Skip to contents Schmid, Carsten [Editor]; Jendro, Livia [Other] Call-Center-Compendium : Konzeption, Aufbau, Betrieb und Technik eines professionellen Kundenmanagements Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln: Dt. Wirtschaftsdienst, 2001 Cleveland, Brad [Author]; Mayben, Julia [Author]; Greff, Günter [Author] Call-Center-Management : Leitfaden für Aufbau, Organisation und Führung von Teleservicecentern - [2. Nachdr.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2000 Rupp, Stefan [Author]; Kremers, Oliver [Author] Call Center Praxis : so bringen Sie Ihren Vertrieb voran - [2., erw. und überarb. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Neuwied [u.a.]: Luchterhand, 2000 Cleveland, Brad [Author]; Mayben, Julia [Author]; Greff, Günter [Author] Call-Center-Management : Leitfaden für Aufbau, Organisation und Führung von Teleservicecentern Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1998 Mindermann, André [Author]; Schubert, Christine [Author]; Prümm, Karl-Heinz [Author] CTI und Call Center : Unternehmen im Wandel der Kommunikation Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München [u.a.]: Addison-Wesley, 1999 Published in: Business & computing Menzler-Trott, Eckart [Author] Call Center Lösungen : Wege zur profitablen Kundenkommunikation Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Ettlingen: Fachverl. IM-Marketing-Forum, 2000 Wiencke, Wolfgang [Author]; Koke, Dorothee [Author] ; Frerichs, Arne [Other] Call Center Praxis : den telefonischen Kundenservice erfolgreich organisieren - [2., überarb. und erw. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 1999 Lüders, Ralph [Author]; Lehner, Franz [Author] Helpdesk-Systeme und Call-Center-Anwendungen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Regensburg: Univ., Lehrstuhl für Wirtschaftsinformatik III, 1999 Published in: Universität Regensburg: Schriftenreihe des Lehrstuhls für Wirtschaftsinformatik III ; 33 Lüders, Ralph [Author]; Lehner, Franz [Author] Telekommunikations-Technologien für Call Center und Helpdesk-Anwendungen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Regensburg: Univ., Lehrstuhl für Wirtschaftsinformatik III, 1999 Published in: Universität Regensburg: Schriftenreihe des Lehrstuhls für Wirtschaftsinformatik III ; 32 Steidle, Markus [Author] Vom Call-Center zur Customer-relationship-Management-Lösung : Voraussetzungen, Möglichkeiten und praktische Anwendungen - [Als Ms. gedr.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Aachen: Shaker, 2000 Published in: Berichte aus der Wirtschaftsinformatik Deutscher Direktmarketing-Verband Call-Center-Jahrbuch Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Würzburg: Haufe-Fachmedie, 2001-2004 ; Würzburg: Schimmel-Verl., anfangs / 2002(2001) - 2005(2004); damit Ersch. eingest. Published in: Acquisa Menzler-Trott, Eckart [Editor] Call Center-Management : ein Leitfaden für Unternehmen zum effizienten Kundendialog Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Verlag C.H. Beck, [1999] Sächsische Fachtagung Call Center 1998 Dresden, Sächsisches Telekommunikationszentrum Sächsische Fachtagung "Call Center" : 12. November 1998 in Dresden Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Dresden: Sächsisches Telekommunikationszentrum e.V. [u.a.], [1998] Greff, Günter [Author]; Kruse, Jan Peter [Author] Das ABC des Call-Center-Management : die wichtigsten Fachbegriffe rund um Call-Center, Telemarketing und Kundenservice Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1999 Published in: Call-Center-Profi Wiencke, Wolfgang [Author] ; Koke, Dorothee [Other] Call Center Praxis : den telefonischen Kundenservice erfolgreich organisieren Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 1997 Becker, Wolfgang [Other]; Ammermann, Jens Christian [Other]; Ulrich, Patrick [Other]; Marr, Julia [Other] Callcenter-Controlling : Konzepte, Modifikationen und Handlungsempfehlungen Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Kohlhammer, 2010 Published in: W Scupin, Yvonne [Author] Call-Center-Management und Mitarbeiterzufriedenheit : eine kausalanalytische Untersuchung - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl., 2006 Published in: Betriebswirtschaftliche Forschung zur Unternehmensführung ; 52 Böse, Bodo [Author]; Flieger, Erhard [Author]; Temme, Matthias [Author] Call Center-Steuerung : so optimieren Sie den Betrieb Ihres Call Centers - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Braunschweig; Wiesbaden: Vieweg, 2001 Schümann, Florian [Author]; Tisson, Horst [Author] Call Center Controlling : ein Modell für die Planung, Kontrolle und Steuerung von Kundenservice-Centern - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2006 Krumm, Rainer [Author]; Geissler, Christian [Author] Outbound-Praxis : aktives Verkaufen am Telefon erfolgreich planen und umsetzen - [3. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010
