Media type: Book; Thesis Title: Key account management in business-to-business markets : an assessment of its economic value Contributor: Wengler, Stefan [Author] imprint: Wiesbaden: Deutscher Universitäts-Verl., 2006 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Business-to-Business-Marketing Gabler Edition Wissenschaft Issue: 1. Aufl. Extent: XIV, 294 S; graph. Darst; 210 mm x 148 mm Language: English ISBN: 9783835005174; 3835005170 RVK notation: QP 621 : Absatzmethoden Keywords: Kundengruppenmanagement > Transaktionskostenansatz Kundengruppenmanagement > Transaktionskostenansatz Business-to-Business-Marketing > Kundengruppenmanagement > Transaktionskostenansatz Origination: University thesis: Zugl.: Berlin, Freie Universität , Diss., 2005 Footnote: Literaturverz. S. 254 - 294
Departmental Library DrePunct – open access area Shelf-mark: QP 621 W474 Item ID: 31558979 Status: Loanable