Skip to contents Tongeren, Michel van [Author] Retail branding : from stopping power to shopping power Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Amsterdam: BIS Publ., 2003 Riewoldt, Otto [Editor] Brandscaping : worlds of experience in retail design = Erlebnisdesign für Einkaufswelten Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Basel; Boston; Berlin: Birkhäuser, 2002 Müller, Jenny [Author] Multisensuale Gestaltung der Ladenatmosphäre zur Profilierung von Store Brands : ein theoriegeleitetes, experimentelles Design zum Shopperverhalten Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2012 Published in: Innovatives Markenmanagement ; 39 Messedat, Jons [Author] Flagship stores : shops, showrooms, brand centers ; Geschäfte, Showrooms, Markenwelten - [1. ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Ludwigsburg: avedition, 2007 Published in: Best designed Noormann, Philipp [Author] ; Krafft, Manfred [Author of introduction, etc.] Springer Fachmedien Wiesbaden Mehrstufige Eigenmarken : eine empirische Analyse von Zielen, Erfolgsdeterminanten und Grenzen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, [2017] Published in: Kundenmanagement & Electronic Commerce- Research Olins, Wally [Author] Corporate identity : Strategie und Gestaltung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt/Main; New York: Campus-Verl., 1990 Chajet, Clive [Author]; Shachtman, Tom [Author] ; Lauerbach, Johanna [Translator]; Lauerbach, Johanna [Other] Image-Design : Corporate Identity für Firmen, Marken und Produkte Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt/Main; New York: Campus-Verl., 1995 Schneider, Martin [Other]; Kahn, Daniel [Other]; Zenhäusern, Markus [Other]; Haring, Werner [Other] Integrale Markenführung : 14 Grundsätze, wie Markenwert geschaffen, geschützt, berechnet und vermehrt wird Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bern; Stuttgart; Wien: Haupt, 2003 Published in: Branding competence ; 2 Langenscheidt, Florian [Editor]; Bathen, Christian [Other] Deutsches Markenlexikon : [rund 1.500 Marken mit allen wichtigen Informationen zu Herkunft, Geschichte, Daten und Fakten] - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln: Dt. Standards EDITIONEN, 2007 Zellekens, Hermann-Josef [Author]; Horbert, Claudia [Author] ; Zellekens, Hermann-J [Other] Eurohandelsinstitut Eigenmarken im Lebensmittelhandel : Verbreitung - Strategien - Ausblicke Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln: DHI, Dt. Handelsinst., [circa 1996] Published in: Enzyklopädie des Handels Bruhn, Manfred [Editor] Handelsmarken : Entwicklungstendenzen und Zukunftsperspektiven der Handelsmarkenpolitik - [2., überarb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 1997 Published in: Absatzwirtschaft Bentele, Günter [Other]; Buchele, Mark-Steffen [Other]; Hoepfner, Jörg [Other]; Liebert, Tobias [Other] Markenwert und Markenwertermittlung : eine systematische Modelluntersuchung und -bewertung - [3. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Published in: Gabler Research Dichtl, Erwin [Editor]; Batzer, Erich [Other]; Eggers, Walter [Editor] Marke und Markenartikel als Instrumente des Wettbewerbs : [Marke und Markenartikel, Markenpsychologie, Profilierungsstrategien ...] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Dt. Taschenbuch-Verl. [u.a.], 1992 Published in: dtv ; 5835 ; Beck-Wirtschaftsberater im dtv Weber, Markus [Author] Markenpolitik des Bankbetriebs : Grundlagen und empirische Studien Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1992 Published in: Oikos ; 3200 Roeb, Thomas [Author] Markenwert : Begriff, Berechnung, Bestimmungsfaktoren - [1. Aufl] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Aachen: Mainz, 1994 Strebinger, Andreas [Editor]; Schweiger, Günter [Honoree]; Bartel, Henry [Other] Werbe- und Markenforschung : Meilensteine - State of the art - Perspektiven ; Günter Schweiger zum 65. Geburtstag - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2006 Kerner, Jürgen Andreas [Author] Beschaffung im Eigenmarkengeschäft des Bekleidungshandels : ein theoretischer und fallstudienbasierter Beitrag zur Lösung ausgewählter Probleme der Prozessplanung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Univ.