Skip to contents Wedel, Michel [Author]; Kamakura, Wagner A. [Author] Market segmentation : conceptual and methodological foundations - [2. ed., 3. print.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Boston [u.a.]: Kluwer Acad., 2003 Published in: International series in quantitative marketing Freter, Hermann [Author] Marktsegmentierung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart; Berlin; Köln; Mainz: Kohlhammer, 1983 Published in: Kohlhammer-Edition Marketing ; info,fret Breuer, Norbert [Author] Einstellungstypen als Instrument für Produktmarketingentscheidungen : ein Marktsegmentierungsmodell - [2. Aufl. (unveränd.)] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln: Förderges. Produkt-Marketing e. V., 1986 Published in: Beiträge zum Produkt-Marketing ; 500 Böhler, Heymo [Author] Methoden und Modelle der Marktsegmentierung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Poeschel, 1977 Published in: Betriebswirtschaftliche Abhandlungen ; NF,33 Rossmann, Dominik A. [Author]; Rossmann, Dominik [Author] Freizeitparks im Kontext der Freizeit- und Erlebnisgesellschaft : den Freizeit- und Erlebniskonsumenten auf der Spur ; Analyse, Klassifizierung, Typisierung, Segmentierung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: ULYSSES, 2012 Pohlkamp, André [Author] Identifikation und Ausschöpfung von Up-Selling-Potenzialen : ein Beitrag zur Segmentierung von Aufsteigern - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Published in: Schriftenreihe Unternehmensführung und Marketing ; 53 Anderson, Chris [Author] The Long Tail - der lange Schwanz : Nischenprodukte statt Massenmarkt; das Geschäft der Zukunft - [Nachdr.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Hanser, 2008 Hock, Eva-Maria [Author]; Bader, Bruni [Author] Kauf- und Konsumverhalten der 55plus-Generation : Ergebnisse einer empirischen Studie in der Schweiz Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. St. Gallen: Verl. THEXIS, 2001 Published in: Thexis / Fachbericht für Marketing ; 200103 Conen, Michael [Author] Tonträgermarketing : Marktdynamik und Anpassungsmanagement Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: DUV, Dt. Univ.-Verl., 1995 Published in: DUV ; Wirtschaftswissenschaft Hübschle, Wolfgang [Author] Marktsegmentierung durch vertragliche Vertriebssysteme : die Errichtung von Handelshindernissen auf privatautonomer Basis Microforms Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 1994 ; Mikrofiche-Ausg., 1994 Kliche, Mario [Author] Marktsegmentierung für technische Innovationen - dargestellt am Beispiel des Industrieroboters - [Als Ms. gedr.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Düsseldorf: VDI-Verlag, 1985 Published in: Verein Deutscher Ingenieure: Fortschritt-Berichte VDI / 16 ; 28 Guerzoni, Marco [Author] Product variety in automotive industry : understanding niche markets in America Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Cham; Heidelberg [u.a.]: Springer, 2014 Published in: SpringerBriefs in business Goebel, Christian [Author] Affinity groups im Tourismus : Grundlagen, Strategien, Perspektiven Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Düsseldorf: VDM-Verl. Müller, 2003 Stegmüller, Bruno [Author] Internationale Marktsegmentierung als Grundlage für internationale Marketing-Konzeptionen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bergisch Gladbach; Köln: Eul, 1995 Gröne, Alois [Author] Marktsegmentierung bei Investitionsgütern : Analyse und Typologie des industriellen Einkaufsverhaltens als Grundlage der Marketingplanung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, 1977 Published in: Schriftenreihe Unternehmensführung und Marketing ; 9 Kleiner, Tobias [Author] Ansätze zur Kundensegmentierung und zu deren Implementierung im Finanzdienstleistungssektor : eine empirische Analyse im Privatkundensegment von Banken - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2008 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Schriften zum europäischen Management- Schriften zum europäischen Management Kesting, Tobias [Author]; Rennhak, Carsten [Author] Marktsegmentierung in der deutschen Unternehmenspraxis - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler Edition Wissenschaft, 2008 Published in: Gabler Edition Wissenschaft Liebmann, Heide [Author] Der Nasenfaktor : wie Berater sich unverwechselbar positionieren - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2007 Sausen, Karsten [Author] Development of a resource-based model of market segmentation Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2006 White, Harrison C. [Author] Markets from networks : socioeconomic models of production - [2. printing and 1. paperback printing] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Princeton, NJ [u.a.]: Princeton Univ. Press, 2005 Published in: Princeton paperbacks
