Skip to contents Vogel, Heinz-Wilhelm [Author] Musterverträge und Reklamationsbriefe : so sparen Sie Geld und Ärger - [2., aktualisierte Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; Bonn; Regensburg: Walhalla, 1995 Published in: Ratgeber Recht & Wirtschaft ; 3612 Riemer, Martin A. [Author] Beschwerdemanagement Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt/Main [u.a.]: Campus-Verlag, 1986 Published in: Schwerpunktreihe Marketing und Verbraucherarbeit ; 3 - Campus Forschung ; 515 Bruhn, Manfred [Author] Konsumentenzufriedenheit und Beschwerden : Erklärungsansätze und Ergebnisse einer empirischen Untersuchung in ausgewählten Konsumbereichen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main; Bern: Lang, 1982 Published in: Schriften zum Marketing ; 4 Haas, Bernhard [Author]; Troschke, Bettina von [Author] Beschwerdemanagement : aus Beschwerden Verkaufserfolge machen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Offenbach: Gabal, 2007 Graf, Karin [Author] Die Behandlung von Verbraucherbeschwerden in Unternehmen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Duncker und Humblot, 1990 Published in: Beiträge zur Verhaltensforschung ; 2800 Stauss, Bernd [Author]; Seidel, Wolfgang [Author] Beschwerdemanagement : unzufriedene Kunden als profitable Zielgruppe - [4., vollst. überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Hanser, 2007 Stauss, Bernd [Author]; Seidel, Wolfgang [Author] Beschwerdemanagement : Fehler vermeiden - Leistung verbessern - Kunden binden Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München; Wien: Hanser, 1996 Lichtenhof, Monika [Author] ; Schäfer, Roland [Contributor] Kommunal- und Schul-Verlag Bürgermeister und Beschwerdemanagement Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Kommunal- und Schul-Verlag Wiesbaden, [2016] Published in: Bürgermeisterpraxis Galanova, Olga [Author] Unzufriedenheitskommunikation : zur Ordnung sozialer Un-Ordnung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: VS, Verl. für Sozialwiss., 2011 Published in: VS Research Pollmeier, Inga [Author] Retourenmanagement im Distanzhandel : Reverse Logistics als Herausforderung des E-Business - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Saarbrücken: VDM Verlag Dr. Müller, 2007 Meese, Gisela [Author] ; W. Kohlhammer GmbH Schriftliche Patientenbeschwerden professionell beantworten : erfolgreich kommunizieren und überzeugen - [1. Auflage 2018] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Verlag W. Kohlhammer, 2018 Hahn, Peter [Author] Warnungen, Beschwerden, Erpressungen : Leitfaden für die Lebensmittelpraxis - [2. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Behr's Verlag, 2016 Hahn, Peter [Author]; Wellmann, Eva [Author] Informationshandeln, Verbraucherbeschwerden und Produkterpressungen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Behr, 2012 Borth, Björn-Olaf [Author] Beschwerdezufriedenheit und Kundenloyalität im Dienstleistungsbereich : Kausalanalysen unter Berücksichtigung moderierender Effekte - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl., 2004 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Forum Marketing Simmeth, Frank [Author] #klartext Service für Hotellerie und Gastronomie - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Matthaes Verlag GmbH, [2018] Published in: Edition AHGZ, Allgemeine Hotel- und Gastronomie-Zeitung Spee, Detlef [Author]; Bühner, Stefanie [Author] Retourenmanagement : eine logistische Herausforderung ; Theorie und Praxis zur Abwicklung von Warenrückgaben - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Huss-Verl., 2015 Published in: Logistik Praxis Schnieders, Guido [Author] Reklamationsgespräche : eine diskursanalytische Studie Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Tübingen: Narr, 2005 Published in: Kommunikation und Institution ; 25 Deutsche Gesellschaft für Qualität Kennzahlen im Beschwerdemanagement Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Hanser, [2016] Published in: Deutsche Gesellschaft für Qualität: DGQ-Band ; 1236 Schöler, Andreas [Author] Beschwerdeinformationen und ihre Nutzung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Focus Dienstleistungsmarketing- Focus Dienstleistungsmarketing Brock, Christian [Author] Beschwerdeverhalten und Kundenbindung : Erfolgswirkungen und Management der Kundenbeschwerde - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Published in: Gabler Research ; Unternehmenskooperation und Netzwerkmanagement- Unternehmenskooperation und Netzwerkmanagement
