• Media type: Book
  • Title: Plakat-Eichung : Wie man werbewirksame Plakate auswählt
  • Contributor: Pauli, Fritz [VerfasserIn]; Roloff, Hans Paul [VerfasserIn eines Vorworts]
  • imprint: Berlin: Verlag des Verbandes Deutscher Reklamefachleute e. V., 1926
    Hamburg: Oscar Enoch, 1926
  • Published in: V.D.R-Fachbücherei ; 2
  • Extent: 38 Seiten, 4 ungezählte Blätter, 1 ungezähltes gefaltetes Blatt; Illustrationen (teilweise farbig); 8°
  • Language: German
  • RVK notation: AP 15280 : Kommerzielles Plakat
  • Origination:
  • Footnote:

copies

(0)
  • Shelf-mark: 27.8.3027
  • Item ID: 30022278
  • Status: Place order for use in library, no dispatch by interlibrary loan; delivery of photocopies possible
Orders received from Mon - Fri by 1 pm are expected to be ready for you on the same day.