Skip to contents Clow, Kenneth E. [Author]; Baack, Donald [Author] Integrated advertising, promotion & marketing communications - [3rd ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Upper Saddle River, NJ: Pearson, Prentice Hall, 2007 Fuchs, Wolfgang [Author]; Unger, Fritz [Author] Management der Marketing-Kommunikation - [4., aktualisierte und verb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; Heidelberg [u.a.]: Springer, 2007 Burtenshaw, Ken [Author] ; Mahon, Nik [Other]; Barfoot, Caroline [Other]; Nahon, Nik [Other] The fundamentals of creative advertising Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Lausanne [u.a.]: AVA Publ., c2006 Published in: an AVA book FOCUS-Jahrbuch : Beiträge zu Werbe- und Mediaplanung, Markt-, Kommunikations- und Mediaforschung Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Focus-Magazin-Verl., 2004-2012 / 1.2004 - 4.2007; 2008 - 2012; damit Ersch. eingest. Unger, Fritz [Author]; Fuchs, Wolfgang [Author] Management der Marktkommunikation : mit 32 Tabellen - [2., völlig neubearb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: Physica-Verl., 1999 Haase, Matthias [Author]; Martin, Alexander [Author] Bluetooth Marketing : Methoden und Perspektiven - [2., überarb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Dresden: Haase & Martin, 2010 Brunner, Christian Boris [Author] ; Esch, Franz-Rudolf [Other] Portfolio-Werbung als Technik des Impression Management : eine Untersuchung zur gegenseitigen Stärkung von Dachmarke und Produktmarken in komplexen Markenarchitekturen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010 Published in: Gabler Research ; Marken- und Produktmanagement- Gabler research Gau, Daniela [Author] Erfolgreiche Werbung im interkulturellen Vergleich : eine Analyse deutsch- und französischsprachiger Werbung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Tübingen: Narr, 2007 Published in: Forum für Fachsprachen-Forschung ; 75 Kastner, Sonja [Author] Klang macht Marken : Sonic Branding als Designprozess - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2008 Published in: Gabler-Edition Wissenschaft Reinhard, Bettina J. [Author] Messung der Kommunikationseffizienz : eine Untersuchung am Beispiel von Guerilla Marketing-Maßnahmen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Saarbrücken: VDM Verlag Dr. Müller, 2007 Unger, Fritz [Author]; Fuchs, Wolfgang [Author] Management der Marketing-Kommunikation - [3., aktualisierte und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; Heidelberg: Springer, 2005 Schweiger, Günter [Author]; Schrattenecker, Gertraud [Author] Werbung : eine Einführung - [6., neu bearb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Lucius & Lucius, 2005 Published in: UTB ; 1370 ; Betriebswirtschaftslehre- Grundwissen der Ökonomik ; Betriebswirtschaftslehre Dannenberg, Marius [Author]; Wildschütz, Frank [Author]; Merkel, Stefanie [Author] Handbuch Werbeplanung : medienübergreifende Werbung effizient planen, umsetzen und messen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel Verlag für Wirtschaft . Steuern . Recht GmbH & Co. KG, 2003 Bodenstein, Gerhard [Editor]; Klein, Andreas [Other] Informationen, Macht und Moral : Anmerkungen aus theoretischer und praktischer Perspektive Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Duisburg: Fachbereich Wirtschaftswiss., Universität, 1998 Published in: Universität Duisburg: Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Universität Duisburg - Gesamthochschule ; 25400 Janich, Nina [Editor] ; Stereotypen und Wissensrepräsentationen in Marketing und Werbung Veranstaltung 2015 Darmstadt, Springer Fachmedien Wiesbaden Stereotype in Marketing und Werbung : interdisziplinäre Perspektiven auf kulturspezifische Wissensrepräsentationen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden; [Heidelberg]: Springer VS, [2019] Published in: Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation ; 29 Schweiger, Günter [Author]; Schrattenecker, Gertraud [Author] ; Uni-Taschenbücher GmbH Werbung : eine Einführung - [9., überarbeitete und erweiterte Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Konstanz: UVK Verlagsgesellschaft mbH, [2017] Published in: UTB ; 1370 ; Betriebswirtschaftslehre Schweiger, Günter [Author]; Schrattenecker, Gertraud [Author] Werbung : eine Einführung - [8., überarb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Konstanz: UVK-Verl.