Vogel, Heinz-Wilhelm [Author] Musterverträge und Reklamationsbriefe : so sparen Sie Geld und Ärger - [2., aktualisierte Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; Bonn; Regensburg: Walhalla, 1995 Published in: Ratgeber Recht & Wirtschaft ; 3612
Riemer, Martin A. [Author] Beschwerdemanagement Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt/Main [u.a.]: Campus-Verlag, 1986 Published in: Schwerpunktreihe Marketing und Verbraucherarbeit ; 3 - Campus Forschung ; 515
Bruhn, Manfred [Author] Konsumentenzufriedenheit und Beschwerden : Erklärungsansätze und Ergebnisse einer empirischen Untersuchung in ausgewählten Konsumbereichen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main; Bern: Lang, 1982 Published in: Schriften zum Marketing ; 4
Haas, Bernhard [Author]; Troschke, Bettina von [Author] Beschwerdemanagement : aus Beschwerden Verkaufserfolge machen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Offenbach: Gabal, 2007
Graf, Karin [Author] Die Behandlung von Verbraucherbeschwerden in Unternehmen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Duncker und Humblot, 1990 Published in: Beiträge zur Verhaltensforschung ; 2800
Stauss, Bernd [Author]; Seidel, Wolfgang [Author] Beschwerdemanagement : unzufriedene Kunden als profitable Zielgruppe - [4., vollst. überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Hanser, 2007
Stauss, Bernd [Author]; Seidel, Wolfgang [Author] Beschwerdemanagement : Fehler vermeiden - Leistung verbessern - Kunden binden Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München; Wien: Hanser, 1996
Lichtenhof, Monika [Author] ; Schäfer, Roland [Contributor] Kommunal- und Schul-Verlag Bürgermeister und Beschwerdemanagement Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Kommunal- und Schul-Verlag Wiesbaden, [2016] Published in: Bürgermeisterpraxis
Galanova, Olga [Author] Unzufriedenheitskommunikation : zur Ordnung sozialer Un-Ordnung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: VS, Verl. für Sozialwiss., 2011 Published in: VS Research
Pollmeier, Inga [Author] Retourenmanagement im Distanzhandel : Reverse Logistics als Herausforderung des E-Business - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Saarbrücken: VDM Verlag Dr. Müller, 2007
Meese, Gisela [Author] ; W. Kohlhammer GmbH Schriftliche Patientenbeschwerden professionell beantworten : erfolgreich kommunizieren und überzeugen - [1. Auflage 2018] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Verlag W. Kohlhammer, 2018
Hahn, Peter [Author] Warnungen, Beschwerden, Erpressungen : Leitfaden für die Lebensmittelpraxis - [2. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Behr's Verlag, 2016
Hahn, Peter [Author]; Wellmann, Eva [Author] Informationshandeln, Verbraucherbeschwerden und Produkterpressungen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Behr, 2012
Borth, Björn-Olaf [Author] Beschwerdezufriedenheit und Kundenloyalität im Dienstleistungsbereich : Kausalanalysen unter Berücksichtigung moderierender Effekte - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl., 2004 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Forum Marketing
Simmeth, Frank [Author] #klartext Service für Hotellerie und Gastronomie - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Matthaes Verlag GmbH, [2018] Published in: Edition AHGZ, Allgemeine Hotel- und Gastronomie-Zeitung
Spee, Detlef [Author]; Bühner, Stefanie [Author] Retourenmanagement : eine logistische Herausforderung ; Theorie und Praxis zur Abwicklung von Warenrückgaben - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Huss-Verl., 2015 Published in: Logistik Praxis
Schnieders, Guido [Author] Reklamationsgespräche : eine diskursanalytische Studie Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Tübingen: Narr, 2005 Published in: Kommunikation und Institution ; 25
Deutsche Gesellschaft für Qualität Kennzahlen im Beschwerdemanagement Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Hanser, [2016] Published in: Deutsche Gesellschaft für Qualität: DGQ-Band ; 1236
Schöler, Andreas [Author] Beschwerdeinformationen und ihre Nutzung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Focus Dienstleistungsmarketing- Focus Dienstleistungsmarketing
Brock, Christian [Author] Beschwerdeverhalten und Kundenbindung : Erfolgswirkungen und Management der Kundenbeschwerde - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Published in: Gabler Research ; Unternehmenskooperation und Netzwerkmanagement- Unternehmenskooperation und Netzwerkmanagement
