Media type: Book; Thesis Title: Moral und Ethik der PR : Grundlagen - theoretische und empirische Analysen - Perspektiven Contains: Literaturverz. S. [195] - 207 Contributor: Förg, Birgit [Author] Published: Wiesbaden: VS Verl. für Sozialwissenschaften, 2004 Published in: Organisationskommunikation ; Studien zu Public Relations/Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikationsmanagement Issue: 1. Aufl. Extent: 229 S Language: German ISBN: 9783531141473; 3531141473 RVK notation: AP 17420 : Öffentlichkeitsarbeit, Corporate Identity, Sponsoring QP 637 : Public Relations AP 14000 : Kommunikation und Gesellschaft CC 7262 : Wirtschaftsethik AP 17200 : Allgemeines Keywords: Öffentlichkeitsarbeit > Ethik > Moral Origination: University thesis: Zugl.: Leipzig, Univ., Diss., 2003 Footnote:
Central Library – open access area Shelf-mark: AP 14000 F654 Item ID: 31696087 Status: To be used in the library, interlibrary loan possible