Media type: Book; Thesis Title: Strategien im Zeitwettbewerb : Optionen für Technologiemanagement und Marketing Contributor: Voigt, Kai-Ingo [Author] imprint: Wiesbaden: Gabler, 1998 Published in: Betriebswirtschaftliche Forschung zur Unternehmensführung ; 35 Extent: XV, 572 S; graph. Darst; 21 cm Language: German ISBN: 3409135804 RVK notation: QP 200 : Allgemeines QP 210 : Allgemeines Keywords: Produkteinführung > Zeitfaktor > Wettbewerbsstrategie Technologiemanagement Origination: University thesis: Zugl.: Hamburg, Univ., Habil.-Schr., 1997 Footnote: Literaturverz. S. 505 - 568
Departmental Library DrePunct – open access area Shelf-mark: QP 210 V892 Item ID: 30424514 Status: Loanable
Departmental Library DrePunct – open access area Shelf-mark: QP 210 V892 Item ID: 10260547 Status: To be used in the library, interlibrary loan possible