Skip to contents Fischer, Peter [Author]; Wiessner, Daniela [Author]; Bidmon, Robert K. [Author] Angewandte Werbepsychologie in Marketing und Kommunikation - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Cornelsen, 2011 Mikunda, Christian [Author] ; Zeig, Jeffrey K. [Contributor] Hypnoästhetik : die ultimative Verführung in Marketing, Handel und Architektur Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Econ, 2018 Pepels, Werner [Author] Werbeeffizienzmessung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 1996 Published in: Sammlung Poeschel ; 14700 Görg, Ulrich [Editor] Erfolgreiche Markendifferenzierung : Strategie und Praxis professioneller Markenprofilierung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010 Salcher, Ernst F. [Author] ; Hoffelt, Petra [Contributor] Psychologische Marktforschung - [2., neu bearbeitete Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; New York: Walter de Gruyter, 1995 Published in: Marketing Management ; 400 Scheier, Christian [Author]; Held, Dirk [Author] Was Marken erfolgreich macht : Neuropsychologie in der Markenführung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; Berlin; München: Haufe, 2007 Mayer, Hans [Author]; Illmann, Tanja [Author] Markt- und Werbepsychologie - [3., überarb. und erg. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2000 Richter, Andreas [Author] Neuausrichtung des Finanzdienstleistungsmarketings : kognitionspsychologische und soziologische Aspekte Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1996 Published in: Ludwig-Maximilians-Universität München: Schriftenreihe Versicherung und Risikoforschung des Instituts für Betriebswirtschaftliche Risikoforschung und Versicherungswirtschaft der Ludwig-Maximilians-Universität, München ; 2100 Neumann, Peter [Author] Handbuch der psychologischen Marktforschung : Stichprobenauswahl - Forschungsstrategien - qualitative und quantitative Methoden - Auswertung und Visualisierung der Daten - Präsentation der Ergebnisse - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bern: Verlag Hans Huber, 2013 Published in: Lehrbuch Psychologie Weber, Adelheid [Author] Ein Zwei-Stufen-Modell der Marktreaktion : ein Instrument zur Analyse und Planung des Marketing-Mix-Einsatzes im wettbewerblichen Umfeld Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main; Berlin [u.a.]: Lang, 1993 Published in: Europäische Hochschulschriften / 5 ; 1364 Wang, Jing [Author] Brand new China : advertising, media, and commercial culture Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Cambridge, Mass. [u.a.]: Harvard Univ. Press, 2008 Scheier, Christian [Author]; Held, Dirk [Author] Was Marken erfolgreich macht : Neuropsychologie in der Markenführung - [Nachdr.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; Berlin; München: Haufe, 2008 Walliser, Björn [Author] Sponsoring : Bedeutung, Wirkung und Kontrollmöglichkeiten Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1995 Süss, Marcel [Author] ; UNIVATION, Verein für Angewandte Betriebswirtschaft an der Technischen Universität Chemnitz-Zwickau Product placement : eine moderne Zauberformel im Marketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Chemnitz: Verl. UNIVATION, 1997 Published in: Schriftenreihe Angewandte Betriebswirtschaft ; 800 Armstrong, J. Scott [Author] ; Lukeman, Gerry [Other]; Patnaik, Sandeep [Other]; Kaebel, Beate [Other] Werbung mit Wirkung : bewährte Prinzipien überzeugend einsetzen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2011 Fennis, Bob M. [Author]; Stroebe, Wolfgang [Author] The psychology of advertising Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hove [u.a.]: Psychology Press, 2010 Gießer, Sandra [Author] Markt- und Werbepsychologie im modernen Sachbuchmarketing : eine Studie über theoretische Anwendungsmöglichkeiten und den praktischen Einsatz von markt- und werbepsychologischen Erkenntnissen bei der Vermarktung von Sachbuchreihen in Deutschland und Großbritannien Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: peniope, 2006 Published in: Buchhandel der Zukunft ; 5 Rempel, Jan Eric [Author] Olfaktorische Reize in der Markenkommunikation : theoretische Grundlagen und empirische Erkenntnisse zum Einsatz von Düften - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl., 2006 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Marken- und Produktmanagement Moser, Klaus [Editor] Wirtschaftspsychologie : mit 21 Tabellen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: Springer Medizin-Verl., 2007 Published in: Springer-Lehrbuch ; Bachelor, Master Müller, Wendelin G. [Author] Interkulturelle Werbung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: Physica-Verl., 1997 Published in: Konsum und Verhalten ; 43