Wedel, Michel [Author]; Kamakura, Wagner A. [Author] Market segmentation : conceptual and methodological foundations - [2. ed., 3. print.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Boston [u.a.]: Kluwer Acad., 2003 Published in: International series in quantitative marketing
Freter, Hermann [Author] Marktsegmentierung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart; Berlin; Köln; Mainz: Kohlhammer, 1983 Published in: Kohlhammer-Edition Marketing ; info,fret
Breuer, Norbert [Author] Einstellungstypen als Instrument für Produktmarketingentscheidungen : ein Marktsegmentierungsmodell - [2. Aufl. (unveränd.)] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln: Förderges. Produkt-Marketing e. V., 1986 Published in: Beiträge zum Produkt-Marketing ; 500
Böhler, Heymo [Author] Methoden und Modelle der Marktsegmentierung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Poeschel, 1977 Published in: Betriebswirtschaftliche Abhandlungen ; NF,33
Rossmann, Dominik A. [Author]; Rossmann, Dominik [Author] Freizeitparks im Kontext der Freizeit- und Erlebnisgesellschaft : den Freizeit- und Erlebniskonsumenten auf der Spur ; Analyse, Klassifizierung, Typisierung, Segmentierung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: ULYSSES, 2012
Pohlkamp, André [Author] Identifikation und Ausschöpfung von Up-Selling-Potenzialen : ein Beitrag zur Segmentierung von Aufsteigern - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Published in: Schriftenreihe Unternehmensführung und Marketing ; 53
Anderson, Chris [Author] The Long Tail - der lange Schwanz : Nischenprodukte statt Massenmarkt; das Geschäft der Zukunft - [Nachdr.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Hanser, 2008
Hock, Eva-Maria [Author]; Bader, Bruni [Author] Kauf- und Konsumverhalten der 55plus-Generation : Ergebnisse einer empirischen Studie in der Schweiz Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. St. Gallen: Verl. THEXIS, 2001 Published in: Thexis / Fachbericht für Marketing ; 200103
Conen, Michael [Author] Tonträgermarketing : Marktdynamik und Anpassungsmanagement Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: DUV, Dt. Univ.-Verl., 1995 Published in: DUV ; Wirtschaftswissenschaft
Hübschle, Wolfgang [Author] Marktsegmentierung durch vertragliche Vertriebssysteme : die Errichtung von Handelshindernissen auf privatautonomer Basis Microforms Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 1994 ; Mikrofiche-Ausg., 1994
Kliche, Mario [Author] Marktsegmentierung für technische Innovationen - dargestellt am Beispiel des Industrieroboters - [Als Ms. gedr.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Düsseldorf: VDI-Verlag, 1985 Published in: Verein Deutscher Ingenieure: Fortschritt-Berichte VDI / 16 ; 28
Guerzoni, Marco [Author] Product variety in automotive industry : understanding niche markets in America Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Cham; Heidelberg [u.a.]: Springer, 2014 Published in: SpringerBriefs in business
Goebel, Christian [Author] Affinity groups im Tourismus : Grundlagen, Strategien, Perspektiven Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Düsseldorf: VDM-Verl. Müller, 2003
Stegmüller, Bruno [Author] Internationale Marktsegmentierung als Grundlage für internationale Marketing-Konzeptionen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bergisch Gladbach; Köln: Eul, 1995
Gröne, Alois [Author] Marktsegmentierung bei Investitionsgütern : Analyse und Typologie des industriellen Einkaufsverhaltens als Grundlage der Marketingplanung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, 1977 Published in: Schriftenreihe Unternehmensführung und Marketing ; 9
Kleiner, Tobias [Author] Ansätze zur Kundensegmentierung und zu deren Implementierung im Finanzdienstleistungssektor : eine empirische Analyse im Privatkundensegment von Banken - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2008 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Schriften zum europäischen Management- Schriften zum europäischen Management
