paul (6) Wert ausschließen Trommsdorff, Volker (6) Wert ausschließen Walsh, Gianfranco (6) Wert ausschließen Weiber, Rolf (6) Wert ausschließen Zerres, Michael P. (6) Wert ausschließen Balderjahn, Ingo (5) Wert ausschließen Benkenstein, Martin (5) Wert ausschließen Bidlingmaier, Johannes (5) Wert ausschließen De Gruyter Oldenbourg (5) Wert ausschließen Eldridge, Clarence E. (5) Wert ausschließen Freiling, Jörg (5) Wert ausschließen Gelbrich, Katja (5) Wert ausschließen Hadwich, Karsten (5) Wert ausschließen Hannig, Uwe (5) Wert ausschließen Harris, Lloyd C. (5) Wert ausschließen Hoffmann, Stefan (5) Wert ausschließen Keller, Kevin Lane (5) Wert ausschließen Kirsch, Werner (5) Wert ausschließen Müller, Stefan (5) Wert ausschließen Rapp, Stan (5) Wert ausschließen Rüeger, Brian (5) Wert ausschließen Simon, Hermann (5) Wert ausschließen Stauss, Bernd (5) Wert ausschließen Steinhoff, Fee (5) Wert ausschließen Wiedmann, Klaus-Peter (5) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (2.380) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (16) Wert ausschließen Sächsische Bibliografie (14) Wert ausschließen Diss online (7) Wert ausschließen Fachkatalog Technikgeschichte (5) Wert ausschließen Qucosa (5) Wert ausschließen EBSCOhost eBook Collection (1) Wert ausschließen Handbooks in Economics Series (1) Wert ausschließen Show more show less