-Verl. der Techn. Univ. Berlin, 2010 Published in: Technische Universität Berlin: Schriftenreihe Logistik der Technischen Universität Berlin ; 13 Weise, Carola [Author] Hersteller- und Handelsmarken im Kaufentscheidungsprozess - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2008 Published in: Gabler Edition Wissenschaft Ahlert, Dieter [Author]; Kenning, Peter [Author]; Schneider, Dirk [Author] Markenmanagement im Handel : von der Handelsmarkenführung zum integrierten Markenmanagement in Distributionsnetzen ; Strategien, Konzepte, Praxisbeispiele - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2000 Riedel, Frank [Author] Die Markenwertmessung als Grundlage strategischer Markenführung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: Physica-Verl., 1996 Published in: Konsum und Verhalten ; 42
Tongeren, Michel van [Author] Retail branding : from stopping power to shopping power Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Amsterdam: BIS Publ., 2003
Riewoldt, Otto [Editor] Brandscaping : worlds of experience in retail design = Erlebnisdesign für Einkaufswelten Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Basel; Boston; Berlin: Birkhäuser, 2002
Müller, Jenny [Author] Multisensuale Gestaltung der Ladenatmosphäre zur Profilierung von Store Brands : ein theoriegeleitetes, experimentelles Design zum Shopperverhalten Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2012 Published in: Innovatives Markenmanagement ; 39
Messedat, Jons [Author] Flagship stores : shops, showrooms, brand centers ; Geschäfte, Showrooms, Markenwelten - [1. ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Ludwigsburg: avedition, 2007 Published in: Best designed
Noormann, Philipp [Author] ; Krafft, Manfred [Author of introduction, etc.] Springer Fachmedien Wiesbaden Mehrstufige Eigenmarken : eine empirische Analyse von Zielen, Erfolgsdeterminanten und Grenzen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, [2017] Published in: Kundenmanagement & Electronic Commerce- Research
Olins, Wally [Author] Corporate identity : Strategie und Gestaltung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt/Main; New York: Campus-Verl., 1990
Chajet, Clive [Author]; Shachtman, Tom [Author] ; Lauerbach, Johanna [Translator]; Lauerbach, Johanna [Other] Image-Design : Corporate Identity für Firmen, Marken und Produkte Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt/Main; New York: Campus-Verl., 1995
Schneider, Martin [Other]; Kahn, Daniel [Other]; Zenhäusern, Markus [Other]; Haring, Werner [Other] Integrale Markenführung : 14 Grundsätze, wie Markenwert geschaffen, geschützt, berechnet und vermehrt wird Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bern; Stuttgart; Wien: Haupt, 2003 Published in: Branding competence ; 2
Langenscheidt, Florian [Editor]; Bathen, Christian [Other] Deutsches Markenlexikon : [rund 1.500 Marken mit allen wichtigen Informationen zu Herkunft, Geschichte, Daten und Fakten] - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln: Dt. Standards EDITIONEN, 2007
Zellekens, Hermann-Josef [Author]; Horbert, Claudia [Author] ; Zellekens, Hermann-J [Other] Eurohandelsinstitut Eigenmarken im Lebensmittelhandel : Verbreitung - Strategien - Ausblicke Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln: DHI, Dt. Handelsinst., [circa 1996] Published in: Enzyklopädie des Handels