Fischer, Peter [Author]; Wiessner, Daniela [Author]; Bidmon, Robert K. [Author] Angewandte Werbepsychologie in Marketing und Kommunikation - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Cornelsen, 2011
Mikunda, Christian [Author] ; Zeig, Jeffrey K. [Contributor] Hypnoästhetik : die ultimative Verführung in Marketing, Handel und Architektur Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Econ, 2018
Pepels, Werner [Author] Werbeeffizienzmessung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 1996 Published in: Sammlung Poeschel ; 14700
Görg, Ulrich [Editor] Erfolgreiche Markendifferenzierung : Strategie und Praxis professioneller Markenprofilierung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010
Salcher, Ernst F. [Author] ; Hoffelt, Petra [Contributor] Psychologische Marktforschung - [2., neu bearbeitete Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; New York: Walter de Gruyter, 1995 Published in: Marketing Management ; 400
Scheier, Christian [Author]; Held, Dirk [Author] Was Marken erfolgreich macht : Neuropsychologie in der Markenführung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; Berlin; München: Haufe, 2007
Mayer, Hans [Author]; Illmann, Tanja [Author] Markt- und Werbepsychologie - [3., überarb. und erg. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2000
Richter, Andreas [Author] Neuausrichtung des Finanzdienstleistungsmarketings : kognitionspsychologische und soziologische Aspekte Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1996 Published in: Ludwig-Maximilians-Universität München: Schriftenreihe Versicherung und Risikoforschung des Instituts für Betriebswirtschaftliche Risikoforschung und Versicherungswirtschaft der Ludwig-Maximilians-Universität, München ; 2100
Neumann, Peter [Author] Handbuch der psychologischen Marktforschung : Stichprobenauswahl - Forschungsstrategien - qualitative und quantitative Methoden - Auswertung und Visualisierung der Daten - Präsentation der Ergebnisse - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bern: Verlag Hans Huber, 2013 Published in: Lehrbuch Psychologie
Weber, Adelheid [Author] Ein Zwei-Stufen-Modell der Marktreaktion : ein Instrument zur Analyse und Planung des Marketing-Mix-Einsatzes im wettbewerblichen Umfeld Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main; Berlin [u.a.]: Lang, 1993 Published in: Europäische Hochschulschriften / 5 ; 1364
Wang, Jing [Author] Brand new China : advertising, media, and commercial culture Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Cambridge, Mass. [u.a.]: Harvard Univ. Press, 2008
Scheier, Christian [Author]; Held, Dirk [Author] Was Marken erfolgreich macht : Neuropsychologie in der Markenführung - [Nachdr.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; Berlin; München: Haufe, 2008
Walliser, Björn [Author] Sponsoring : Bedeutung, Wirkung und Kontrollmöglichkeiten Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1995
Süss, Marcel [Author] ; UNIVATION, Verein für Angewandte Betriebswirtschaft an der Technischen Universität Chemnitz-Zwickau Product placement : eine moderne Zauberformel im Marketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Chemnitz: Verl. UNIVATION, 1997 Published in: Schriftenreihe Angewandte Betriebswirtschaft ; 800
Armstrong, J. Scott [Author] ; Lukeman, Gerry [Other]; Patnaik, Sandeep [Other]; Kaebel, Beate [Other] Werbung mit Wirkung : bewährte Prinzipien überzeugend einsetzen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2011
