Media type: Book Title: Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien Contributor: Hass, Berthold H. [Editor]; Walsh, Gianfranco [Other]; Kilian, Thomas [Other] Published: Berlin; Heidelberg: Springer, 2008 Extent: XI, 348 S.; Ill., graph. Darst; 25 cm Language: German; English ISBN: 3540737006; 9783540737001; 9783540737018 Publisher, production or purchase order numbers: Sonstige Nummer: 12093144 RVK notation: ST 250 : Einzelne Programmiersprachen (A-Z) QP 600 : Allgemeines QR 760 : Neue Medien. Online-Dienste (Internet u. a.) ST 273 : Kommunikationssysteme allgemein (A-Z) ST 205 : Internet allgemein QP 650 : Datenverarbeitung im Marketing ST 252 : Web-Programmierung, allgemein Keywords: Marketing > World Wide Web 2.0 World Wide Web 2.0 > Marketing > Electronic Commerce > Neue Medien Origination: Footnote: Enth. 19 Beitr Beitr. teilw. dt., teilw. engl
Departmental Library DrePunct – open access area Shelf-mark: QR 760 H353 Item ID: 32103458 Status: Loanable
Departmental Library DrePunct – stack Shelf-mark: R2019 8 9041 Item ID: 32015961 Status: Loanable, place order > Ordering possible ‒ please log in Delivery expected: 1 - 2 days after order
Departmental Library DrePunct Shelf-mark: QR 760 H353 Item ID: 32186871 Status: Verfügbarkeit bitte in Prof Kommunikationswirtschaft erfragen.