Bruhn, Manfred [Editor] Handelsmarken : Entwicklungstendenzen und Zukunftsperspektiven der Handelsmarkenpolitik - [2., überarb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 1997 Published in: Absatzwirtschaft
Bentele, Günter [Other]; Buchele, Mark-Steffen [Other]; Hoepfner, Jörg [Other]; Liebert, Tobias [Other] Markenwert und Markenwertermittlung : eine systematische Modelluntersuchung und -bewertung - [3. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Published in: Gabler Research
Dichtl, Erwin [Editor]; Batzer, Erich [Other]; Eggers, Walter [Editor] Marke und Markenartikel als Instrumente des Wettbewerbs : [Marke und Markenartikel, Markenpsychologie, Profilierungsstrategien ...] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Dt. Taschenbuch-Verl. [u.a.], 1992 Published in: dtv ; 5835 ; Beck-Wirtschaftsberater im dtv
Weber, Markus [Author] Markenpolitik des Bankbetriebs : Grundlagen und empirische Studien Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1992 Published in: Oikos ; 3200
Roeb, Thomas [Author] Markenwert : Begriff, Berechnung, Bestimmungsfaktoren - [1. Aufl] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Aachen: Mainz, 1994
Strebinger, Andreas [Editor]; Schweiger, Günter [Honoree]; Bartel, Henry [Other] Werbe- und Markenforschung : Meilensteine - State of the art - Perspektiven ; Günter Schweiger zum 65. Geburtstag - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2006
Kerner, Jürgen Andreas [Author] Beschaffung im Eigenmarkengeschäft des Bekleidungshandels : ein theoretischer und fallstudienbasierter Beitrag zur Lösung ausgewählter Probleme der Prozessplanung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Univ.-Verl. der Techn. Univ. Berlin, 2010 Published in: Technische Universität Berlin: Schriftenreihe Logistik der Technischen Universität Berlin ; 13
Weise, Carola [Author] Hersteller- und Handelsmarken im Kaufentscheidungsprozess - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2008 Published in: Gabler Edition Wissenschaft
Ahlert, Dieter [Author]; Kenning, Peter [Author]; Schneider, Dirk [Author] Markenmanagement im Handel : von der Handelsmarkenführung zum integrierten Markenmanagement in Distributionsnetzen ; Strategien, Konzepte, Praxisbeispiele - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2000
Riedel, Frank [Author] Die Markenwertmessung als Grundlage strategischer Markenführung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: Physica-Verl., 1996 Published in: Konsum und Verhalten ; 42
> Media type Skip to next facet Articles (519) Wert ausschließen Books (130) Wert ausschließen Standards (5) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (3) Wert ausschließen Conference Proceedings (1) Wert ausschließen Thesis (1) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (30) Wert ausschließen Stack Collection (7) Wert ausschließen Ask for availability (5) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (24) Wert ausschließen Central Library (14) Wert ausschließen Branch Library of Law (3) Wert ausschließen TU Dresden holdings (1) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet Attribution (CC BY) (10) Wert ausschließen In Copyright (5) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - No Derivs (CC BY-NC-ND) (5) Wert ausschließen Attribution - No Derivs (CC BY-ND) (3) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial (CC BY-NC) (1) Wert ausschließen Attribution - Share Alike (CC BY-SA) (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (243) Wert ausschließen Restricted Access (9) Wert ausschließen Without Specification (371) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet English (495) Wert ausschließen Not determined (94) Wert ausschließen German (65) Wert