> Media type Skip to next facet Books (44) Wert ausschließen Standards (7) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (23) Wert ausschließen Stack Collection (9) Wert ausschließen Ask for availability (3) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (21) Wert ausschließen Central Library (10) Wert ausschließen Branch Library of Medicine (1) Wert ausschließen TU Dresden holdings (1) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet In Copyright (7) Wert ausschließen Attribution - Share Alike (CC BY-SA) (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (5) Wert ausschließen Restricted Access (7) Wert ausschließen Without Specification (12) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (46) Wert ausschließen English (5) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (36) Wert ausschließen Psychology (7) Wert ausschließen General (4) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (4) Wert ausschließen Jurisprudence (3) Wert ausschließen Sociology (3) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (1) Wert ausschließen Chemistry and pharmacology (1) Wert ausschließen Germanic and Scandinavian studies (1) Wert ausschließen Medicine (1) Wert ausschließen Military science (1) Wert ausschließen Political science (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet ISO International Organization for Standardization (4) Wert ausschließen ISO Internationale Organisation für Normung (4) Wert ausschließen ISO Organisation Internationale de Normalisation (4) Wert ausschließen ISO/TC 176 Management et assurance de la qualité (4) Wert ausschließen ISO/TC 176 Quality management and quality assurance (4) Wert ausschließen ISO/TC 176 Qualitätsmanagement und Qualitätssicherung (4) Wert ausschließen Roschk, Holger (4) Wert ausschließen Seidel, Wolfgang (4) Wert ausschließen Stauss, Bernd (4) Wert ausschließen DIN Deutsches Institut für Normung e. V. (3) Wert ausschließen DIN German Institute for Standardization (3) Wert ausschließen DIN-Normenausschuss Qualitätsmanagement, Statistik und Zertifizierungsgrundlagen (NQSZ) (3) Wert ausschließen Gelbrich, Katja (3) Wert ausschließen Quality Management, Statistics and Certification Standards Committee (3) Wert ausschließen Bruhn, Manfred (2) Wert ausschließen Deutsche Gesellschaft für Qualität (2) Wert ausschließen Hahn, Peter (2) Wert ausschließen Bach, Norbert (1) Wert ausschließen Becker, Detlef (1) Wert ausschließen Becker, Tilman (1) Wert ausschließen Bernt, Dana (1) Wert ausschließen Bochert, Susan (1) Wert ausschließen Borth, Björn-Olaf (1) Wert ausschließen Bosch, Gabriele (1) Wert ausschließen Brock, Christian (1) Wert ausschließen Bäumer, Frederik Simon (1) Wert ausschließen Bühner, Stefanie (1) Wert ausschließen Carl Hanser Verlag (1) Wert ausschließen Cerwinka, Gabriele (1) Wert ausschließen Cook, Sarah (1) Wert ausschließen Deges, Frank (1) Wert ausschließen Eisewicht, Paul (1) Wert ausschließen Galanova, Olga (1) Wert ausschließen Geierhos, Michaela (1) Wert ausschließen Graf, Karin (1) Wert ausschließen Haas, Bernhard (1) Wert ausschließen Heinze, Karen (1) Wert ausschließen Jann, Nina (1) Wert ausschließen Kobel, Sarah (1) Wert ausschließen Kommunal- und Schul-Verlag (1) Wert ausschließen Kompetenzzentrum Verbraucherforschung NRW (1) Wert ausschließen Kunkel, Melanie (1) Wert ausschließen Lichtenhof, Monika (1) Wert ausschließen Meese, Gisela (1) Wert ausschließen Müller, Jana (1) Wert ausschließen Müller, Stefan (1) Wert ausschließen Plein, Katrin (1) Wert ausschließen Pollmeier, Inga (1) Wert ausschließen Ratajczak, Oliver (1) Wert ausschließen Riemer, Martin A. (1) Wert ausschließen Schnieders, Guido (1) Wert ausschließen Schranz, Gabriele (1) Wert ausschließen Schulze, Sabine (1) Wert ausschließen Schäfer, Roland (1) Wert ausschließen Schöler, Andreas (1) Wert ausschließen Simmeth, Frank (1) Wert ausschließen Spee, Detlef (1) Wert ausschließen Stempfle, Doris (1) Wert ausschließen Stempfle, Lothar (1) Wert ausschließen Troschke, Bettina von (1) Wert ausschließen UVK Verlag (1) Wert ausschließen Urban-Stahl, Ulrike (1) Wert ausschließen Verbraucherzentrale Nordrhein-Westfalen e.V (1) Wert ausschließen Vogel, Heinz-Wilhelm (1) Wert ausschließen W. Kohlhammer GmbH (1) Wert ausschließen Wellmann, Eva (1) Wert ausschließen Weyerer, Barbara (1) Wert ausschließen Wünschmann, Stefan (1) Wert ausschließen Zartmann, Ricarda (1) Wert ausschließen Zeiler, Bettina (1) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (43) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (4) Wert ausschließen Nautos (ISO-Normen) (4) Wert ausschließen Nautos (DIN-Normen) (3) Wert ausschließen SSOAR Social Science Open Access Repository (1) Wert ausschließen Show more show less