Fennis, Bob M. [Author]; Stroebe, Wolfgang [Author] The psychology of advertising Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hove [u.a.]: Psychology Press, 2010
Gießer, Sandra [Author] Markt- und Werbepsychologie im modernen Sachbuchmarketing : eine Studie über theoretische Anwendungsmöglichkeiten und den praktischen Einsatz von markt- und werbepsychologischen Erkenntnissen bei der Vermarktung von Sachbuchreihen in Deutschland und Großbritannien Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: peniope, 2006 Published in: Buchhandel der Zukunft ; 5
Rempel, Jan Eric [Author] Olfaktorische Reize in der Markenkommunikation : theoretische Grundlagen und empirische Erkenntnisse zum Einsatz von Düften - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl., 2006 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Marken- und Produktmanagement
Moser, Klaus [Editor] Wirtschaftspsychologie : mit 21 Tabellen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: Springer Medizin-Verl., 2007 Published in: Springer-Lehrbuch ; Bachelor, Master
Müller, Wendelin G. [Author] Interkulturelle Werbung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: Physica-Verl., 1997 Published in: Konsum und Verhalten ; 43
> Media type Skip to next facet Books (876) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (31) Wert ausschließen Articles (17) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (415) Wert ausschließen Stack Collection (86) Wert ausschließen Ask for availability (30) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (388) Wert ausschließen Central Library (150) Wert ausschließen TU Dresden holdings (10) Wert ausschließen Branch Library of Educationen (5) Wert ausschließen Branch Library of Forestry (3) Wert ausschließen Branch Library of Law (2) Wert ausschließen Branch Library of Medicine (1) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet Attribution (CC BY) (5) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - No Derivs (CC BY-NC-ND) (3) Wert ausschließen Attribution - No Derivs (CC BY-ND) (2) Wert ausschließen In Copyright (1) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial (CC BY-NC) (1) Wert ausschließen Attribution - Share Alike (CC BY-SA) (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (152) Wert ausschließen Restricted Access (19) Wert ausschließen Without Specification (270) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (685) Wert ausschließen English (255) Wert ausschließen French (2) Wert ausschließen Polish (1) Wert ausschließen Russian (1) Wert ausschließen Spanish (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (605) Wert ausschließen General (89) Wert ausschließen Psychology (67) Wert ausschließen Sociology (56) Wert ausschließen Geography (26) Wert ausschließen Technology (25) Wert ausschließen Computer science (19) Wert ausschließen History (14) Wert ausschließen Sports science (13) Wert ausschließen Jurisprudence (10) Wert ausschließen Ethnology and ethnography (9) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (8) Wert ausschließen Political science (8) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (6) Wert ausschließen Art and art history (5) Wert ausschließen Medicine (5) Wert ausschließen Musicology (4) Wert ausschließen Pedagogy (4) Wert ausschließen Biology (3) Wert ausschließen Chemistry and pharmacology (2) Wert ausschließen Germanic and Scandinavian studies (2) Wert ausschließen Philosophy (2) Wert ausschließen General sciences (1) Wert ausschließen American studies (1) Wert ausschließen Mathmatics (1) Wert ausschließen Romance studies (1) Wert ausschließen Theology and religious studies (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet National Bureau of Economic Research (21) Wert ausschließen Bruhn, Manfred (18) Wert ausschließen Springer Fachmedien Wiesbaden (11) Wert ausschließen Bauer, Hans H. (9) Wert ausschließen Unger, Fritz (9) Wert ausschließen Nufer, Gerd (7) Wert ausschließen Balderjahn, Ingo (6) Wert ausschließen Drengner, Jan (6) Wert ausschließen Edward Elgar Publishing (6) Wert ausschließen Fachhochschule Reutlingen European School of