Skip to contents Böse, Bodo [Author]; Flieger, Erhard [Author] ; Temme, Matthias [Other] Call-Center - Mittelpunkt der Kundenkommunikation : Planungsschritte und Entscheidungshilfen für das erfolgreiche Zusammenwirken von Mensch, Organisation und Technik Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Braunschweig; Wiesbaden: Vieweg, 1999 Published in: Zielorientiertes business computing Kettlitz, Eberhardt [Other] ; Bfkm Fingerhut + Seidel Halle (Saale) "Hier Amt, was beliebt?" : Geschichte und Geschichten der Callcenter in Deutschland - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. [Leipzig]: Kettlitz, 2008 Verwaltungs-Berufsgenossenschaft Call Center auf dem arbeitspsychologischen Prüfstand Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: VBG, 19XX- Published in: CCall Report ; . Branchen-Guide Callcenter for finance : das Porträt des Marktes ; eine Publikation der Zeitschriften Geldinstitute und Versicherungsbetriebe Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bad Wörishofen: Holzmann Medien, 2010-2011 / 1.2010 - 2.2011; damit Ersch. eingest. Published in: Geldinstitute - Versicherungsbetriebe Callcenter for Finance : das Special für die Finanzwirtschaft ; eine Sonderpublikation der Zeitschriften Geldinstitute, Versicherungsbetriebe Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: av-news, 2008- ; Bad Wörishofen: Holzmann, anfangs / 2008 - Published in: Geldinstitute - Versicherungsbetriebe Bergevin, Réal [Author] ; Thiemann, Uwe [Translator]; Thiemann, Uwe [Other] Call Center für Dummies : [profitabler Kundenservice mit effizienten Systemen] - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Weinheim: Wiley-VCH-Verl., 2007 Effert, Detlef [Editor]; Wunder, Markus [Editor] Dialog-Center-Lösungen für Banken : Strategien und Praxis - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2006 Koch, Axel [Author] Erfassung der Stressoren und Stressabbau im Call Center : eine empirische Untersuchung zur Wirksamkeit eines Interventionsprogramms am Beispiel eines Inbound Call Center Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Kovač, 2005 Published in: Schriftenreihe Studien zur Stressforschung ; 19 Krumm, Rainer [Author]; Geissler, Christian [Author] Outbound-Praxis : aktives Verkaufen am Telefon erfolgreich planen und umsetzen - [2., erw. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2005 Benninghoven, Alfred [Other]; Tielsch, Rainer [Other] ; Bundesanstalt für Arbeitsschutz und Arbeitsmedizin, Initiative Neue Qualität der Arbeit "Gesünder arbeiten in Call Centern" : eine modulare Handlungshilfe für Call Center der gewerblichen Wirtschaft und Service Center der öffentlichen Verwaltung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bremerhaven: Wirtschaftsverl. N.W., Verl.für neue Wiss., 2004 Published in: Schriftenreihe der Bundesanstalt für Arbeitsschutz und Arbeitsmedizin ; Sonderschrift - Initiative Neue Qualität der Arbeit Schmid, Carsten [Editor]; Jendro, Livia [Other] Call-Center-Compendium : Konzeption, Aufbau, Betrieb und Technik eines professionellen Kundenmanagements Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln: Dt. Wirtschaftsdienst, 2001 Cleveland, Brad [Author]; Mayben, Julia [Author]; Greff, Günter [Author] Call-Center-Management : Leitfaden für Aufbau, Organisation und Führung von Teleservicecentern - [2. Nachdr.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2000 Rupp, Stefan [Author]; Kremers, Oliver [Author] Call Center Praxis : so bringen Sie Ihren Vertrieb voran - [2., erw. und überarb. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Neuwied [u.a.]: Luchterhand, 2000 Mindermann, André [Author]; Schubert, Christine [Author]; Prümm, Karl-Heinz [Author] CTI und Call Center : Unternehmen im Wandel der Kommunikation Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München [u.a.]: Addison-Wesley, 1999 Published in: Business & computing Schubert, Peter [Author]; Eisfeller, Guido [Author] ; Ottomann, Hans [Editor] Erfolgsfaktor Einrichtung im Callcenter : praxisorientierte Marktstudie Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Dt. Verl.-Anst., 1999 Published in: Mensch & Büro Nippa, Michael [Author]; Hachenberger, Jan [Author] Theorieorientierte Organisationsleitlinien für Call Center Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiberg: Techn. Univ. Bergakademie, 1999 Published in: Freiberger Arbeitspapiere ; 99,17 Steidle, Markus [Author] Vom Call-Center zur Customer-relationship-Management-Lösung : Voraussetzungen, Möglichkeiten und praktische Anwendungen - [Als Ms. gedr.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Aachen: Shaker, 2000 Published in: Berichte aus der Wirtschaftsinformatik Cleveland, Brad [Author]; Mayben, Julia [Author]; Greff, Günter [Author] Call-Center-Management : Leitfaden für Aufbau, Organisation und Führung von Teleservicecentern Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1998 Becker, Wolfgang [Other]; Ammermann, Jens Christian [Other]; Ulrich, Patrick [Other]; Marr, Julia [Other] Callcenter-Controlling : Konzepte, Modifikationen und Handlungsempfehlungen Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Kohlhammer, 2010 Published in: W Fojut, Simone [Author] Call Center Lexikon : die wichtigsten Fachbegriffe der Branche verständlich erklärt - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, 2008
Böse, Bodo [Author]; Flieger, Erhard [Author] ; Temme, Matthias [Other] Call-Center - Mittelpunkt der Kundenkommunikation : Planungsschritte und Entscheidungshilfen für das erfolgreiche Zusammenwirken von Mensch, Organisation und Technik Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Braunschweig; Wiesbaden: Vieweg, 1999 Published in: Zielorientiertes business computing
Kettlitz, Eberhardt [Other] ; Bfkm Fingerhut + Seidel Halle (Saale) "Hier Amt, was beliebt?" : Geschichte und Geschichten der Callcenter in Deutschland - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. [Leipzig]: Kettlitz, 2008
Verwaltungs-Berufsgenossenschaft Call Center auf dem arbeitspsychologischen Prüfstand Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: VBG, 19XX- Published in: CCall Report ; .
