Media type: Book; Thesis Title: Interkulturelle Werbung Contributor: Müller, Wendelin G. [Author] imprint: Heidelberg: Physica-Verl., 1997 Published in: Konsum und Verhalten ; 43 Extent: XVII, 291 S.; Ill., graph. Darst., Kt Language: German ISBN: 3790809667 RVK notation: QP 630 : Allgemeines QP 680 : Internationales Marketing QP 634 : Werbeerfolgskontrolle Keywords: Werbung > Standardisierung > Kulturkontakt Kulturelle Identität Origination: University thesis: Zugl.: Saarbrücken, Univ., Diss., 1995 u.d.T.: Müller, Wendelin G.: Kulturelle Einflüsse auf die Standardisierbarkeit internationaler Werbung Footnote: Literaturverz. S. [251] - 291
Departmental Library DrePunct – open access area Shelf-mark: QP 634 M947 Item ID: 10260600 Status: Loanable
Departmental Library DrePunct – open access area Shelf-mark: QP 634 M947 Item ID: 10260524 Status: To be used in the library, no dispatch by interlibrary loan; delivery of photocopies possible