• Medientyp: Buch
  • Titel: Competing in a service economy : how to create a competitive advantage through service development and innovation
  • Enthält: Competing through services -- Creating a service advantage -- Service maintenance : removing things gone wrong -- Improving service performance : adding things gone right -- Service innovation -- Lead the way
  • Beteiligte: Gustafsson, Anders [VerfasserIn]; Johnson, Michael D. [VerfasserIn]
  • Körperschaft: University of Michigan, Business School
  • Erschienen: San Francisco, Calif.: Jossey-Bass, c2003
  • Erschienen in: University of Michigan Business School management series
  • Ausgabe: 1. ed.
  • Umfang: XV, 190 S.; Ill., graph. Darst; 24 cm
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 0787961566; 9780470448212; 9780787961565
  • RVK-Notation: QQ 250 : Dienstleistungsbetrieb / Management
  • Schlagwörter: Dienstleistung > Innovation > Management > Wettbewerb
    Dienstleistung > Management > Innovation > Wettbewerb
  • Entstehung:
  • Anmerkungen: Includes bibliographical references (p. 173-181) and index

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