ausschließen Persian (7) Wert ausschließen Spanish (6) Wert ausschließen Indonesian (3) Wert ausschließen Portuguese (3) Wert ausschließen French (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (249) Wert ausschließen Technology (63) Wert ausschließen Chemistry and pharmacology (51) Wert ausschließen General (25) Wert ausschließen Geography (17) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (17) Wert ausschließen Computer science (15) Wert ausschließen Sociology (15) Wert ausschließen Psychology (10) Wert ausschließen Biology (7) Wert ausschließen Art and art history (7) Wert ausschließen Mathmatics (7) Wert ausschließen Jurisprudence (7) Wert ausschließen Medicine (6) Wert ausschließen Philosophy (3) Wert ausschließen General sciences (2) Wert ausschließen Geology and paleontology (2) Wert ausschließen Physics (2) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (1) Wert ausschließen Ethnology and ethnography (1) Wert ausschließen History (1) Wert ausschließen Musicology (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Rubio, Natalia (12) Wert ausschließen Sethuraman, Raj (9) Wert ausschließen Ailawadi, Kusum L. (8) Wert ausschließen Diallo, Mbaye Fall (8) Wert ausschließen Chintagunta, Pradeep K. (7) Wert ausschließen Oubiña, Javier (7) Wert ausschließen Calvo-Porral, Cristina (6) Wert ausschließen Villaseñor, Nieves (6) Wert ausschließen Inderst, Roman (5) Wert ausschließen Zettelmeyer, Florian (5) Wert ausschließen Baltas, George (4) Wert ausschließen Burt, Steve (4) Wert ausschließen Calvo Porral, Cristina (4) Wert ausschließen Dhar, Sanjay K. (4) Wert ausschließen Dick, Alan (4) Wert ausschließen Franses, Philip Hans (4) Wert ausschließen Geise, Fabian A. (4) Wert ausschließen Geise, Wolfgang (4) Wert ausschließen Jain, Arun K. (4) Wert ausschließen Kumagai, Ken (4) Wert ausschließen Leone, Robert P. (4) Wert ausschließen Martos-Partal, Mercedes (4) Wert ausschließen Monroe, Kent B. (4) Wert ausschließen Raju, Jagmohan S. (4) Wert ausschließen Richardson, Paul S. (4) Wert ausschließen Toporowski, Waldemar (4) Wert ausschließen Alić, Adi (3) Wert ausschließen Boyaci, Tamer (3) Wert ausschließen Breugelmans, Els (3) Wert ausschließen Burkhardt, Achim (3) Wert ausschließen Chakraborty, Tulika (3) Wert ausschließen Chandon, Pierre (3) Wert ausschließen Chang, Hung-Hao (3) Wert ausschließen Cheng, Rong (3) Wert ausschließen Chintagunta, Pradeep (3) Wert ausschließen Chung, Lak-Chae (3) Wert ausschließen Collins, Alan M. (3) Wert ausschließen Cristini, Guido (3) Wert ausschließen DIN Deutsches Institut für Normung e. V. (3) Wert ausschließen DIN German Institute for Standardization (3) Wert ausschließen Das, Gopal (3) Wert ausschließen Europäische Union Harmonisierungsamt für den Binnenmarkt (Marken, Muster und Modelle) (3) Wert ausschließen Fang, Jinyu (3) Wert ausschließen Florack, Arnd (3) Wert ausschließen Gangwani, Sanjeevni (3) Wert ausschließen Gedenk, Karen (3) Wert ausschließen González-Benito, Óscar (3) Wert ausschließen Grewal, Dhruv (3) Wert ausschließen Gómez, Mónica (3) Wert ausschließen Gómez-Suárez, Mónica (3) Wert ausschließen Harlam, Bari A. (3) Wert ausschließen Herstein, Ram (3) Wert ausschließen Hochschule Offenburg (3) Wert ausschließen Huang, Xiao (3) Wert ausschließen Huo, Jiazhen (3) Wert ausschließen Hutchinson, J. Wesley (3) Wert ausschließen Jones, Eugene (3) Wert ausschließen Ke, Hua (3) Wert ausschließen Kuhlmann, Raphael (3) Wert ausschließen Levy, Shalom (3) Wert ausschließen Lévy-Mangin, Jean-Pierre (3) Wert ausschließen Lévy-Mangín, Jean-Pierre (3) Wert ausschließen Ma, Weimin (3) Wert ausschließen Mathur, Meenu (3) Wert ausschließen Nagasawa, Shin’ya (3) Wert ausschließen Nalca, Arcan (3) Wert ausschließen National Bureau of Economic Research (3) Wert