Skip to contents Körke, Harald [Adapter] ; Grey Düsseldorf GmbH & Co. KG Wie man Marken Charakter gibt : wer für Märkte der Zukunft plant, muß sich von mancher gelernten Formel der Markentechnik verabschieden ; neues Denken ist angesagt Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 1993 Toscani, Oliviero [Author] ; Neeb, Barbara [Translator] Die Werbung ist ein lächelndes Aas - [2. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Mannheim: Bollmann, April 1996 Lasn, Kalle [Author] ; Man, Tin [Other] Culture Jamming : das Manifest der Anti-Werbung - [3., korr. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. [Freiburg im Breisgau]: orange-press, 2008 Reimann, Sandra [Author] Mehrmedialität in der werblichen Kommunikation : synchrone und diachrone Untersuchungen von Werbestrategien Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Tübingen: Narr, 2008 Mahrdt, Niklas [Author] Crossmedia : Werbekampagnen erfolgreich planen und umsetzen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler [u.a.], 2009 Pepels, Werner [Author] Marketingkommunikation - [2., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Konstanz [u.a.]: UVK Verl.-Ges, 2011 ; München: UVK/Lucius, 2011 Published in: UTB ; 3511 ; Betriebswirtschaftslehre Garth, Arnd Joachim [Author]; Antoine, Annette [Author] Das Dialogomobil : Begegnung und Bewegung ; Marketing und Werbung rund um das Automobil Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Verl. Werbweb-Berlin, 2000 Mühling, Johannes [Author] Targeting : Zielgruppen exakt online erreichen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Fischer, c 2007 Published in: Praxisforum Medienmanagement ; 8 Baetzgen, Andreas [Author] Kontextbasierte Markenkommunikation : ein handlungstheoretischer Planungsansatz - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bern; Stuttgart; Wien: Haupt, c 2007 Boush, David M. [Author]; Friestad, Marian [Author]; Wright, Peter [Author] Deception in the marketplace : the psychology of deceptive persuasion and consumer self-protection Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York, NY [u.a.]: Routledge, 2009 Manthey, Volker [Author] Controlling integrierter Kampagnen : ein systemgestaltender Ansatz Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Logos Verl., 2006 Published in: Advances in information systems and management science ; 27 Lischka, Juliane A. [Author] Schockierende Werbung : Erfolg bei erlebnisorientierten Konsumenten Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Fischer, 2006 Published in: Reihe Medien-Skripten ; 44 Cansier, Adrienne [Author] Spezialprobleme der internationalen Werbebudgetierung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl., 2005 Published in: Neue betriebswirtschaftliche Forschung ; 342 Zebisch, Sabrina [Author] Google AdWords - punktgenau und zielgerichtet werben : so nutzen Sie das größte Werbenetzwerk der Welt - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Göttingen: Business Village, 2010 Published in: Edition Business Inside Brandmeyer, Klaus [Other]; Pirck, Peter [Other]; Pogoda, Andreas [Other]; Prill, Christian [Other] Marken stark machen : Techniken der Markenführung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Weinheim: WILEY-VCH, 2008 Journal of advertising research Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York, NY: Foundation, 1960- / 1.1960/61; 2.1962 - Jäger, Anna-Katharina [Author]; Weber, Anja [Author]; Kirchgeorg, Manfred [Author] Werbung für ökologisch nachhaltige Produkte : ein Forschungsüberblick mit Gestaltungsempfehlung für die Praxis Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Leipzig: Wissenschaftliche Gesellschaft für marktorientierte Unternehmensführung, [2019] Published in: Arbeitspapier ; 229 Weinberger, Annja [Author] Flyer : optimal gestalten, texten, produzieren - [3., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Stiebner, 2010 Published in: Praxiswissen Werbung Kanbach, Pamela [Author] Ein Einblick in Guerilla Marketing : Grundlagen, Theorie und Praxis Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Saarbrücken: VDM Verlag Dr. Müller, 2007 Weinberger, Annja [Author] Flyer : optimal gestalten, texten, produzieren - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Stiebner, c2007 Published in: Praxiswissen Werbung
Körke, Harald [Adapter] ; Grey Düsseldorf GmbH & Co. KG Wie man Marken Charakter gibt : wer für Märkte der Zukunft plant, muß sich von mancher gelernten Formel der Markentechnik verabschieden ; neues Denken ist angesagt Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 1993
Toscani, Oliviero [Author] ; Neeb, Barbara [Translator] Die Werbung ist ein lächelndes Aas - [2. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Mannheim: Bollmann, April 1996