Schmid, Carsten [Editor]; Jendro, Livia [Other] Call-Center-Compendium : Konzeption, Aufbau, Betrieb und Technik eines professionellen Kundenmanagements Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln: Dt. Wirtschaftsdienst, 2001
Cleveland, Brad [Author]; Mayben, Julia [Author]; Greff, Günter [Author] Call-Center-Management : Leitfaden für Aufbau, Organisation und Führung von Teleservicecentern - [2. Nachdr.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2000
Rupp, Stefan [Author]; Kremers, Oliver [Author] Call Center Praxis : so bringen Sie Ihren Vertrieb voran - [2., erw. und überarb. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Neuwied [u.a.]: Luchterhand, 2000
Cleveland, Brad [Author]; Mayben, Julia [Author]; Greff, Günter [Author] Call-Center-Management : Leitfaden für Aufbau, Organisation und Führung von Teleservicecentern Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1998
Mindermann, André [Author]; Schubert, Christine [Author]; Prümm, Karl-Heinz [Author] CTI und Call Center : Unternehmen im Wandel der Kommunikation Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München [u.a.]: Addison-Wesley, 1999 Published in: Business & computing
Menzler-Trott, Eckart [Author] Call Center Lösungen : Wege zur profitablen Kundenkommunikation Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Ettlingen: Fachverl. IM-Marketing-Forum, 2000
Wiencke, Wolfgang [Author]; Koke, Dorothee [Author] ; Frerichs, Arne [Other] Call Center Praxis : den telefonischen Kundenservice erfolgreich organisieren - [2., überarb. und erw. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 1999
Lüders, Ralph [Author]; Lehner, Franz [Author] Helpdesk-Systeme und Call-Center-Anwendungen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Regensburg: Univ., Lehrstuhl für Wirtschaftsinformatik III, 1999 Published in: Universität Regensburg: Schriftenreihe des Lehrstuhls für Wirtschaftsinformatik III ; 33
Lüders, Ralph [Author]; Lehner, Franz [Author] Telekommunikations-Technologien für Call Center und Helpdesk-Anwendungen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Regensburg: Univ., Lehrstuhl für Wirtschaftsinformatik III, 1999 Published in: Universität Regensburg: Schriftenreihe des Lehrstuhls für Wirtschaftsinformatik III ; 32
Steidle, Markus [Author] Vom Call-Center zur Customer-relationship-Management-Lösung : Voraussetzungen, Möglichkeiten und praktische Anwendungen - [Als Ms. gedr.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Aachen: Shaker, 2000 Published in: Berichte aus der Wirtschaftsinformatik
Deutscher Direktmarketing-Verband Call-Center-Jahrbuch Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Würzburg: Haufe-Fachmedie, 2001-2004 ; Würzburg: Schimmel-Verl., anfangs / 2002(2001) - 2005(2004); damit Ersch. eingest. Published in: Acquisa
Menzler-Trott, Eckart [Editor] Call Center-Management : ein Leitfaden für Unternehmen zum effizienten Kundendialog Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Verlag C.H. Beck, [1999]
Sächsische Fachtagung Call Center 1998 Dresden, Sächsisches Telekommunikationszentrum Sächsische Fachtagung "Call Center" : 12. November 1998 in Dresden Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Dresden: Sächsisches Telekommunikationszentrum e.V. [u.a.], [1998]
Greff, Günter [Author]; Kruse, Jan Peter [Author] Das ABC des Call-Center-Management : die wichtigsten Fachbegriffe rund um Call-Center, Telemarketing und Kundenservice Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1999 Published in: Call-Center-Profi
Wiencke, Wolfgang [Author] ; Koke, Dorothee [Other] Call Center Praxis : den telefonischen Kundenservice erfolgreich organisieren Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 1997
Becker, Wolfgang [Other]; Ammermann, Jens Christian [Other]; Ulrich, Patrick [Other]; Marr, Julia [Other] Callcenter-Controlling : Konzepte, Modifikationen und Handlungsempfehlungen Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Kohlhammer, 2010 Published in: W
Scupin, Yvonne [Author] Call-Center-Management und Mitarbeiterzufriedenheit : eine kausalanalytische Untersuchung - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl., 2006 Published in: Betriebswirtschaftliche Forschung zur Unternehmensführung ; 52
Böse, Bodo [Author]; Flieger, Erhard [Author]; Temme, Matthias [Author] Call Center-Steuerung : so optimieren Sie den Betrieb Ihres Call Centers - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Braunschweig; Wiesbaden: Vieweg, 2001
Schümann, Florian [Author]; Tisson, Horst [Author] Call Center Controlling : ein Modell für die Planung, Kontrolle und Steuerung von Kundenservice-Centern - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2006
Krumm, Rainer [Author]; Geissler, Christian [Author] Outbound-Praxis : aktives Verkaufen am Telefon erfolgreich planen und umsetzen - [3. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010
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