Media type: Book Title: Arguing to learn : confronting cognitions in computer-supported collaborative learning environments Contributor: Andriessen, Jerry [Hrsg.]; Baker, Michael [Other]; Suthers, Dan [Other] imprint: Dordrecht [u.a.]: Kluwer Academic Publ., 2003 Published in: Computer-supported collaborative learning series ; 1 Extent: IX, 269 S.; graph. Darst Language: English ISBN: 1402013825 RVK notation: DP 1960 : Allgemeines und Deutschland CX 3000 : Pädagogische Lernpsychologie DP 2600 : Allgemeines und Deutschland Keywords: Computerunterstütztes Lernen > Aufsatzsammlung > Kooperatives Lernen Computerunterstütztes Lernen > Kognition > Psychologie Computerunterstütztes Lernen > Kooperation Kooperatives Lernen > Computerunterstütztes Lernen Origination: Footnote: Includes bibliographical references
Bestand der TU Dresden Shelf-mark: 2006 8 053191 Item ID: 10669762N Status: Verfügbarkeit bitte in Prof Psychologie Lehren Lernen erfragen.