Branchen-Guide Callcenter for finance : das Porträt des Marktes ; eine Publikation der Zeitschriften Geldinstitute und Versicherungsbetriebe Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bad Wörishofen: Holzmann Medien, 2010-2011 / 1.2010 - 2.2011; damit Ersch. eingest. Published in: Geldinstitute - Versicherungsbetriebe
Callcenter for Finance : das Special für die Finanzwirtschaft ; eine Sonderpublikation der Zeitschriften Geldinstitute, Versicherungsbetriebe Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: av-news, 2008- ; Bad Wörishofen: Holzmann, anfangs / 2008 - Published in: Geldinstitute - Versicherungsbetriebe
Bergevin, Réal [Author] ; Thiemann, Uwe [Translator]; Thiemann, Uwe [Other] Call Center für Dummies : [profitabler Kundenservice mit effizienten Systemen] - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Weinheim: Wiley-VCH-Verl., 2007
Effert, Detlef [Editor]; Wunder, Markus [Editor] Dialog-Center-Lösungen für Banken : Strategien und Praxis - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2006
Koch, Axel [Author] Erfassung der Stressoren und Stressabbau im Call Center : eine empirische Untersuchung zur Wirksamkeit eines Interventionsprogramms am Beispiel eines Inbound Call Center Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Kovač, 2005 Published in: Schriftenreihe Studien zur Stressforschung ; 19
Krumm, Rainer [Author]; Geissler, Christian [Author] Outbound-Praxis : aktives Verkaufen am Telefon erfolgreich planen und umsetzen - [2., erw. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2005
Benninghoven, Alfred [Other]; Tielsch, Rainer [Other] ; Bundesanstalt für Arbeitsschutz und Arbeitsmedizin, Initiative Neue Qualität der Arbeit "Gesünder arbeiten in Call Centern" : eine modulare Handlungshilfe für Call Center der gewerblichen Wirtschaft und Service Center der öffentlichen Verwaltung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bremerhaven: Wirtschaftsverl. N.W., Verl.für neue Wiss., 2004 Published in: Schriftenreihe der Bundesanstalt für Arbeitsschutz und Arbeitsmedizin ; Sonderschrift - Initiative Neue Qualität der Arbeit
Schmid, Carsten [Editor]; Jendro, Livia [Other] Call-Center-Compendium : Konzeption, Aufbau, Betrieb und Technik eines professionellen Kundenmanagements Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln: Dt. Wirtschaftsdienst, 2001
Cleveland, Brad [Author]; Mayben, Julia [Author]; Greff, Günter [Author] Call-Center-Management : Leitfaden für Aufbau, Organisation und Führung von Teleservicecentern - [2. Nachdr.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2000
Rupp, Stefan [Author]; Kremers, Oliver [Author] Call Center Praxis : so bringen Sie Ihren Vertrieb voran - [2., erw. und überarb. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Neuwied [u.a.]: Luchterhand, 2000
Mindermann, André [Author]; Schubert, Christine [Author]; Prümm, Karl-Heinz [Author] CTI und Call Center : Unternehmen im Wandel der Kommunikation Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München [u.a.]: Addison-Wesley, 1999 Published in: Business & computing
Schubert, Peter [Author]; Eisfeller, Guido [Author] ; Ottomann, Hans [Editor] Erfolgsfaktor Einrichtung im Callcenter : praxisorientierte Marktstudie Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Dt. Verl.-Anst., 1999 Published in: Mensch & Büro
Nippa, Michael [Author]; Hachenberger, Jan [Author] Theorieorientierte Organisationsleitlinien für Call Center Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiberg: Techn. Univ. Bergakademie, 1999 Published in: Freiberger Arbeitspapiere ; 99,17
Steidle, Markus [Author] Vom Call-Center zur Customer-relationship-Management-Lösung : Voraussetzungen, Möglichkeiten und praktische Anwendungen - [Als Ms. gedr.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Aachen: Shaker, 2000 Published in: Berichte aus der Wirtschaftsinformatik
Cleveland, Brad [Author]; Mayben, Julia [Author]; Greff, Günter [Author] Call-Center-Management : Leitfaden für Aufbau, Organisation und Führung von Teleservicecentern Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1998
Becker, Wolfgang [Other]; Ammermann, Jens Christian [Other]; Ulrich, Patrick [Other]; Marr, Julia [Other] Callcenter-Controlling : Konzepte, Modifikationen und Handlungsempfehlungen Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Kohlhammer, 2010 Published in: W
Fojut, Simone [Author] Call Center Lexikon : die wichtigsten Fachbegriffe der Branche verständlich erklärt - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, 2008
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