Skip to contents

  1. Böttger, Heiner [Author]; Sambanis, Michaela [Author] ; Narr Francke Attempto Verlag

    Sprachen lernen in der Pubertät

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Tübingen: Narr Francke Attempto, [2017]

    Published in: Narr Studienbücher

  2. Klempin, Christiane; Rehfeldt, Daniel; Seibert, David; Brämer, Martin; Köster, Hilde; Lücke, Martin; Nordmeier, Volkhard; Sambanis, Michaela

    Stablizing self-efficacy through complexity reduction Stabilisierung der Selbstwirksamkeitserwartung über Komplexitätsreduktion : Das Lehr-Lern-Labor-Seminar als theoriegestützte Praxiserfahrung für angehende Lehrende mit vier fachdidaktischen Schwerpunkten The Teaching-Learning Lab-Seminar as theory-based field experience for teacher trainees from four subject-matter domains : Das Lehr-Lern-Labor-Seminar als theoriegestützte Praxiserfahrung für angehende Lehrende mit vier fachdidaktischen Schwerpunkten

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Springer Science and Business Media LLC, 2020

    Published in: Unterrichtswissenschaft, 48 (2020) 2, Seite 151-177

  3. Rehfeldt, Daniel; Klempin, Christiane; Brämer, Martin; Seibert, David; Rogge, Irina; Lücke, Martin; Sambanis, Michaela; Nordmeier, Volkhard; Köster, Hilde

    Empirische Forschung in Lehr- Lern-Labor-Seminaren – Ein Systematic Review zu Wirkungen des Lehrformats

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Hogrefe Publishing Group, 2020

    Published in: Zeitschrift für Pädagogische Psychologie, 34 (2020) 3-4, Seite 149-169

  4. Sambanis, Michaela; Baran, Delil; Beltrop, Kimon; Grabert, Lisa; Knorr-Dadfar, Janina; März, Josephin; Schneider, Andrea; Splitt, Frank; Wonschik, Katharina

    DRAMA TO GO! Hints and hands-on activities for the classroom

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    University College Cork, 2013

    Published in: Scenario: A Journal of Performative Teaching, Learning, Research, VII (2013) 1, Seite 73-92