Skip to contents Brookes, David E. [Author]; Brinkmann, Johannes [Author] Norwegian School of Marketing : Norwegian & German corporate attitudes towards environmental marketing as a strategic tool; a preliminary comparative study Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Sandvika: Norwegian School of Management, 1996 Published in: Handelshøyskolen BI: Særtrykk reprint ; 1996,8 Hesse, Jürgen [Author] Anwendungsbezogene Marketing-Theorie : Arbeitsmaterialien - [3. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München [u.a.]: Hampp, 1991 Wehrli, Hans Peter [Author] Marketing - Zürcher Ansatz - [2. Auflage] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bern; Stuttgart: Verlag Paul Haupt, [1989] Published in: Universität Zürich: Schriftenreihe des Instituts für Betriebswirtschaftliche Forschung an der Universität Zürich ; 38 Cox, Reavis [Other]; Alderson, Wroe [Other] ; American Marketing Association Theory in marketing : selected essays Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Chicago/Illinois: Irwin, 1950 Bänsch, Axel [Author] Einführung in die Marketing-Lehre - [4., vollst. überarb. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Vahlen, 1998 Bänsch, Axel [Author] Einführung in die Marketing-Lehre - [3., wesentlich erneuerte und erw. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Vahlen, 1991 Leitherer, Eugen [Author] Absatzlehre - [2., völlig neu bearb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Poeschel, 1969 Published in: Sammlung Poeschel ; 34.1969 Kuß, Alfred [Author] Marketing-Theorie : eine Einführung - [2., überarb. u. erw. Auflage] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, c 2011 Published in: Lehrbuch Kuß, Alfred [Author] Marketing-Theorie : eine Einführung - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Armstrong, Gary [Author]; Kotler, Philip [Author]; Opresnik, Marc Oliver [Author] Marketing : an introduction - [Fifteenth edition, Global edition] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Harlow, England; London; New York; Boston: Pearson, [2023] Walsh, Gianfranco [Author]; Deseniss, Alexander [Author]; Kilian, Thomas [Author] Marketing : eine Einführung auf der Grundlage von Case Studies - [2., überarb. und erw. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; Heidelberg: Springer Gabler, 2013 Published in: Springer-Lehrbuch Pepels, Werner [Editor]; Breyer-Mayländer, Thomas [Other] Marketing im Nebenfach Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: BWV - Berliner Wissenschafts-Verlag, © 2013 Gelbrich, Katja [Author]; Wünschmann, Stefan [Author]; Müller, Stefan [Author] Erfolgsfaktoren des Marketing Books View online Schließen > Access ... to E-book via DOI ... to E-book via ProQuest Ebook Central Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Verlag Franz Vahlen, [2008] Published in: Vahlens Kurzlehrbücher Scheuch, Fritz [Author] Marketing - [6., verb. und erg. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Vahlen, 2007 Published in: Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften Sabel, Hermann [Author] Die hundertjährige Geschichte des Marketing in Deutschland Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bonn: Betriebswirtschaftliche Vereinigung Bonn c/o Inst. für Gesellschafts- und Wirtschaftswiss., Abt. BWL, 1998 Published in: Bonn working papers in business administration / MA ; 98,1 Poth, Ludwig G. [Author]; Poth, Gudrun S. [Author] Marketing : Grundlagen und Fallstudien Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Vahlen, 1986 Bergler, Georg [Author] Absatz : Materialien für eine Absatzlehre Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Nürnberg: Spindler, 1968 Published in: Marktwirtschaft und Verbrauch ; 28 Homburg, Christian [Author] Grundlagen des Marketingmanagements : Einführung in Strategie, Instrumente, Umsetzung und Unternehmensführung - [3., überarb. und erw. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2012 Published in: Springer Gabler Lehrbuch Pohl, Torsten André [Author] Marketing in der sozialen Marktwirtschaft : eine Streitschrift für die Erneuerung des Marketing-Ethos Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bern; Stuttgart; Wien: Haupt, 2001 Homburg, Christian [Author]; Krohmer, Harley [Author] Grundlagen des Marketingmanagements : Einführung in Strategie, Instrumente, Umsetzung und Unternehmensführung - [2., vollst. überarb. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Published in: Lehrbuch
