Media type: Book Title: Public relations : Konzepte und Theorien Contributor: Kunczik, Michael [Author] imprint: Köln [u.a.]: Böhlau, 1994 Published in: Public relations ; 1 Issue: 2., durchges. Aufl. Extent: 295 S; graph. Darst Language: German ISBN: 3412048933 RVK notation: AP 17420 : Öffentlichkeitsarbeit, Corporate Identity, Sponsoring MS 7850 : Allgemeine Theorie der gesellschaftlichen Kommunikation und ihrer Medien; Begriff der Öffentlichkeit; Meinungsbildung, Public Relations Keywords: Öffentlichkeitsarbeit Origination: Footnote: Literaturverz. S. [256] - 281
Departmental Library DrePunct – open access area Shelf-mark: MS 7850 K96(2) Item ID: 10410902 Status: Loanable
Central Library – stack Shelf-mark: 96 8 20043 001 Item ID: 30194395 Status: Loanable, place order > Ordering possible ‒ please log in Orders received from Mon - Fri by 1 pm are expected to be ready for you on the same day.