ausschließen Ray, Saibal (3) Wert ausschließen Richardson, Paul (3) Wert ausschließen Sayman, Serdar (3) Wert ausschließen Scott Morton, Fiona M. (3) Wert ausschließen Shahab, Sana (3) Wert ausschließen Su, Jiafu (3) Wert ausschließen Sudhir, K. (3) Wert ausschließen Wagman, Liad (3) Wert ausschließen Yagüe, María Jesús (3) Wert ausschließen Yang, Jiaquan (3) Wert ausschließen Young, Scott H. (3) Wert ausschließen Zhang, Jie (3) Wert ausschließen van Oest, Rutger (3) Wert ausschließen Abril, Carmen (2) Wert ausschließen Agić, Emir (2) Wert ausschließen Agrawal, Reena (2) Wert ausschließen Ahmed, Salma (2) Wert ausschließen Al-Homaidi, Eissa A. (2) Wert ausschließen Alan, Yasin (2) Wert ausschließen Altarteer, Samar (2) Wert ausschließen Anggara, Ahmad Khabib Dwi (2) Wert ausschließen Ansari, Shiveen (2) Wert ausschließen Arrigo, Elisa (2) Wert ausschließen Bagdziunaite, Dalia (2) Wert ausschließen Balachander, Subramanian (2) Wert ausschließen Bao, Yeqing (2) Wert ausschließen Bemmaor, Albert C. (2) Wert ausschließen Bhavani, Ganga (2) Wert ausschließen Birau, Ramona (2) Wert ausschließen Bonfrer, André (2) Wert ausschließen Boyle, Peter J. (2) Wert ausschließen Bradlow, Eric (2) Wert ausschließen Bradlow, Eric T. (2) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (142) Wert ausschließen Emerald (CrossRef) (92) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (84) Wert ausschließen Elsevier BV (CrossRef) (72) Wert ausschließen Informa UK Limited (CrossRef) (51) Wert ausschließen SAGE Publications (CrossRef) (39) Wert ausschließen Springer Science and Business Media LLC (CrossRef) (32) Wert ausschließen DOAJ Directory of Open Access Journals (28) Wert ausschließen BASE - Bielefeld Academic Search Engine (21) Wert ausschließen EconStor (German National Library of Economics, ZBW) (21) Wert ausschließen Wiley (CrossRef) (20) Wert ausschließen Korea Distribution Science Association (CrossRef) (13) Wert ausschließen MDPI AG (CrossRef) (12) Wert ausschließen Institute for Operations Research and the Management Sciences (INFORMS) (CrossRef) (11) Wert ausschließen Canadian Center of Science and Education (CrossRef) (8) Wert ausschließen JSTOR (CrossRef) (5) Wert ausschließen The Research Journal of the Costume Culture (CrossRef) (5) Wert ausschließen Hindawi Limited (CrossRef) (4) Wert ausschließen EDP Sciences (CrossRef) (3) Wert ausschließen Fakultas Ekonomi dan Bisnis Universitas Indonesia (CrossRef) (3) Wert ausschließen Human Resources Management Academic Research Society (HRMARS) (CrossRef) (3) Wert ausschließen Nautos (DIN-Normen) (3) Wert ausschließen The Korea Contents Association (CrossRef) (3) Wert ausschließen Uniwersytetu Marii Curie-Sklodowskiej w Lublinie (CrossRef) (3) Wert ausschließen Clute Institute (CrossRef) (2) Wert ausschließen ELK Education Consultants, Pvt, LTD. (CrossRef) (2) Wert ausschließen Enpresa Institutua - Instituto de Economia Aplicada a la Empresa (CrossRef) (2) Wert ausschließen Growing Science (CrossRef) (2) Wert ausschließen Indian Society for Education and Environment (CrossRef) (2) Wert ausschließen Nautos (ISO-Normen) (2) Wert ausschließen Scientific Journal Publishers Ltd (CrossRef) (2) Wert ausschließen Springer International Publishing (CrossRef) (2) Wert ausschließen The Costume Culture Association (CrossRef) (2) Wert ausschließen U.S. Congressional Serial Set (2) Wert ausschließen Walter de Gruyter GmbH (CrossRef) (2) Wert ausschließen AOSIS (CrossRef) (1) Wert ausschließen Academic Research Publishing Group (Publications) (CrossRef) (1) Wert ausschließen Association for Information Systems (CrossRef) (1) Wert ausschließen Association of Management Development Institutions in South Asia (CrossRef) (1) Wert ausschließen Brepols Publishers NV (CrossRef) (1) Wert