Skip to contents

  1. Burtenshaw, Ken [Author] ; Mahon, Nik [Other]; Barfoot, Caroline [Other]; Nahon, Nik [Other]

    The fundamentals of creative advertising

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Lausanne [u.a.]: AVA Publ., c2006

    Published in: an AVA book

  2. Schweiger, Günter [Author]; Schrattenecker, Gertraud [Author]

    Werbung : eine Einführung - [6., neu bearb. Aufl.]

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Stuttgart: Lucius & Lucius, 2005

    Published in: UTB ; 1370 ; Betriebswirtschaftslehre- Grundwissen der Ökonomik ; Betriebswirtschaftslehre

  3. Schweiger, Günter [Author]; Schrattenecker, Gertraud [Author]

    Werbung : eine Einführung - [8., überarb. und erw. Aufl.]

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Konstanz: UVK-Verl.-Ges. [u.a.], 2013

    Published in: UTB ; 1370 ; Betriebswirtschaftslehre- Unternehmensführung

  4. Schweiger, Günter [Author]; Schrattenecker, Gertraud [Author]

    Werbung : eine Einführung - [7., neu bearbeitete Auflage]

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Stuttgart: Lucius & Lucius, 2009

    Published in: UTB ; 1370 ; Betriebswirtschaftslehre- Grundwissen der Ökonomik ; Betriebswirtschaftslehre