Media type: Book Title: Marktplätze sozialer Kommunikation : Bausteine zu einer Medientheorie Contains: Literaturangaben Contributor: Starkulla, Heinz [Author] Published: München: Fischer, 1993 Published in: Reihe ex libris Kommunikation ; 4 Extent: 188 S; graph. Darst; 21 cm Language: German ISBN: 3889271278; 9783832945121 RVK notation: AP 12800 : Einführungen, Abrisse AP 13550 : Grundlagen, Methodik, Theorie CB 5100 : Fachlich unspezifische Darstellungen, Essays AP 11700 : Fest- und Gedenkschriften für Personen AP 21700 : Fest- und Gedenkschriften für Personen Keywords: Zeitungsartikel > Überschrift Zeitung Deutschland > Zeitschrift > Geschichte Massenmedien > Theorie Origination: Footnote:
Central Library – open access area Shelf-mark: AP 13550 S795 Item ID: 10340521 Status: To be used in the library, interlibrary loan possible
Central Library – stack Shelf-mark: 68.8.11096 Item ID: 20285703 Status: Loanable, place order > Ordering possible ‒ please log in Orders received from Mon - Fri by 1 pm are expected to be ready for you on the same day.