ausschließen Business and Economics Research Journal (CrossRef) (1) Wert ausschließen Center for Strategic Studies in Business and Finance SSBFNET (CrossRef) (1) Wert ausschließen Conselho Nacional de Pesquisa e Pos-Graduacao em Direito - CONPEDI (CrossRef) (1) Wert ausschließen Copenhagen Business School (CrossRef) (1) Wert ausschließen Diss online (1) Wert ausschließen Diva Enterprises Private Limited (CrossRef) (1) Wert ausschließen EJournal Publishing (CrossRef) (1) Wert ausschließen Edupedia Publications (CrossRef) (1) Wert ausschließen Emerald Group Publishing Limited (CrossRef) (1) Wert ausschließen Erciyes Universitesi (CrossRef) (1) Wert ausschließen Fachkatalog Technikgeschichte (1) Wert ausschließen FapUNIFESP (SciELO) (CrossRef) (1) Wert ausschließen Fiscaoeconomia (CrossRef) (1) Wert ausschließen Frontiers Media SA (CrossRef) (1) Wert ausschließen Global Business Research Center (CrossRef) (1) Wert ausschließen Greener Journals (CrossRef) (1) Wert ausschließen IBA Karachi, Business Review (CrossRef) (1) Wert ausschließen IJRSSH Publication (CrossRef) (1) Wert ausschließen IOP Publishing (CrossRef) (1) Wert ausschließen IOS Press (CrossRef) (1) Wert ausschließen Independent Journal of Management and Production (CrossRef) (1) Wert ausschließen Inovatus Usluge d.o.o. (CrossRef) (1) Wert ausschließen Institute of Business Management (CrossRef) (1) Wert ausschließen Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) (CrossRef) (1) Wert ausschließen International Journal for Innovation Education and Research (CrossRef) (1) Wert ausschließen JSTOR Arts & Sciences I Archive (1) Wert ausschließen JSTOR Business & Economics (1) Wert ausschließen JSTOR Business I Archive (1) Wert ausschließen Japan Society of Kansei Engineering (CrossRef) (1) Wert ausschließen KOME Journal (CrossRef) (1) Wert ausschließen Kaunas University of Technology (KTU) (CrossRef) (1) Wert ausschließen Korea Institute for Skin and Clinical Sciences (CrossRef) (1) Wert ausschließen Korea International Trade Research Institute (CrossRef) (1) Wert ausschließen LLC CPC Business Perspectives (CrossRef) (1) Wert ausschließen Latvia University of Life Sciences and Technologies (CrossRef) (1) Wert ausschließen MERC Global (CrossRef) (1) Wert ausschließen Maxwell Scientific Publication Corp. (CrossRef) (1) Wert ausschließen New South Wales Research Centre Australia (NSWRCA) (CrossRef) (1) Wert ausschließen Niccolo Cusano University-Rome Symphonya Emerging Issues in Management (CrossRef) (1) Wert ausschließen Pressacademia (CrossRef) (1) Wert ausschließen Purdue University Press (CrossRef) (1) Wert ausschließen Richtmann Publishing (CrossRef) (1) Wert ausschließen River Publishers (CrossRef) (1) Wert ausschließen Science Alert (CrossRef) (1) Wert ausschließen Scientific Research Publishing, Inc. (CrossRef) (1) Wert ausschließen Siree Journals (CrossRef) (1) Wert ausschließen Sosyoekonomi (CrossRef) (1) Wert ausschließen South Florida Publishing LLC (CrossRef) (1) Wert ausschließen Sächsische Bibliografie (1) Wert ausschließen Universidad Autonoma del Caribe (CrossRef) (1) Wert ausschließen Universidade Tecnologica Federal do Parana (UTFPR) (CrossRef) (1) Wert ausschließen Universitas Airlangga (CrossRef) (1) Wert ausschließen Universitas Bina Nusantara (CrossRef) (1) Wert ausschließen Universitas Indo Global Mandiri (CrossRef) (1) Wert ausschließen Universitas Mercu Buana (CrossRef) (1) Wert ausschließen Universitas Negeri Semarang (CrossRef) (1) Wert ausschließen Universitas Udayana (CrossRef) (1) Wert ausschließen University of Ljubljana (CrossRef) (1) Wert ausschließen University of National and World Economy (CrossRef) (1) Wert ausschließen University of Saints Cyril and Methodius (CrossRef) (1) Wert ausschließen Show more show less