Skip to contents Müller, Wendelin G. [Author] Interkulturelle Werbung Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: Physica-Verl., 1997 Published in: Konsum und Verhalten ; 43 Dmoch, Thomas [Author] Interkulturelle Werbung : verhaltenswissenschaftliche Grundlagen für die Standardisierung erlebnisbetonter Werbung - [Als Ms. gedr.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Aachen: Shaker, 1997 Published in: Berichte aus der Betriebswirtschaft
Müller, Wendelin G. [Author] Interkulturelle Werbung Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: Physica-Verl., 1997 Published in: Konsum und Verhalten ; 43
Dmoch, Thomas [Author] Interkulturelle Werbung : verhaltenswissenschaftliche Grundlagen für die Standardisierung erlebnisbetonter Werbung - [Als Ms. gedr.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Aachen: Shaker, 1997 Published in: Berichte aus der Betriebswirtschaft
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (2) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (2) Wert ausschließen General (1) Wert ausschließen History (1) Wert ausschließen Sociology (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Dmoch, Thomas (1) Wert ausschließen Müller, Wendelin G. (1) Wert ausschließen Show more show less