Brookes, David E. [Author]; Brinkmann, Johannes [Author] Norwegian School of Marketing : Norwegian & German corporate attitudes towards environmental marketing as a strategic tool; a preliminary comparative study Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Sandvika: Norwegian School of Management, 1996 Published in: Handelshøyskolen BI: Særtrykk reprint ; 1996,8
Hesse, Jürgen [Author] Anwendungsbezogene Marketing-Theorie : Arbeitsmaterialien - [3. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München [u.a.]: Hampp, 1991
Wehrli, Hans Peter [Author] Marketing - Zürcher Ansatz - [2. Auflage] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bern; Stuttgart: Verlag Paul Haupt, [1989] Published in: Universität Zürich: Schriftenreihe des Instituts für Betriebswirtschaftliche Forschung an der Universität Zürich ; 38
Cox, Reavis [Other]; Alderson, Wroe [Other] ; American Marketing Association Theory in marketing : selected essays Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Chicago/Illinois: Irwin, 1950
Bänsch, Axel [Author] Einführung in die Marketing-Lehre - [4., vollst. überarb. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Vahlen, 1998
Bänsch, Axel [Author] Einführung in die Marketing-Lehre - [3., wesentlich erneuerte und erw. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Vahlen, 1991
Leitherer, Eugen [Author] Absatzlehre - [2., völlig neu bearb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Poeschel, 1969 Published in: Sammlung Poeschel ; 34.1969
Kuß, Alfred [Author] Marketing-Theorie : eine Einführung - [2., überarb. u. erw. Auflage] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, c 2011 Published in: Lehrbuch
Kuß, Alfred [Author] Marketing-Theorie : eine Einführung - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009
Armstrong, Gary [Author]; Kotler, Philip [Author]; Opresnik, Marc Oliver [Author] Marketing : an introduction - [Fifteenth edition, Global edition] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Harlow, England; London; New York; Boston: Pearson, [2023]
Walsh, Gianfranco [Author]; Deseniss, Alexander [Author]; Kilian, Thomas [Author] Marketing : eine Einführung auf der Grundlage von Case Studies - [2., überarb. und erw. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; Heidelberg: Springer Gabler, 2013 Published in: Springer-Lehrbuch
Pepels, Werner [Editor]; Breyer-Mayländer, Thomas [Other] Marketing im Nebenfach Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: BWV - Berliner Wissenschafts-Verlag, © 2013
Gelbrich, Katja [Author]; Wünschmann, Stefan [Author]; Müller, Stefan [Author] Erfolgsfaktoren des Marketing Books View online Schließen > Access ... to E-book via DOI ... to E-book via ProQuest Ebook Central Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Verlag Franz Vahlen, [2008] Published in: Vahlens Kurzlehrbücher
Scheuch, Fritz [Author] Marketing - [6., verb. und erg. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Vahlen, 2007 Published in: Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
Sabel, Hermann [Author] Die hundertjährige Geschichte des Marketing in Deutschland Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bonn: Betriebswirtschaftliche Vereinigung Bonn c/o Inst. für Gesellschafts- und Wirtschaftswiss., Abt. BWL, 1998 Published in: Bonn working papers in business administration / MA ; 98,1
Poth, Ludwig G. [Author]; Poth, Gudrun S. [Author] Marketing : Grundlagen und Fallstudien Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Vahlen, 1986
Bergler, Georg [Author] Absatz : Materialien für eine Absatzlehre Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Nürnberg: Spindler, 1968 Published in: Marktwirtschaft und Verbrauch ; 28
