• Media type: Book
  • Title: Handbuch der Reklame : für Kaufleute, Industrielle, Gewerbetreibende, Handlungsgehilfen und Reklamefachmänner
  • Contributor: Lemcke, Johannes [Author]; Schwering, Anton [Contributor]
  • Published: Stuttgart: Verlag von Wilhelm Violet, [1911]
  • Published in: Violets Globus-Bücherei ; 10.1911
  • Issue: Zweite, neu bearbeitete Auflage
  • Extent: VIII, 312 Seiten, 5 ungezählte Blätter; Illustrationen (teilweise farbig); 8°
  • Language: German
  • RVK notation: AP 17250 : Geschichte
    QP 630 : Allgemeines
  • Origination:
  • Footnote: P. Friesenhahn ist ein Pseudonym von Johannes Lemcke
    Fraktur

copies

(0)
  • Shelf-mark: 32.8.4763
  • Item ID: 30604903
  • Status: Place order for use in library, interlibrary loan possible
Orders received from Mon - Fri by 1 pm are expected to be ready for you on the same day.