Kesting, Tobias [Author]; Rennhak, Carsten [Author] Marktsegmentierung in der deutschen Unternehmenspraxis - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler Edition Wissenschaft, 2008 Published in: Gabler Edition Wissenschaft
Liebmann, Heide [Author] Der Nasenfaktor : wie Berater sich unverwechselbar positionieren - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2007
Sausen, Karsten [Author] Development of a resource-based model of market segmentation Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2006
White, Harrison C. [Author] Markets from networks : socioeconomic models of production - [2. printing and 1. paperback printing] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Princeton, NJ [u.a.]: Princeton Univ. Press, 2005 Published in: Princeton paperbacks
> Media type Skip to next facet Books (933) Wert ausschließen Articles (34) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (4) Wert ausschließen Microforms (1) Wert ausschließen Thesis (1) Wert ausschließen Videos (1) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (331) Wert ausschließen Stack Collection (78) Wert ausschließen Ask for availability (21) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (293) Wert ausschließen Central Library (103) Wert ausschließen TU Dresden holdings (13) Wert ausschließen Branch Library of Forestry (8) Wert ausschließen Branch Library of Law (4) Wert ausschließen Branch Library of Educationen (3) Wert ausschließen Branch Library of Medicine (2) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet Attribution (CC BY) (14) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - No Derivs (CC BY-NC-ND) (9) Wert ausschließen Attribution - Share Alike (CC BY-SA) (5) Wert ausschließen In Copyright (4) Wert ausschließen Free Digital Peer Publishing Licence (2) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - Share Alike (CC BY-NC-SA) (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (430) Wert ausschließen Restricted Access (19) Wert ausschließen Without Specification (130) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (532) Wert ausschließen English (439) Wert ausschließen French (4) Wert ausschließen Spanish (4) Wert ausschließen Not determined (4) Wert ausschließen Swedish (2) Wert ausschließen Chinese (1) Wert ausschließen Dutch (1) Wert ausschließen Russian (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (546) Wert ausschließen Sociology (156) Wert ausschließen Geography (55) Wert ausschließen General (41) Wert ausschließen Technology (33) Wert ausschließen Political science (19) Wert ausschließen Sports science (16) Wert ausschließen Psychology (14) Wert ausschließen History (13) Wert ausschließen Pedagogy (11) Wert ausschließen Jurisprudence (11) Wert ausschließen Ethnology and ethnography (9) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (8) Wert ausschließen Computer science (7) Wert ausschließen Medicine (7) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (5) Wert ausschließen Biology (4) Wert ausschließen Theology and religious studies (4) Wert ausschließen Mathmatics (3) Wert ausschließen Musicology (3) Wert ausschließen Philosophy (3) Wert ausschließen Art and art history (2) Wert ausschließen General sciences (1) Wert ausschließen Chemistry and pharmacology (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet National Bureau of Economic Research (34) Wert ausschließen OECD (10) Wert ausschließen Schmid, Stefan (10) Wert ausschließen Edward Elgar Publishing (8) Wert ausschließen Euromonitor International Plc London (7) Wert ausschließen Gesellschaft für Ökologische Kommunikation mbH (7) Wert ausschließen Occhino, Filippo (7) Wert ausschließen Voeth, Markus (6) Wert ausschließen Backhaus, Klaus (5) Wert ausschließen Frömbling, Simone (5) Wert ausschließen Baumgarten, Daniel (4) Wert ausschließen Büschken, Joachim (4) Wert ausschließen Day, Brett (4) Wert ausschließen Deutschland Bundesministerium für Ernährung und Landwirtschaft (4) Wert ausschließen Institut für Arbeitsmarkt- und Berufsforschung (4) Wert ausschließen Irlacher, Michael (4) Wert ausschließen Kotulla, Thomas (4) Wert ausschließen Lambertini, Luca (4) Wert ausschließen Opaschowski, Horst