Skip to contents

  1. Schöler, Andreas [Author]

    Beschwerdeinformationen und ihre Nutzung - [1. Aufl.]

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Wiesbaden: Gabler, 2009

    Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Focus Dienstleistungsmarketing- Focus Dienstleistungsmarketing

  2. Urban-Stahl, Ulrike [Author]; Jann, Nina [Author]; Bochert, Susan [Author]

    Beschwerdeverfahren in Einrichtungen der Kinder- und Jugendhilfe : Mit Praxisbeispielen und Online-Materialien - [2., überarbeitete und erweiterte Auflage]

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    München: Ernst Reinhardt Verlag, 2023

  3. DIN-Normenausschuss Qualitätsmanagement, Statistik und Zertifizierungsgrundlagen (NQSZ), Quality Management, Statistics and Certification Standards Committee, DIN Deutsches Institut für Normung e. V., DIN German Institute for Standardization

    DIN ISO 10001 : Qualitätsmanagement - Kundenzufriedenheit - Leitfaden für Verhaltenskodizes für Organisationen (ISO 10001:2018) - [2019-07-00]

    Standards
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Berlin, Wien, Zürich: Beuth Verlag, 2019

    Published in: DIN-Regelwerk- Deutsche Normen

  4. ISO/TC 176 Qualitätsmanagement und Qualitätssicherung, ISO/TC 176 Quality management and quality assurance, ISO/TC 176 Management et assurance de la qualité, ISO Internationale Organisation für Normung, ISO International Organization for Standardization, ISO Organisation Internationale de Normalisation

    ISO 10001 : Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for codes of conduct for organizations - [2018-07-00]

    Standards
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Geneve: International Organization for Standardization, 2018

    Published in: ISO-Regelwerk- ISO-Normen