Media type: Book; Thesis Title: Marketing von Reiseveranstaltern : die Stimmung als Erfolgsfaktor Contributor: Roth, Susanne [Author] imprint: Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl., 2000 Wiesbaden: Gabler, 2000 Published in: Gabler Edition Wissenschaft Extent: XX, 265 S; graph. Darst; 21 cm Language: German ISBN: 3824470942 RVK notation: QP 621 : Absatzmethoden QQ 960 : Tourismusmarketing Keywords: Reiseveranstalter > Stimmung > Marketing Origination: University thesis: Zugl.: Göttingen, Univ., Diss., 1999 u.d.T: Roth, Susanne: Die Stimmung als Erfolgsfaktor für das Marketing von Reiseveranstaltern Footnote:
Departmental Library DrePunct – open access area Shelf-mark: QQ 960 R845 Item ID: 30257793 Status: Loanable
Departmental Library DrePunct – stack Shelf-mark: R2017 8 5040 Item ID: 34129273 Status: Loanable, place order > Ordering possible ‒ please log in Delivery expected: 1 - 2 days after order