Lasn, Kalle [Author] ; Man, Tin [Other] Culture Jamming : das Manifest der Anti-Werbung - [3., korr. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. [Freiburg im Breisgau]: orange-press, 2008
Reimann, Sandra [Author] Mehrmedialität in der werblichen Kommunikation : synchrone und diachrone Untersuchungen von Werbestrategien Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Tübingen: Narr, 2008
Mahrdt, Niklas [Author] Crossmedia : Werbekampagnen erfolgreich planen und umsetzen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler [u.a.], 2009
Pepels, Werner [Author] Marketingkommunikation - [2., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Konstanz [u.a.]: UVK Verl.-Ges, 2011 ; München: UVK/Lucius, 2011 Published in: UTB ; 3511 ; Betriebswirtschaftslehre
Garth, Arnd Joachim [Author]; Antoine, Annette [Author] Das Dialogomobil : Begegnung und Bewegung ; Marketing und Werbung rund um das Automobil Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Verl. Werbweb-Berlin, 2000
Mühling, Johannes [Author] Targeting : Zielgruppen exakt online erreichen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Fischer, c 2007 Published in: Praxisforum Medienmanagement ; 8
Baetzgen, Andreas [Author] Kontextbasierte Markenkommunikation : ein handlungstheoretischer Planungsansatz - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bern; Stuttgart; Wien: Haupt, c 2007
Boush, David M. [Author]; Friestad, Marian [Author]; Wright, Peter [Author] Deception in the marketplace : the psychology of deceptive persuasion and consumer self-protection Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York, NY [u.a.]: Routledge, 2009
Manthey, Volker [Author] Controlling integrierter Kampagnen : ein systemgestaltender Ansatz Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Logos Verl., 2006 Published in: Advances in information systems and management science ; 27
Lischka, Juliane A. [Author] Schockierende Werbung : Erfolg bei erlebnisorientierten Konsumenten Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Fischer, 2006 Published in: Reihe Medien-Skripten ; 44
Cansier, Adrienne [Author] Spezialprobleme der internationalen Werbebudgetierung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl., 2005 Published in: Neue betriebswirtschaftliche Forschung ; 342
Zebisch, Sabrina [Author] Google AdWords - punktgenau und zielgerichtet werben : so nutzen Sie das größte Werbenetzwerk der Welt - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Göttingen: Business Village, 2010 Published in: Edition Business Inside
Brandmeyer, Klaus [Other]; Pirck, Peter [Other]; Pogoda, Andreas [Other]; Prill, Christian [Other] Marken stark machen : Techniken der Markenführung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Weinheim: WILEY-VCH, 2008
Journal of advertising research Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York, NY: Foundation, 1960- / 1.1960/61; 2.1962 -
Jäger, Anna-Katharina [Author]; Weber, Anja [Author]; Kirchgeorg, Manfred [Author] Werbung für ökologisch nachhaltige Produkte : ein Forschungsüberblick mit Gestaltungsempfehlung für die Praxis Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Leipzig: Wissenschaftliche Gesellschaft für marktorientierte Unternehmensführung, [2019] Published in: Arbeitspapier ; 229
Weinberger, Annja [Author] Flyer : optimal gestalten, texten, produzieren - [3., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Stiebner, 2010 Published in: Praxiswissen Werbung
Kanbach, Pamela [Author] Ein Einblick in Guerilla Marketing : Grundlagen, Theorie und Praxis Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Saarbrücken: VDM Verlag Dr. Müller, 2007
Weinberger, Annja [Author] Flyer : optimal gestalten, texten, produzieren - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Stiebner, c2007 Published in: Praxiswissen Werbung
> Media type Skip to next facet Books (77) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (7) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (48) Wert ausschließen Stack Collection (8) Wert ausschließen Ask for availability (3) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (41) Wert ausschließen Central Library (23) Wert ausschließen TU Dresden holdings (3) Wert ausschließen Branch Library of Forestry (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (7) Wert ausschließen Restricted Access (1) Wert ausschließen Without Specification (22) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (70) Wert ausschließen English (17) Wert ausschließen French (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (65) Wert ausschließen General (31) Wert ausschließen Art and art history (6) Wert ausschließen Psychology (5) Wert ausschließen Sociology (4) Wert ausschließen Germanic and Scandinavian studies (3) Wert ausschließen Computer science (3) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (2) Wert ausschließen History (2) Wert ausschließen Political science (2) Wert ausschließen Jurisprudence (2) Wert ausschließen Musicology (1) Wert ausschließen Philosophy (1) Wert ausschließen Romance studies (1) Wert ausschließen Sports science (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Unger, Fritz (5) Wert ausschließen Fuchs, Wolfgang (4) Wert ausschließen Schrattenecker, Gertraud (4) Wert ausschließen Schweiger, Günter (4) Wert ausschließen Weinberger, Annja (3) Wert ausschließen Brunner, Christian Boris (2) Wert ausschließen Deutsche Werbewissenschaftliche Gesellschaft (2) Wert ausschließen Gärtner, Robert Henrik (2) Wert ausschließen Janich, Nina (2) Wert ausschließen Pepels, Werner (2) Wert ausschließen Antoine, Annette (1) Wert ausschließen Apollonio, Thomas (1) Wert ausschließen Arndt, Matthias (1) Wert ausschließen Baack, Donald (1) Wert ausschließen Baetzgen, Andreas (1) Wert ausschließen Barfoot, Caroline (1) Wert ausschließen Blenski, Christiane (1) Wert ausschließen Bodenstein, Gerhard (1) Wert ausschließen Boush, David M. (1) Wert ausschließen Brandmeyer, Klaus (1) Wert ausschließen Burtenshaw, Ken (1) Wert ausschließen Cansier, Adrienne (1) Wert ausschließen Clow, Kenneth E. (1) Wert ausschließen Dadson, Nick (1) Wert ausschließen Dams, Colja M. (1) Wert ausschließen Dannenberg, Marius (1) Wert ausschließen Deisenroth, Daniel (1) Wert ausschließen Dreisbach, Jan (1) Wert ausschließen Dunn, Michael E. (1) Wert ausschließen Durante, Nadia-Vittoria (1) Wert ausschließen Errichiello, Oliver Carlo (1) Wert ausschließen Esch, Franz-Rudolf (1) Wert ausschließen Friestad, Marian (1) Wert ausschließen Gabrys, Enrico (1) Wert ausschließen Garrigan, Patrick (1) Wert ausschließen Garth, Arnd Joachim (1) Wert ausschließen Gau, Daniela (1) Wert ausschließen Gelbrich, Katja (1) Wert ausschließen Gerke, Thorsten (1) Wert ausschließen Grant, John (1) Wert ausschließen Greenbaum, Lindsay (1) Wert ausschließen Grey Düsseldorf GmbH & Co. KG (1) Wert ausschließen Griffiths, Kate (1) Wert ausschließen Haase, Matthias (1) Wert ausschließen Halsall, Chris (1) Wert ausschließen Hooton, Christopher (1) Wert ausschließen Hopkins, Jeanne (1) Wert ausschließen Huber, Frank (1) Wert ausschließen Jäger, Anna-Katharina (1) Wert ausschließen Kanbach, Pamela (1) Wert ausschließen Kastner, Sonja (1) Wert ausschließen Khamis, Susie (1) Wert ausschließen Kienzler, Stephanie (1) Wert ausschließen Kind, Urs (1) Wert ausschließen Kirchgeorg, Manfred (1) Wert ausschließen Klein, Andreas (1) Wert ausschließen Kreutzer, Ralf T. (1) Wert ausschließen Körke, Harald (1) Wert ausschließen Lasn, Kalle (1) Wert ausschließen Lischka, Juliane A. (1) Wert ausschließen Luppold, Stefan (1) Wert ausschließen Mahon, Nik (1) Wert ausschließen Mahrdt, Niklas (1) Wert ausschließen Man, Tin (1) Wert ausschließen Manjeer, Utsav (1) Wert ausschließen Manthey, Volker (1) Wert ausschließen Margolis, Jonathan (1) Wert ausschließen Martin, Alexander (1) Wert ausschließen Marx, Anne (1) Wert ausschließen Merkel, Stefanie (1) Wert ausschließen Morlock, Felix (1) Wert ausschließen Mühling, Johannes (1) Wert ausschließen Nahon, Nik (1) Wert ausschließen National Bureau of Economic Research (1) Wert ausschließen Neeb, Barbara (1) Wert ausschließen Pawlowski, Klaus (1) Wert ausschließen Pawlowski, Peter (1) Wert ausschließen Pirck, Peter (1) Wert ausschließen Podschuweit, Nicole (1) Wert ausschließen Pogoda, Andreas (1) Wert ausschließen Prill, Christian (1) Wert ausschließen Regier, Stefanie (1) Wert ausschließen Reimann, Sandra (1) Wert ausschließen Reinhard, Bettina J. (1) Wert ausschließen Rennhak, Carsten (1) Wert ausschließen Rinino, Maxime (1) Wert ausschließen Schaffer, Philipp (1) Wert ausschließen Schierl, Thomas (1) Wert ausschließen Schröder, Eva-Maria (1) Wert ausschließen Schulz, Tanja Marlen (1) Wert ausschließen Schwarz, Torsten (1) Wert ausschließen Schäffler, Robert (1) Wert ausschließen Sieglerschmidt, Sebastian (1) Wert ausschließen Silk, Alvin J. (1) Wert ausschließen Springer Fachmedien Wiesbaden (1) Wert ausschließen Stammermann, Ludger (1) Wert ausschließen Stereotypen und Wissensrepräsentationen in Marketing und Werbung Veranstaltung 2015 Darmstadt (1) Wert ausschließen Stiglin, Marta M. (1) Wert ausschließen Stobart, Anika (1) Wert ausschließen Strauss, Ralf (1) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (84) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (7) Wert ausschließen Sächsische Bibliografie (1) Wert ausschließen Show more show less