Homburg, Christian [Author] Grundlagen des Marketingmanagements : Einführung in Strategie, Instrumente, Umsetzung und Unternehmensführung - [3., überarb. und erw. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2012 Published in: Springer Gabler Lehrbuch
Pohl, Torsten André [Author] Marketing in der sozialen Marktwirtschaft : eine Streitschrift für die Erneuerung des Marketing-Ethos Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bern; Stuttgart; Wien: Haupt, 2001
Homburg, Christian [Author]; Krohmer, Harley [Author] Grundlagen des Marketingmanagements : Einführung in Strategie, Instrumente, Umsetzung und Unternehmensführung - [2., vollst. überarb. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Published in: Lehrbuch
> Media type Skip to next facet Books (1.501) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (155) Wert ausschließen Articles (13) Wert ausschließen Software (2) Wert ausschließen Kits (1) Wert ausschließen Web Sites (1) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (820) Wert ausschließen Stack Collection (268) Wert ausschließen Ask for availability (58) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (848) Wert ausschließen Central Library (317) Wert ausschließen TU Dresden holdings (24) Wert ausschließen Branch Library of Forestry (21) Wert ausschließen Branch Library of Educationen (9) Wert ausschließen Branch Library of Law (5) Wert ausschließen Branch Library of Medicine (2) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet Attribution (CC BY) (7) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - No Derivs (CC BY-NC-ND) (5) Wert ausschließen In Copyright (2) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial (CC BY-NC) (1) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - Share Alike (CC BY-NC-SA) (1) Wert ausschließen Attribution - No Derivs (CC BY-ND) (1) Wert ausschließen Attribution - Share Alike (CC BY-SA) (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (189) Wert ausschließen Restricted Access (55) Wert ausschließen Without Specification (416) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (1.310) Wert ausschließen English (386) Wert ausschließen French (4) Wert ausschließen Polish (3) Wert ausschließen Spanish (3) Wert ausschließen Portuguese (2) Wert ausschließen Slovak (2) Wert ausschließen Croatian (1) Wert ausschließen Romanian (1) Wert ausschließen Turkish (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (1.526) Wert ausschließen General (136) Wert ausschließen Sociology (103) Wert ausschließen Technology (66) Wert ausschließen Psychology (60) Wert ausschließen Computer science (56) Wert ausschließen Geography (49) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (40) Wert ausschließen Medicine (25) Wert ausschließen Sports science (25) Wert ausschließen Pedagogy (23) Wert ausschließen Jurisprudence (18) Wert ausschließen History (16) Wert ausschließen Art and art history (15) Wert ausschließen Mathmatics (14) Wert ausschließen Musicology (14) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (12) Wert ausschließen Chemistry and pharmacology (12) Wert ausschließen General sciences (8) Wert ausschließen American studies (7) Wert ausschließen Political science (6) Wert ausschließen Ethnology and ethnography (5) Wert ausschließen Philosophy (4) Wert ausschließen Germanic and Scandinavian studies (3) Wert ausschließen Theology and religious studies (3) Wert ausschließen Biology (2) Wert ausschließen Physics (2) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Bruhn, Manfred (35) Wert ausschließen Meffert, Heribert (26) Wert ausschließen Homburg, Christian (20) Wert ausschließen Kotler, Philip (20) Wert ausschließen Pepels, Werner (19) Wert ausschließen Herrmann, Andreas (17) Wert ausschließen Kuß, Alfred (17) Wert ausschließen Edward Elgar Publishing (16) Wert ausschließen Armstrong, Gary (11) Wert ausschließen Esch, Franz-Rudolf (11) Wert ausschließen Winkelmann, Peter (11) Wert ausschließen Bauer, Hans H. (10) Wert ausschließen Backhaus, Klaus (9) Wert ausschließen Kreutzer, Ralf T. (9) Wert