-Ges. [u.a.], 2013 Published in: UTB ; 1370 ; Betriebswirtschaftslehre- Unternehmensführung Dunn, Michael E. [Author]; Halsall, Chris [Author] The marketing accountability imperative : driving superior returns on marketing investments - [1. ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. San Francisco, Calif.: Jossey-Bass, 2009 Schweiger, Günter [Author]; Schrattenecker, Gertraud [Author] Werbung : eine Einführung - [7., neu bearbeitete Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Lucius & Lucius, 2009 Published in: UTB ; 1370 ; Betriebswirtschaftslehre- Grundwissen der Ökonomik ; Betriebswirtschaftslehre Thomas, Wolfgang [Author]; Stammermann, Ludger [Author] In-Game Advertising - Werbung in Computerspielen : Strategien und Konzepte - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, c 2007
Clow, Kenneth E. [Author]; Baack, Donald [Author] Integrated advertising, promotion & marketing communications - [3rd ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Upper Saddle River, NJ: Pearson, Prentice Hall, 2007
Fuchs, Wolfgang [Author]; Unger, Fritz [Author] Management der Marketing-Kommunikation - [4., aktualisierte und verb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; Heidelberg [u.a.]: Springer, 2007
Burtenshaw, Ken [Author] ; Mahon, Nik [Other]; Barfoot, Caroline [Other]; Nahon, Nik [Other] The fundamentals of creative advertising Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Lausanne [u.a.]: AVA Publ., c2006 Published in: an AVA book
FOCUS-Jahrbuch : Beiträge zu Werbe- und Mediaplanung, Markt-, Kommunikations- und Mediaforschung Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Focus-Magazin-Verl., 2004-2012 / 1.2004 - 4.2007; 2008 - 2012; damit Ersch. eingest.
Unger, Fritz [Author]; Fuchs, Wolfgang [Author] Management der Marktkommunikation : mit 32 Tabellen - [2., völlig neubearb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: Physica-Verl., 1999
Haase, Matthias [Author]; Martin, Alexander [Author] Bluetooth Marketing : Methoden und Perspektiven - [2., überarb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Dresden: Haase & Martin, 2010
Brunner, Christian Boris [Author] ; Esch, Franz-Rudolf [Other] Portfolio-Werbung als Technik des Impression Management : eine Untersuchung zur gegenseitigen Stärkung von Dachmarke und Produktmarken in komplexen Markenarchitekturen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010 Published in: Gabler Research ; Marken- und Produktmanagement- Gabler research
Gau, Daniela [Author] Erfolgreiche Werbung im interkulturellen Vergleich : eine Analyse deutsch- und französischsprachiger Werbung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Tübingen: Narr, 2007 Published in: Forum für Fachsprachen-Forschung ; 75
Kastner, Sonja [Author] Klang macht Marken : Sonic Branding als Designprozess - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2008 Published in: Gabler-Edition Wissenschaft
Reinhard, Bettina J. [Author] Messung der Kommunikationseffizienz : eine Untersuchung am Beispiel von Guerilla Marketing-Maßnahmen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Saarbrücken: VDM Verlag Dr. Müller, 2007
Unger, Fritz [Author]; Fuchs, Wolfgang [Author] Management der Marketing-Kommunikation - [3., aktualisierte und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; Heidelberg: Springer, 2005
Schweiger, Günter [Author]; Schrattenecker, Gertraud [Author] Werbung : eine Einführung - [6., neu bearb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Lucius & Lucius, 2005 Published in: UTB ; 1370 ; Betriebswirtschaftslehre- Grundwissen der Ökonomik ; Betriebswirtschaftslehre
