Media type: Book Title: Marketing-Konzeption für Heilbäderkurorte : ein Handbuch Contributor: Kaspar, Claude [Author]; Fehrlin, Peter [Author] Published: Bern; Stuttgart: Haupt, 1984 Published in: St.-Galler Beiträge zum Fremdenverkehr und zur Verkehrswirtschaft / A ; 16 Extent: 177 S.; 11 graph. Darst Language: German ISBN: 3258033633 RVK notation: QQ 960 : Tourismusmarketing QR 560 : Dienstleistungsgewerbe QQ 900 : Allgemeines und Gesamtdarstellungen, Lehrbücher QQ 945 : Allgemeines Keywords: Soziomarketing Kurort > Marketing Heilbad > Marketing Heilbad > Marketing Kurort > Marketing Tourismus > Marketing Kurort > Marketingkonzept Origination: Footnote: Literaturverz. S. 171 - 177
Departmental Library DrePunct – tourism collection Shelf-mark: QQ 900 K19 S2-16 Item ID: 31000473 Status: Place order for use in library, interlibrary loan possible > Ordering possible ‒ please log in Delivery expected: 4 - 7 days after order