Business (6) Wert ausschließen Gröppel-Klein, Andrea (6) Wert ausschließen Pepels, Werner (6) Wert ausschließen Raab, Gerhard (6) Wert ausschließen Schneider, Willy (6) Wert ausschließen Herrmann, Andreas (5) Wert ausschließen Kenning, Peter (5) Wert ausschließen Springer Gabler Firma (5) Wert ausschließen Tomczak, Torsten (5) Wert ausschließen Tropp, Jörg (5) Wert ausschließen Baumgarth, Carsten (4) Wert ausschließen Dahlhoff, Hans-Dieter (4) Wert ausschließen Esch, Franz-Rudolf (4) Wert ausschließen Foscht, Thomas (4) Wert ausschließen Fuchs, Wolfgang (4) Wert ausschließen Gutjahr, Gert (4) Wert ausschließen Helmig, Bernd (4) Wert ausschließen Lindstrøm, Martin (4) Wert ausschließen Reisch, Lucia A. (4) Wert ausschließen Sunstein, Cass R. (4) Wert ausschließen Swoboda, Bernhard (4) Wert ausschließen Tscheulin, Dieter K. (4) Wert ausschließen Zanger, Cornelia (4) Wert ausschließen Zentralverband der Deutschen Werbewirtschaft (4) Wert ausschließen Adams, Paul (3) Wert ausschließen Castan, Björn (3) Wert ausschließen Collins, Thomas L. (3) Wert ausschließen Cong, Lin William (3) Wert ausschließen Deutscher Dialogmarketing Verband (3) Wert ausschließen Florack, Arnd (3) Wert ausschließen Gekeler, Moritz (3) Wert ausschließen Gelbrich, Katja (3) Wert ausschließen Gernsheimer, Oliver (3) Wert ausschließen Hammerschmidt, Maik (3) Wert ausschließen Hunt, Stefan (3) Wert ausschließen Häusel, Hans-Georg (3) Wert ausschließen Kirchgeorg, Manfred (3) Wert ausschließen Kreutzer, Ralf T. (3) Wert ausschließen Li, Siguang (3) Wert ausschließen Nassua, Thomas (3) Wert ausschließen Nöcker, Ralf (3) Wert ausschließen Preilowski, Bruno (3) Wert ausschließen Rapp, Stan (3) Wert ausschließen Roschk, Holger (3) Wert ausschließen Röthlingshöfer, Bernd (3) Wert ausschließen Schindler, Maik (3) Wert ausschließen Schweiger, Günter (3) Wert ausschließen Siegert, Gabriele (3) Wert ausschließen Spiller, Achim (3) Wert ausschließen Steiner, Paul (3) Wert ausschließen Strebinger, Andreas (3) Wert ausschließen Taylor, Charles Raymond (3) Wert ausschließen Unger, Alexander (3) Wert ausschließen Uni-Taschenbücher GmbH (3) Wert ausschließen Vodafone Stiftung Deutschland (3) Wert ausschließen Wiswede, Günter (3) Wert ausschließen Ackva, Lucian (2) Wert ausschließen Athey, Susan (2) Wert ausschließen Avery, Rosemary J. (2) Wert ausschließen Backhaus, Klaus (2) Wert ausschließen Bednarek, Marei (2) Wert ausschließen Belk, Russell W. (2) Wert ausschließen Belz, Christian (2) Wert ausschließen Bliemel, Friedhelm (2) Wert ausschließen Bornemann, Torsten (2) Wert ausschließen Bosch, Christian (2) Wert ausschließen Brickau, Ralf A. (2) Wert ausschließen Brockhoff, Klaus (2) Wert ausschließen Brunner, Christian Boris (2) Wert ausschließen Buerke, Anja (2) Wert ausschließen Burmann, Christoph (2) Wert ausschließen Buzzell, Robert Dow (2) Wert ausschließen Büttner, Miriam (2) Wert ausschließen Campus Verlag (2) Wert ausschließen Carjell, Andreas M. (2) Wert ausschließen Christian-Albrechts-Universität zu Kiel (2) Wert ausschließen Drolet, Aimee Leigh (2) Wert ausschließen Eisenberg, Matthew (2) Wert ausschließen Ekström, Mathias (2) Wert ausschließen Errichiello, Oliver Carlo (2) Wert ausschließen Europäische Kommission Gemeinsame Forschungsstelle (2) Wert ausschließen Farronato, Chiara (2) Wert ausschließen Ferdinand, Hans-Michael (2) Wert ausschließen Fischer, Peter (2) Wert ausschließen Forschungsgruppe Konsum und Verhalten (2) Wert ausschließen Franke, Marie-Kristin (2) Wert ausschließen Fringes, Achim (2) Wert ausschließen Furphy, Joseph (2) Wert ausschließen Gbadamosi, Ayantunji (2) Wert ausschließen Goldfarb, Avi (2) Wert ausschließen Grubenmann, Stephanie (2) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (921) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (149) Wert ausschließen Fachkatalog Technikgeschichte (8) Wert ausschließen Diss online (2) Wert ausschließen BASE - Bielefeld Academic Search Engine (1) Wert ausschließen EconStor (German National Library of Economics, ZBW) (1) Wert ausschließen Sächsische Bibliografie (1) Wert ausschließen Show more show less