ausschließen Scharf, Andreas (9) Wert ausschließen Schubert, Bernd (9) Wert ausschließen Kirchgeorg, Manfred (8) Wert ausschließen Runia, Peter (8) Wert ausschließen Sattler, Henrik (8) Wert ausschließen Schneider, Willy (8) Wert ausschließen Unger, Fritz (8) Wert ausschließen Diller, Hermann (7) Wert ausschließen Koch, Jörg (7) Wert ausschließen Raab, Gerhard (7) Wert ausschließen Springer Fachmedien Wiesbaden (7) Wert ausschließen Tscheulin, Dieter K. (7) Wert ausschließen Ahlert, Dieter (6) Wert ausschließen Albers, Sönke (6) Wert ausschließen American Marketing Association (6) Wert ausschließen Burmann, Christoph (6) Wert ausschließen Fritz, Wolfgang (6) Wert ausschließen Kleinaltenkamp, Michael (6) Wert ausschließen Renker, Clemens (6) Wert ausschließen W. Kohlhammer GmbH (6) Wert ausschließen Wildner, Raimund (6) Wert ausschließen Zerres, Michael P. (6) Wert ausschließen Berekoven, Ludwig (5) Wert ausschließen Dichtl, Erwin (5) Wert ausschließen Eckert, Werner (5) Wert ausschließen Ellenrieder, Peter (5) Wert ausschließen Geml, Richard (5) Wert ausschließen Hammann, Peter (5) Wert ausschließen Harris, Lloyd C. (5) Wert ausschließen Huber, Frank (5) Wert ausschließen Hörschgen, Hans (5) Wert ausschließen Hüttner, Manfred (5) Wert ausschließen Keller, Bernhard (5) Wert ausschließen Klein, Hans-Werner (5) Wert ausschließen Kreis, Henning (5) Wert ausschließen Krohmer, Harley (5) Wert ausschließen Lauer, Hermann (5) Wert ausschließen Link, Jörg (5) Wert ausschließen Opresnik, Marc Oliver (5) Wert ausschließen Springer Gabler Firma (5) Wert ausschließen Trommsdorff, Volker (5) Wert ausschließen Universität Trier Lehrstuhl für Marketing und Innovation (5) Wert ausschließen Wahl, Frank (5) Wert ausschließen Weis, Hans Christian (5) Wert ausschließen Zerres, Christopher (5) Wert ausschließen Bieger, Thomas (4) Wert ausschließen Emrich, Christin (4) Wert ausschließen Fantapié Altobelli, Claudia (4) Wert ausschließen GATE Germany, Konsortium Internationales Hochschulmarketing (4) Wert ausschließen Geisbüsch, Hans-Georg (4) Wert ausschließen Geyer, Olaf (4) Wert ausschließen GfK GeoMarketing GmbH (4) Wert ausschließen Günter, Bernd (4) Wert ausschließen Hehn, Patrick (4) Wert ausschließen Helmig, Bernd (4) Wert ausschließen Hennig, Alexander (4) Wert ausschließen Hermanns, Arnold (4) Wert ausschließen Hippner, Hajo (4) Wert ausschließen Institut für Demoskopie Allensbach (4) Wert ausschließen Keller, Kevin Lane (4) Wert ausschließen Klein, Andreas (4) Wert ausschließen Knoblich, Hans (4) Wert ausschließen Kohlert, Helmut (4) Wert ausschließen Koschnick, Wolfgang J. (4) Wert ausschließen Kroeber-Riel, Werner (4) Wert ausschließen Köhler, Richard (4) Wert ausschließen Magerhans, Alexander (4) Wert ausschließen Müller, Stefan (4) Wert ausschließen Olbrich, Rainer (4) Wert ausschließen Poth, Ludwig G. (4) Wert ausschließen Riedmüller, Florian (4) Wert ausschließen Sarstedt, Marko (4) Wert ausschließen Schwarting, Ulf (4) Wert ausschließen Steffenhagen, Hartwig (4) Wert ausschließen Steinhoff, Fee (4) Wert ausschließen Theobald, Axel (4) Wert ausschließen Thewißen, Christian (4) Wert ausschließen Unger, Alexander (4) Wert ausschließen Voeth, Markus (4) Wert ausschließen Weiber, Rolf (4) Wert ausschließen Anders, Sven (3) Wert ausschließen Baetzgen, Andreas (3) Wert ausschließen Barth, Klaus (3) Wert ausschließen Baumgarth, Carsten (3) Wert ausschließen Benkenstein, Martin (3) Wert ausschließen Berndt, Ralph (3) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (1.659) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (176) Wert ausschließen Diss online (9) Wert ausschließen Fachkatalog Technikgeschichte (8) Wert ausschließen BASE - Bielefeld Academic Search Engine (4) Wert ausschließen EconStor (German National Library of Economics, ZBW) (4) Wert ausschließen Sächsische Bibliografie (4) Wert ausschließen Abschlussarbeiten der TU Dresden (1) Wert ausschließen Duncker & Humblot E-Books Wirtschaftswissenschaften 1996-2005 (Nationallizenz) (1) Wert ausschließen Nationallizenzen (1) Wert ausschließen Show more show less