Dannenberg, Marius [Author]; Wildschütz, Frank [Author]; Merkel, Stefanie [Author] Handbuch Werbeplanung : medienübergreifende Werbung effizient planen, umsetzen und messen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel Verlag für Wirtschaft . Steuern . Recht GmbH & Co. KG, 2003
Bodenstein, Gerhard [Editor]; Klein, Andreas [Other] Informationen, Macht und Moral : Anmerkungen aus theoretischer und praktischer Perspektive Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Duisburg: Fachbereich Wirtschaftswiss., Universität, 1998 Published in: Universität Duisburg: Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Universität Duisburg - Gesamthochschule ; 25400
Janich, Nina [Editor] ; Stereotypen und Wissensrepräsentationen in Marketing und Werbung Veranstaltung 2015 Darmstadt, Springer Fachmedien Wiesbaden Stereotype in Marketing und Werbung : interdisziplinäre Perspektiven auf kulturspezifische Wissensrepräsentationen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden; [Heidelberg]: Springer VS, [2019] Published in: Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation ; 29
Schweiger, Günter [Author]; Schrattenecker, Gertraud [Author] ; Uni-Taschenbücher GmbH Werbung : eine Einführung - [9., überarbeitete und erweiterte Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Konstanz: UVK Verlagsgesellschaft mbH, [2017] Published in: UTB ; 1370 ; Betriebswirtschaftslehre
Schweiger, Günter [Author]; Schrattenecker, Gertraud [Author] Werbung : eine Einführung - [8., überarb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Konstanz: UVK-Verl.-Ges. [u.a.], 2013 Published in: UTB ; 1370 ; Betriebswirtschaftslehre- Unternehmensführung
Dunn, Michael E. [Author]; Halsall, Chris [Author] The marketing accountability imperative : driving superior returns on marketing investments - [1. ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. San Francisco, Calif.: Jossey-Bass, 2009
Schweiger, Günter [Author]; Schrattenecker, Gertraud [Author] Werbung : eine Einführung - [7., neu bearbeitete Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Lucius & Lucius, 2009 Published in: UTB ; 1370 ; Betriebswirtschaftslehre- Grundwissen der Ökonomik ; Betriebswirtschaftslehre
Thomas, Wolfgang [Author]; Stammermann, Ludger [Author] In-Game Advertising - Werbung in Computerspielen : Strategien und Konzepte - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, c 2007
> Media type Skip to next facet Books (78) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (7) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (48) Wert ausschließen Stack Collection (8) Wert ausschließen Ask for availability (3) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (41) Wert ausschließen Central Library (23) Wert ausschließen TU Dresden holdings (3) Wert ausschließen Branch Library of Forestry (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (7) Wert ausschließen Restricted Access (1) Wert ausschließen Without Specification (23) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (71) Wert ausschließen English (17) Wert ausschließen French (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (65) Wert ausschließen General (31) Wert ausschließen Art and art history (6) Wert ausschließen Psychology (5) Wert ausschließen Sociology (4) Wert ausschließen Germanic and Scandinavian studies (3) Wert ausschließen Computer science (3) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (2) Wert ausschließen History (2) Wert ausschließen Political science (2) Wert ausschließen Jurisprudence (2) Wert ausschließen Musicology (1) Wert ausschließen Philosophy (1) Wert ausschließen Romance studies (1) Wert ausschließen Sports science (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Unger, Fritz (5) Wert ausschließen Fuchs, Wolfgang (4) Wert ausschließen Schrattenecker, Gertraud (4) Wert ausschließen Schweiger, Günter (4) Wert ausschließen Weinberger, Annja (3) Wert ausschließen Brunner, Christian Boris (2) Wert