W. (4) Wert ausschließen Spiller, Achim (4) Wert ausschließen AGRA CEAS Consulting SA (3) Wert ausschließen Ahn, Hie Joo (3) Wert ausschließen Bateman, Ian (3) Wert ausschließen Belz, Christian (3) Wert ausschließen Blühdorn, Ingolfur (3) Wert ausschließen Brenner, Hatto (3) Wert ausschließen Butzlaff, Felix (3) Wert ausschließen Caporale, Guglielmo Maria (3) Wert ausschließen Deflorian, Michael (3) Wert ausschließen Fachhochschule Reutlingen European School of Business (3) Wert ausschließen Feenstra, Robert C. (3) Wert ausschließen Felbermayr, Gabriel (3) Wert ausschließen Friberg, Richard (3) Wert ausschließen Garella, Paolo G. (3) Wert ausschließen Hau, Harald (3) Wert ausschließen Hausknost, Daniel (3) Wert ausschließen Hennig, Alexander (3) Wert ausschließen Hobijn, Bart (3) Wert ausschließen Hoffmann, Peter (3) Wert ausschließen Holtbrügge, Dirk (3) Wert ausschließen Institut für Sozialwissenschaftliche Forschung München (3) Wert ausschließen Jones, Randall Sidney (3) Wert ausschließen Kesting, Tobias (3) Wert ausschließen Kind, Hans Jarle (3) Wert ausschließen Kuhn, Michael (3) Wert ausschließen Lake, Iain (3) Wert ausschließen Langfield, Sam (3) Wert ausschließen Mayr, Karin (3) Wert ausschließen Mock, Mirijam (3) Wert ausschließen Mohr, Ernst (3) Wert ausschließen Motta, Massimo (3) Wert ausschließen Nufer, Gerd (3) Wert ausschließen Perroni, Carlo (3) Wert ausschließen Pfähler, Wilhelm (3) Wert ausschließen Saint-Paul, Gilles (3) Wert ausschließen Suverato, Davide (3) Wert ausschließen Tarantino, Emanuele (3) Wert ausschließen Timmer, Yannick (3) Wert ausschließen Tscheulin, Dieter K. (3) Wert ausschließen UVK Verlagsgesellschaft mbH (3) Wert ausschließen Wiese, Harald (3) Wert ausschließen Williams, Kevin R. (3) Wert ausschließen Şahin, Ayşegül (3) Wert ausschließen Akademie für Raumforschung und Landesplanung Forschungsausschuß Raum und Landwirtschaft (2) Wert ausschließen Antràs, Pol (2) Wert ausschließen Arndt, Andreas (2) Wert ausschließen Bandulet, Martin (2) Wert ausschließen Benkenstein, Martin (2) Wert ausschließen Berg, Waldemar (2) Wert ausschließen Boeters, Stefan (2) Wert ausschließen Braun, Menessa Ricarda (2) Wert ausschließen Buchholz, Meike (2) Wert ausschließen Butters, R. Andrew (2) Wert ausschließen Böckers, Veit (2) Wert ausschließen Böhringer, Christoph (2) Wert ausschließen Büter, Clemens (2) Wert ausschließen Conrad, Klaus (2) Wert ausschließen Dangschat, Jens S. (2) Wert ausschließen Das, Sabyasachi (2) Wert ausschließen Dauth, Tobias (2) Wert ausschließen Deutsches Institut für Altersvorsorge (2) Wert ausschließen Dolado, Juan J. (2) Wert ausschließen Dorsch, Monique (2) Wert ausschließen Drexl, Andreas (2) Wert ausschließen Druyen, Thomas C. J. (2) Wert ausschließen ESCP Europe Wirtschaftshochschule Berlin (2) Wert ausschließen Enke, Margit (2) Wert ausschließen Enneking, Ulrich (2) Wert ausschließen Eschlbeck, Daniela (2) Wert ausschließen Europäische Exekutivagentur für die Forschung (2) Wert ausschließen Europäische Exekutivagentur für die Forschung Unit B4 Sector 3 (2) Wert ausschließen Europäische Kommission Gemeinsame Forschungsstelle (2) Wert ausschließen Fabling, Richard (2) Wert ausschließen Fagagnini, Hans Peter (2) Wert ausschließen Fehr, Ernst (2) Wert ausschließen Feil, Michael (2) Wert ausschließen Financial University under the Government of the Russian Federation in Omsk (2) Wert ausschließen Franke, Silke (2) Wert ausschließen Freter, Hermann (2) Wert ausschließen Gadenne, Lucie (2) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (884) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (345) Wert ausschließen BASE - Bielefeld Academic Search Engine (49) Wert ausschließen EconStor (German National Library of Economics, ZBW) (48) Wert ausschließen Diss online (20) Wert ausschließen SSOAR Social Science Open Access Repository (15) Wert ausschließen Verlag C.H.Beck oHG (CrossRef) (3) Wert ausschließen Fachkatalog Technikgeschichte (2) Wert ausschließen Qucosa (2) Wert ausschließen Duncker & Humblot E-Books Wirtschaftswissenschaften 1996-2005 (1) Wert ausschließen Duncker & Humblot GmbH (CrossRef) (1) Wert ausschließen EBSCOhost eBook Collection (1) Wert ausschließen MOnAMi - Publication Server of the University of Applied Sciences Mittweida (1) Wert ausschließen Sächsische Bibliografie (1) Wert ausschließen Show more show less