Skip to contents

  1. Grabs, Anne [Author]; Sudhoff, Jan [Author]

    Empfehlungsmarketing im Social Web : Kunden gewinnen und Kunden binden ; [für Ladengeschäfte und Online-handel ; mit Bewertungen und Empfehlungen Vertrauen stiften und Kunden gewinnen ; Kaufentscheidungen mit Customer-Journey-Strategien beeinflussen ; Kundengewinnung mit mobilen Angeboten und Social Media Services] - [1. Aufl.]

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Bonn: Galileo Press, 2014

    Published in: Galileo Computing

  2. Koch, Christian [Author]; Hartmann, Michael [Author]

    Importance of the perceived quality of touchpoints for customer journey analysis : evidence from the B2B sector

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    2023

    Published in: Electronic commerce research ; 23(2023), 3 vom: Sept., Seite 1515-1538

  3. Zaremba, Arkadiusz [Author]

    Conversion attribution : what is missed by the advertising industry? : the OPEC model and its consequences for media mix modeling

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    2020

    Published in: Journal of marketing and consumer behaviour in emerging markets ; (2020), 1, Seite 4-23

  4. Godbersen, Hendrik [Author]; Hausinger, Lena [Author]

    Die Travel Journey von Digital Natives und Digital Immigrants : eine vergleichende Analyse der digitalen und analogen Customer Touchpoints im Buchungsprozess von Urlaubsreisen

    Books

    Essen: MA Akademie Verlags- und Druck-Gesellschaft mbH, 2022

    Published in: KCMS Schriftenreihe ; 6

  5. Schwarz-Musch, Alexander [Author]; Tauchhammer, Alexander [Author]; Guetz, Bernhard [Author]

    Quick Guide Digital Marketing Roadmap : Analyse, Konzeptentwicklung und Erfolgsmessung Ihres Digitalen Marketings

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, 2022. ; Wiesbaden: Imprint: Springer Gabler, 2022.

    Published in: Quick Guide- Springer eBook Collection

  6. Schnorbus, Linda [Author] ; Kreilkamp, Edgar [Degree supervisor]

    Erlebnisqualität als Erfolgsfaktor für das Customer Experience Management - Am Beispiel der vom Anbieter beeinflussbaren Kontaktpunkte einer Badepauschalreise

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Lüneburg: Universitätsbibliothek der Leuphana Universität Lüneburg, 2016

  7. Birk, Sarah [Author]

    Content Marketing Strategie entlang der Customer Journey

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Offenburg: Hochschule Offenburg, Fakultät Medien und Informationswesen, März 2020

    Published in: Schriftenreihe "Arbeitspapiere für Marketing und Management" ; 47

  8. Monske, Simon [Author] ; Wiesel, Thorsten [Degree supervisor]

    ˜Theœ Impact of Electronic Word-of-Mouth on Consumers and Firms

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Münster: Readbox Unipress / Münster (Westf); Münster: Universitäts- und Landesbibliothek Münster, 2018

    Published in: Wissenschaftliche Schriften der WWU Münster / Reihe IV ; 14

  9. Schüller, Anne M. [Author]; Schuster, Norbert [Author]

    Marketing-Automation für Bestandskunden : Up-Selling, Cross-Selling, Empfehlungsmarketing : mehr Umsatz mit der Wasserloch-Strategie® - [1. Auflage]

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Freiburg; München; Stuttgart: Haufe Gruppe, 2017

    Published in: Haufe Fachbuch

  10. Eikeren, Alina van [Author] ; Marx, Franz Jürgen [Degree supervisor] Universität Bremen

    Steuerkommunikation im Gründungsprozess : eine interdisziplinäre Analyse mit Optimierungsansätzen - [1. Auflage]

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Baden-Baden: Nomos, 2022

    Published in: Schriften zum Steuer-, Rechnungs- und Prüfungswesen ; 13

  11. Kost, Julia F. [Author]; Seeger, Christof [Author]

    Influencer Marketing : Grundlagen, Strategie und Management - [2., überarbeitete und erweiterte Auflage]

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Stuttgart: UTB GmbH, [2020] ; München: UVK Verlag, [2020]

    Published in: UTB ; 5076- utb-studi-e-book