ausschließen Deutsche Werbewissenschaftliche Gesellschaft (2) Wert ausschließen Gärtner, Robert Henrik (2) Wert ausschließen Janich, Nina (2) Wert ausschließen Pepels, Werner (2) Wert ausschließen Antoine, Annette (1) Wert ausschließen Apollonio, Thomas (1) Wert ausschließen Arndt, Matthias (1) Wert ausschließen Baack, Donald (1) Wert ausschließen Baetzgen, Andreas (1) Wert ausschließen Barfoot, Caroline (1) Wert ausschließen Blenski, Christiane (1) Wert ausschließen Bodenstein, Gerhard (1) Wert ausschließen Boush, David M. (1) Wert ausschließen Brandmeyer, Klaus (1) Wert ausschließen Burtenshaw, Ken (1) Wert ausschließen Cansier, Adrienne (1) Wert ausschließen Clow, Kenneth E. (1) Wert ausschließen Dadson, Nick (1) Wert ausschließen Dams, Colja M. (1) Wert ausschließen Dannenberg, Marius (1) Wert ausschließen Deisenroth, Daniel (1) Wert ausschließen Dreisbach, Jan (1) Wert ausschließen Dunn, Michael E. (1) Wert ausschließen Durante, Nadia-Vittoria (1) Wert ausschließen Errichiello, Oliver Carlo (1) Wert ausschließen Esch, Franz-Rudolf (1) Wert ausschließen Friestad, Marian (1) Wert ausschließen Gabrys, Enrico (1) Wert ausschließen Garrigan, Patrick (1) Wert ausschließen Garth, Arnd Joachim (1) Wert ausschließen Gau, Daniela (1) Wert ausschließen Gelbrich, Katja (1) Wert ausschließen Gerke, Thorsten (1) Wert ausschließen Grant, John (1) Wert ausschließen Greenbaum, Lindsay (1) Wert ausschließen Grey Düsseldorf GmbH & Co. KG (1) Wert ausschließen Griffiths, Kate (1) Wert ausschließen Haase, Matthias (1) Wert ausschließen Halsall, Chris (1) Wert ausschließen Hooton, Christopher (1) Wert ausschließen Hopkins, Jeanne (1) Wert ausschließen Huber, Frank (1) Wert ausschließen Jäger, Anna-Katharina (1) Wert ausschließen Kanbach, Pamela (1) Wert ausschließen Kastner, Sonja (1) Wert ausschließen Khamis, Susie (1) Wert ausschließen Kienzler, Stephanie (1) Wert ausschließen Kind, Urs (1) Wert ausschließen Kirchgeorg, Manfred (1) Wert ausschließen Klein, Andreas (1) Wert ausschließen Kleinjohann, Michael (1) Wert ausschließen Kreutzer, Ralf T. (1) Wert ausschließen Körke, Harald (1) Wert ausschließen Lasn, Kalle (1) Wert ausschließen Lischka, Juliane A. (1) Wert ausschließen Luppold, Stefan (1) Wert ausschließen Mahon, Nik (1) Wert ausschließen Mahrdt, Niklas (1) Wert ausschließen Man, Tin (1) Wert ausschließen Manjeer, Utsav (1) Wert ausschließen Manthey, Volker (1) Wert ausschließen Margolis, Jonathan (1) Wert ausschließen Martin, Alexander (1) Wert ausschließen Marx, Anne (1) Wert ausschließen Merkel, Stefanie (1) Wert ausschließen Morlock, Felix (1) Wert ausschließen Mühling, Johannes (1) Wert ausschließen Nahon, Nik (1) Wert ausschließen National Bureau of Economic Research (1) Wert ausschließen Neeb, Barbara (1) Wert ausschließen Pawlowski, Klaus (1) Wert ausschließen Pawlowski, Peter (1) Wert ausschließen Pirck, Peter (1) Wert ausschließen Podschuweit, Nicole (1) Wert ausschließen Pogoda, Andreas (1) Wert ausschließen Prill, Christian (1) Wert ausschließen Regier, Stefanie (1) Wert ausschließen Reimann, Sandra (1) Wert ausschließen Reinhard, Bettina J. (1) Wert ausschließen Rennhak, Carsten (1) Wert ausschließen Rinino, Maxime (1) Wert ausschließen Schaffer, Philipp (1) Wert ausschließen Schierl, Thomas (1) Wert ausschließen Schröder, Eva-Maria (1) Wert ausschließen Schulz, Tanja Marlen (1) Wert ausschließen Schwarz, Torsten (1) Wert ausschließen Schäffler, Robert (1) Wert ausschließen Sieglerschmidt, Sebastian (1) Wert ausschließen Silk, Alvin J. (1) Wert ausschließen Springer Fachmedien Wiesbaden (1) Wert ausschließen Stammermann, Ludger (1) Wert ausschließen Stereotypen und Wissensrepräsentationen in Marketing und Werbung Veranstaltung 2015 Darmstadt (1) Wert ausschließen Stiglin, Marta M. (1) Wert ausschließen Stobart, Anika (1) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (85) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (7) Wert ausschließen Sächsische Bibliografie (1) Wert ausschließen Show more show less